michu123 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Witam co moze byc przyczyna takiego grzechotania jak zchodzi z obrotow dzwiek wydobywa sie z okolic turbiny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek70 102 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Zobacz w jakim stanie jest wirnik turbiny (luzy).A może to w tylnej części głowicy luz na napinaczu łańcuszka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziorman91 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Może to być luźna klapka WG w turbie. Przerabiałem to ostatnio u siebie:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bialy986 5 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Też obstawiam klapkę WG.Miałem to samo.Jeszcze sprawdź plecionke czy jest cała,bo też tak potrafi pierdzić ;-) Wysłane z mojego D6503 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobersky 1 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Może to być luźna klapka WG w turbie Klapka od wastegate raczej wali pod obciązeniem, a nie gdy schodzi z obrotów. Poza tym jak klapka luźna to ucieka ciśnienie, co powoduje, że samochód nie ma mocy. Więc pytanie- wszystkie konie obecne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu123 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 Wlasnie troche przyslab Wioze sie to z regeneracja turba? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuziorman91 0 Opublikowano 23 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 23 Lipca 2015 U mnie klapka dzwoniła przy schodzeniu z obrotów i przy puszczeniu nogi z gazu na biegu:) Auto było słabsze. Poradziłem sobie z tym podciągając ścięgno klapki na sztandze. Moc wróciła i przestało dzwonić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michu123 0 Opublikowano 24 Lipca 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Dzis zauwazylem ze dzieje sie tak dopiero jak silnik sie rozgrzeje na zimnym nie slychac tak jakby sie wydobywal sie ten dzwiek z katalizatora Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
hunter91 11 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 Takie wróżby drozby, możesz nagrać? Nagraj. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W10DI 0 Opublikowano 24 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2015 (edytowane) Witam Panowie. Dołączę się do tematu bo zaobserwowałem podobny problem u siebie w aucie. Kolega ma nagrany filmik jak wróci to wezmę od niego ewentualnie jak znajdę chwilkę czasu to podlecę do garażu i nagram i wstawię może będzie słychać to brzęczenie. Bo sami rozumiecie wyciągać turbo bez potrzeby to bezsens i szkoda czasu. Jeżeli może to być co innego niż klapa. Edytowane 24 Lipca 2015 przez W10DI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sony190 0 Opublikowano 28 Lipca 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2015 U mnie też dzwoni przy schodzeniu z obrotów ale moc ma.. jest sens coś grzebać czy podciągać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
W10DI 0 Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Udostępnij Opublikowano 2 Sierpnia 2015 Ostatnio siedziałem w garażu i zaobserwowałem że to jednak nie turbo tylko z tyłu silnika i niestety to łańcuch grzechota.. Pytanie czy trzeba to w najbliższym czasie robić czy można jeździć dalej ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się