Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prośba o ocenę logów dynamicznych - 003, 011


Pathfinda

Rekomendowane odpowiedzi

Proszę o ocenę logów dynamicznych przepływomierza i turbiny.

Audi A4 1.9 TDi AJM 2000r.

http://vaglog.pl/log_228495.html

http://vaglog.pl/log_228494.html

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, chociaż wydaje mi się, że przy niskim zakresie obrotów auto reaguje jakby z opóźnieniem na wciśnięcie gazu. Ponadto widzę po logach, że dla grupy 011 przy dolnym zakresie obrotów ciśnienie aktualne "dorównuje" z opóźnieniem do wartości wzorcowych...

EGR mam na pewno do wymiany, bo leje olejem więc już go nie odratuję.

Po wymianie zrobię komplet logów i wtedy sprawdzę czy wszystko jest ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w moim ajm też często się zdarza że autko reaguje z minimalnym opuźnieniem na gaz i nie mam pojęcia czym to jest spowodowane po tych 2 sek auto ciągnie elegancko

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W przypadku niskich obrotów zawsze ciśnienie zadane zostanie osiągnięte z większym opóźnieniem. To nie biturbo i zdrowiej dla dwumasu korzystać z wyższych obrotów. Tam turbo ma "z czego wstać".

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

prosze o pomoc gdyż auto straciło moc i wyskakuje błąd 17964 wydaje mi się że to może być wina n75 bo jak na 011 BS odłączyłem od gruszki wężyk to w ogóle nie było czuć zasysania ani nic. Parę dni temu wymieniałem wężyki podciśnienia i podczas wymiany zauważyłem że był odpięty wężyk przed zaworkiem zwrotnym co idzie do n75. czy mógł się on przez to zabrudzić i przestać działać ?

tu są logi może komuś się uda wywnioskować co to może być dokładnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesteś pewny ze dobrze wszystko podłączyłeś ????? Wyciagnij n75 podepnij go w miejscu zaworu zwrotnego (pomijając całą reszte układu) górny to zasilanie dolny gruby na gruszkę, odpal auto zaloguj 11BS jesli sztanga bedzie stała to wiesz ze n75 jest uwalony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiec tak. Wymienilem wszystkie wezyki sa dobrze podpiete n75 sprawdzony. Podcisnienie sprawdzone I jest dobre. Dolot caly rozebrany zlozony I jest szczelnyco Mose butch jeszcze nie tak ? Czy moze byc to wina przeplywomierza bo dosc troche zaniza? Nie wiem gdzie jeszcze szukac

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok zrobie. A gdzie szukac jeszcze przyczyny ?

A nie wiem czy dobry log 03 zobaczyles bo ja je dalem nizej a nie na poczatku postu. Mi tam sie wydaje ze nisko przeplywka podaje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To co moze byc lopatki ? Bo n75 sprawdzone podcisnienie sprawdzone wakumetrem i dolot caly tez sprawdzony

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

autko odzyskało moc po wymianie na nowy n75 dziwne że jak był inny dany to też nie miał mocy proszę jeszcze o sprawdzenie logów czy jest ok juz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...