Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 17536 - spadek mocy


maciejko111

Rekomendowane odpowiedzi

Ktoś tu jednak odpowiada...miło:decayed: U mnie błąd 17536 P1128 został po wymianie wspomnianej odmy. Okazało się, że przyczyną była przepływka chociaż wartości "dużo" nie odbiegały od normy. Trochę u mnie było to mylące, bo na PB jakby lepiej chodził mimo wszystko niż na LPG więc jakiś czas szukałem problemu gdzie indziej. Ostatecznie jednak wymiana rozwiązała problem.

Ps. Jak sprawdzić przepływomierz to już przewałkowane było kilka razy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko oryginał, wierz mi...testowałem. Miałem NIBY dobry zamiennik, taki z wyższej półki. Auto wydawało się, że chodzi ok ale problemy się pojawiły przy określonych temperaturach (jak było bardzo ciepło): np. szarpanie w okolicy 2-3 tys przy próbie wyprzedzania. Tutaj niestety nie obejdziesz systemu:kwasny:Podobno niektórym pomaga czyszczenie przepływomierza ale opinie są podzielone. Standardowo oryginał to 400-450 zł ale trzeba szukać, czasem ktoś sprzedaje bo kupił "a to nie było potrzebne". Sprawdź zanim wymienisz, bez sensu wywalać tyle w ciemno.

Ps. Zakładam, że sprawdzałeś czy odma nie wygląda u Ciebie podobnie jak było u mnie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Nie chce zakładać nowego tematu wiec zapytam o poradę tutaj.

A mianowicie borykam się z pewnym problemem, wyskakujący check engine. Silnik nie wchodzi w tryb awaryjny ale chyba jest spadek mocy, nie jestem pewien ale chyba delikatnie więcej pali. Auto jeździ na samej benzynie.  Błędy to:

1. 16804 - catalyst system; bank 1; efficiency below threshold P0420-35-00

2. 16795 - secondary air injection system; incorrect flow detected P0411-35-00

3. 17536 - fuel trim bank1 (mult) system too lean P1128-35-10 - intermittent

Po wykasowaniu błędów i przejechaniu 200-300 km ponownie wyskakuje check engine.

Chciałbym zapytać kogoś, kto się na tym zna, bądź miał podobne problemy. Co może być przyczyna, od czego zacząć żeby nie wbijać się na niepotrzebne koszta i nie błądzić. Czy to coś ważnego?

Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kiedyś grzebiąc po temacie odnośnie mojej A4 trafiłem na ten temat, ale nie umiem jakoś znaleźć. Na pewno było o dwóch kwestiach odnośnie Twoich błędów: szczelność układu dolotowego i wydechowego oraz sprawdzenie odczytów sond. Wszystko masz opisane na forum jak podejść do tematu. Sprawdzenie sond łatwiejsze więc od tego bym zaczął osobiście.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy odmie to tylko zaworek odmy wymieniałem bo obroty strasznie falowały i trzymały ale teraz jest ok.  Zeby nie wydawać w ciemno kasy myślałem przeczyścić odmę, może przepustnicę i kupić oryginalne ale używane części tzn przepływkę oraz jedną z sond bo mój mechanik ma jedynie taki przenośny komputer samochodowy a na nim raczej logów nie zrobię. Czytałem bardzo dużo na temat tych błędów i wszyscy piszą, że przepływomierz i sonda więc chyba zaryzykuję. Co myślicie? Bo do zrobienia logów jest potrzebny specjalny program (vag, jaki dokładnie?) i kabel tak?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moim zdaniem wymienianie w ciemno jest bez sensu ale jak uważasz. Ja wymieniłem świece, przepływomierz i o mało co sondę (głównie z sugestii mechanika), a problemem był kawałek plastikowej rurki za 30 zł (opisałem wyżej). Z doświadczenia nie polecam więc wymiany czegokolwiek w ciemno. Jak Twój mechanik nie ma sprzętu do zrobienia logów w tym aucie, to ja bym zmienił mechanika. Wystarczy VAG 311.2 (na przykład) i kabel z allegro za 50 zł...Jak masz laptopa to sam możesz zrobić bez problemu według instrukcji na forum.

Używany przepływomierz....można ryzykować ale tylko jak możesz zrobić logi, bo inaczej nie masz żadnej gwarancji.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra dzięki wiekie ;) kabel z programem zakupione na allegro http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i5408960276.html#thumb/4 także dzisiaj powinny być :P może być? tym programem da się coś zrobić czy muszę tym co napisałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kabel chyba ok, specem nie jestem. Na szczęście filozofii dużej w kablu do naszej A4 nie ma:decayed: Jest gdzieś na pewno na forum wątek o programach, popatrz tam. Nie musi być VAG-COM koniecznie. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie ;) udało mi się zainstalować vag com no i zrobiłem logi statyczne (w załączniku).

Co o tym sądzicie? P.S wykasowałem później błąd i się przejechałem, teraz czuję jak turbina działa tylko wydaje mi się że późno wstaje

LOG-01-00pomiar2.CSV

LOG-01-001-pomiar001.CSV

LOG-01-003-pomiar3.CSV

LOG-01-004pomiar4.CSV

LOG-01-005-pomiar5.CSV

LOG-01-006-pomiar6.CSV

LOG-01-007-pomiar7.CSV

LOG-01-008-pomiar8.CSV

LOG-01-009-pomiar9.CSV

LOG-01-010-pomiar10.CSV

LOG-01-011-pomiar11.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wykasowałem checka i zrobiłem logi dynamiczne:

na LPG i na PB z tym że nie na PB niby był wykasowany błąd i się nic nie świeciło na desce ale już po zrobieniu logów, tak z ciekawości sprawdziłem czy są błędy i na programie się pojawił a na desce nie było. 

Proszę o ocenę logów

LOG-01-002-033dobre-xxx.CSV

LOG-01-003-020-xxx.CSV

LOG-01-115-118-xxx.CSV

LOG-01-002-033benzyna-xxx.CSV

LOG-01-003-020-benzynaxxx.CSV

LOG-01-115-118-benzynaxxx.CSV

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

okej dziękuję bardzo, jutro może podjadę do mechanika i sprawdzę nr przepływomierza bosch, no i zamówię na allegro albo mechanik załatwi ;) jak podmienię to napiszę czy pomogło :P 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie :D dwa dni temu byłem u mechanika, wymieniliśmy przepływkę, wykasowaliśmy błąd i auto ożyło :P jeździ się teraz przyjemnie, czuć przyśpieszenie. Zrobiłem już 150km i check engine się nie zapalił!! ;);) 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.10.2017 o 07:28, marcintp napisał:

Witam ponownie :D dwa dni temu byłem u mechanika, wymieniliśmy przepływkę, wykasowaliśmy błąd i auto ożyło :P jeździ się teraz przyjemnie, czuć przyśpieszenie. Zrobiłem już 150km i check engine się nie zapalił!! ;);) 

Hej kolego, i błędu już nie wywala ? mam trzy identyczne błędy jak Ty. Czyli czyscici lub wymieniać przepływomierz tak ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 29.11.2018 o 10:48, slo napisał:

Hej kolego, i błędu już nie wywala ? mam trzy identyczne błędy jak Ty. Czyli czyscici lub wymieniać przepływomierz tak ?

Siemka, no błędów od tamtej pory nie ma ;) Jak przepływkę to tylko ori :P ja dałem niecałe 400zł

Edytowane przez marcintp
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...