Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pękające węże podciśnienia i układu IC


profireal11

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Zmagam się z problemem od dłuższego czasu.

Pękają po kolei węże podciśnienia ( co 5/10 tys km ) z rajci, że duzo jeżdżę to co m-c :)

żeby była jasność wymianiłem dwukrotnie wszystkie wężę podciśnienia na nowe - ale efekt jak boomerang wraca ...

Kolejną sprawą oprócz wężyków podcisnienia to 3 razy w ostatnich 100 tys km wymieniłem gruby wąż z IC do kolektora i dwa razy dolny obok chłodnicy cieczy.

Dla jasności wymieniłem też dwa razy N75 - dziś kolejny raz słyszę szum po dodaniu gazu i z tyłu auta batory ......-więc wiem, że kolejny raz któryś z dwóch grubych wężów będzie do wymiany

Prosze o pomoc co może być nie tak - sprawa juz mnie zaczyna irytować

Ps. Jeżeli chodzi o dane z komputera - brak błędów

Logi dynamiczne nie robione - tu ewentualnie prosba o pomoc - jestem z okolic Żor ( śląskie) - oczywiście zapłacę :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba by zrobić logi dynamiczne, głownie grupy 3,7,8,11. Co do wezyków podcisnienia to trzeba podłączyć wakuometr i sprawdzić jakie jest podcisnienie ale wydaje mi sie ze problem lezy w słabej jakości wężyków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak juz szukasz węży do podciśnien http://allegro.pl/przewod-podcisnienia-3mm-silikonowy-od-fmic-pl-i5576779871.htmlto jest lekarstwo na wszelkie bóle :) sam mam ponad 2 lata i nic sie nie dzieje nie sztywnieją nie pękają i ładnie się prezentuja :) Polecam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a czy zaworki podcinienia mozna regenerowac nie wiem wymienic jakies uszczelki rozebrac czy cos takiego a tak dla jasnosci ile konkretnie powinna pompa podcisnienia wytwarzac przed zaworkami tam gdzie wychodzi krociec od serwa ? i ile powinno byc na gruszce ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

trzeba sprawdzić podciśnienie wakuometrem na vacupompie 0,9 i n75 0,7

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie ma n19 do przeladowania turbiny i czy podcisnienie na tych wezykach ma cos do jakosci hamulcow?


jak wezyki podcisnienia maja sie do hamulców??? ew nieszczelnosc na nich ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...