Skocz do zawartości
IGNOROWANY

SWAP hamulców w A4 B8


Yoghurt

Rekomendowane odpowiedzi

5 minut temu, Wandej napisał:

Nic nie stoi na przeszkodzie kupić tarcze 356 z alu dzwonem które ważą 10,5kg:hi:

Też myśl, zobaczę jak cenowo - pewnie kosmos

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, adamtower napisał:

Też myśl, zobaczę jak cenowo - pewnie kosmos

Jeśli sądzisz że odczujesz  róźnicę 2kg na kole masy nieresorowanej to warto. Około 850zł/szt

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, pelonek1 napisał:

Na pewno ich nie zauważysz. W ogóle to skąd masz takie pomysły?

Chociażby ze sportu motorowego....ale może faktycznie w cywilnej jeździe nie do wyczucia. Dzięki za opinie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Teraz, Wandej napisał:

Jeśli sądzisz że odczujesz  róźnicę 2kg na kole masy nieresorowanej to warto. Około 850zł/szt

:grin::grin::grin:

to chyba temat wyczerpany :polew:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, adamtower napisał:

Chociażby ze sportu motorowego....ale może faktycznie w cywilnej jeździe nie do wyczucia. Dzięki za opinie

Jak zmieniasz felgi z 17 na 19 przykładowo to też tak ważysz wszystko? 

Załóż większe hamulce i mniejsze koła wyrówna się :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie :) Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie :)

Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 minut temu, Biesiad_90 napisał:

Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie :) Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie :)

Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca? 

na przód daj 380 z A8D4/SQ5, nie ma sensu cudowac z Akebono-srakebono

tył 330 i wystarczy

jak chcesz to mam nowe zaciski z nowymi tarcza mi i klockami 380mm

no chyba ze chcesz Akebono 400 :wink:

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Haha, czemu srakebono, poprostu lubisz je tak nazywać, czy jest z nimi coś nie tak :) 400 raczej odpuszczę, bo chciałbym się zmieścić w felgę 19, pozatym prod 400 a tył 330, mogłoby komicznie wyglądać :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

19 godzin temu, Biesiad_90 napisał:

Siemanko. Pomyślałem, że poradzę się fachowców ? Jaki pomysł na swap hebli do s4 b8? Wstępnie myślałem nad akebono z rs4 b9 i z tego co udało mi się ustalić to pasuje p&p (nie licząc adapteru pod zacisk). Miał ktoś styczność z tym heblem? Bo czytałem, że dużo lepiej się sprawują zaciski z porsche panamery/cayenne ale nie wiem ile w tym prawdy ? Tył w s4 i rs4 widziałem, że taki sam także tam nic ruszać nie będę, jeśli się mylę to mnie poprawcie :) Ewentualnie jeśli podejdzie p&p myślałem nad tylnym zaciskiem z sq5. Mają one dodatkowa nakładkę, czy jak to tam nazwać wtajemniczeni napewno wiedzą o co mi chodzi i podoba mi się to bardziej wizualnie :)

Jeszcze kwestia pompy. Przy wymianie zacisków, należało by także wymienić pompę, czy oryginalna się sprawdzi i nie będzie efektu miękkiego hamulca? 

Mam takie zestawy z adapterami jakby Cię interesowało, to zapraszam na PW ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jak to jest z przewodem elastycznym zacisk q5 brembo 4 tloczki czy przewod bedzie pasowal od starego zacisku z eski?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, ptasiek napisał:

Panowie jak to jest z przewodem elastycznym zacisk q5 brembo 4 tloczki czy przewod bedzie pasowal od starego zacisku z eski?

Będzie pasował do B8 z esy z zaciskiem od q5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam. 

Edytowane przez lukaksek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, lukaksek napisał:

Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam. 

mam 1250zł

tarcze i klocki nowe

zaciski po kompleksowej regeneracji, ori płyn

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolega raczej zapytał czy warto a nie czy ktoś ma na handel

Edytowane przez AndyN
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, AndyN napisał:

Kolega raczej zapytał czy warto a nie czy ktoś ma na handel

 

6 godzin temu, lukaksek napisał:

Witam. Interesuję mnie swap z serii 314mm na 320mm. Jak wygląda to kosztowo i czy ma ktoś taki gotowy zestaw na sprzedaż? I jaka jest różnica pomiedzy owymi zestawami ? Czy czuć dużą różnicę? Pozdrawiam. 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To z 4 pytań dostał odpowiedź na jedno z nich.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

22 minuty temu, AndyN napisał:

To z 4 pytań dostał odpowiedź na jedno z nich.

Andrzeju, swoim marudzeniem również nic nie pomagasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm.

Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy

1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm

2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm

3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm

4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm

Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport 

Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością 

Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. 

A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach.

Dzieki za pomoc ? 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, norb3 napisał:

Z racji że kończą mi się tarcze i klocki w dupowozie postanowiłem zrobić swapa na coś większego. B8 2.0 tdi 150 km sline x2 competition z końca produkcji 2015. Nie pamiętam jaki tam siedzi rozmiar 314 czy 320 mm.

Mam pytanie w związku z tym. Co polecacie cena=efekt. Bo mam 4 typy

1. Seria zacisk s4 b8 + tarcza 345 mm

2. Seria zacisk s4 b9 akebono + tarcza 350 mm

3. Seria zacisk A6/7 c7 3.0 + tarcza 356 mm

4. Seria zacisk A8 D4 + tarcza 380 mm

Do tego klocki ferodo i tarcze zimmermann sport 

Za pierwszym setupem przemawia cena ale nie podoba mi się kształt zacisku, dziwny jest. Najbardziej siedzi mi wizualnie z s4 b9 choć z ten 356 mm też biorę poważnie pod uwagę tylko czytałem, że jest wymagający pod względem felgi i et. A ostatni nie wiem czy to trochę nie przerost formy nad treścią, no i waga czy nie będzie za duża. Jako, że pod maską jest kopciuch z virusem na 180 km i 400 mm to nie zachęca do sportowej jazdy i auta nie upalam. Jeżdżę po bułki do sklepu i w trasy bez szaleństw ale chciałem poprawić trochę hamowanie na autostradzie z dużych prędkości i przede wszystkim poprawić Look. Szczerze to 70 % jestem za wygladem a 30% za lepsza skutecznością 

Jak wygląda kwestia z adapterami, czy seria przewody podejdą? Bo i tak mam zamiar założyć w stalowym oplocie. Jak nie to z czego dobierać. Oraz jakie plus minus koszta za ww setupy, bo też nie chce się pchać w koszta. Tarcze klocki nowe a zaciski planuje używane bądź po regeneracji. 

A i auto stoi na seryjnych rotorach 19-tkach.

Dzieki za pomoc ? 

 

Pakuj 380 z SQ5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...