Jump to content
0
Czarny0310

Wywala plyn wspomagania przez zbiorniczek

Recommended Posts

Witam serdecznie...Moj problem z Audi a4 b6 1.8t przedstawia sie nastepujaco.Maglownica po regeneracji,pompa wspomagajia zmieniona.Zalalem plynem Febi zielonym i przez 10 minut tylo cudownie.Po chwili zaczelo wywalac mi plyn przez zbiorniczek!!!Co jest grane???!!!Juz nie mam cierpliwosci do tego samochodu!!!Pomożecie???...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A sprawdziłeś czy w korku masz uszczelkę! :)

Edited by beny2303

Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A może za dużo płynu dolałeś? Odpowietrzyłes układ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Plynu nalalem wystarczajaco pomiedzy max a minimum...a wszystko jest tak jak by sie gotowalo.W co do odpowietrzenia to jak to zrobic w polowych warunkach???:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Z tego co pamiętam: podnieść przód do góry tak żeby koła nie stykały się z ziemią. Obrócić kilka razy kierownicą z jednego krańcowego położenia do drugiego. Oczywiście przy włączonym silniku i odkręconym korku od zbiorniczka.

Edited by marasekm

Share this post


Link to post
Share on other sites

A moze plyn?Na korku mam napisane ONLY MINETAL G002000 a ja wlalem G004000 Syntetyk,czy to moze byc przyczyna miedzy innymi?Pomóżcie. ..

Aa to tak to odpowietrzalem i bylo fajnie,Zgasilem auto poszedlem po kobite i mowie ubieraj sie matka jedziem do markieta;P...Wsiadamy do autka a tu zaczelo tak zezic ze szok.Podnioslem maske a tam wszystko zalane,odkrecilem korek a tam tak jak by sie gotowalo:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Płyn może być powodem. Najlepiej lać taki jaki jest przewidziany. Inaczej możesz uszkodzić dodatkowo pompę lub maglownicę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oryginalnie już nie produkują minerała tylko syntetyk i nie powinno mieć to znaczenia, chyba że kupisz SWAG z odpowiednią specyfikacją!

A przed wymiana płukałeś cały układ!


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie plukalem gdyz jak wyjalem magiel to caly plyn wylecial.Do ukladu weszlo mi ok 700 ml plynu...

Pol roku temu rozszczelnila sie maglownica,zrobili mi ja zamontowalem sobie ja sam zalalem plynem Febi G004000 i bylo jakis czas ok.Teraz podobna sytuacja i na gwarancji powoedzieli ze mieli wadliwe materialy i ja naprawili zekomo na tiptop...Zrobilem dokladnie na wczesniej tylko ze teraz ten plyn bulgocze,wywala go przez zbiorniczek i wspomaganie rzezi...Jeszcze naczytalem sie cos o jakoms sitku w zbiorniczku ale nie wiem jak to sprawdzic.Patrzylem tam ale wydaje mi sie ze siedzi dobrze ale tylko mi sie wydaje...Juz mi rece opadaja

Share this post


Link to post
Share on other sites

To masz problem ale nie z płynem tylko najprawdopodobniej z maglownicą, bo jeżeli po wymianie przez jakiś czas było dobrze to co mogło się zmienić z płynem!? :no:


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mam balagan w glowie...Zastanawia mnie dlaczego bulgocze ???

Co to jest za przyczyna

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bulgocze, bo układ zapowietrzony i wydostają się pęcherzyki powietrza!

Gdzieś dostaje lewe powietrze i nie wykluczone, że albo maglownica rozszczelniona bądź pompa wspomagania!


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na pompie nie widze zadnych sladow wycieku wiec moze jest tak jak mowisz co mnie bardzo przeraza:(...A czy zmienilo by cos by ten plyn na mineralny zmienic???Chytam sie juz brzytwy:(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najpierw spróbuj jeszcze raz odpowietrzyć!

ODPOWIETRZANIE UKŁADU WSPOMAGANIA 012.gif

Silnik można uruchomić wtedy, gdy poziom oleju w zbiorniku wspomagania przestanie się obniżać. Podnieść i ustawić na podstawkach przód samochodu. Obracać kołem kierownicy w prawo i lewo, aż do oparcia się o ogranicznik obrotu. Ruchy kierownicą wypychają powietrze z układu. Kołem kierownicy obracać niezbyt mocno. Wystarczy, ze tłok dotyka z obu stron do ograniczników.
Obserwować poziom oleju w zbiorniku. Jeżeli poziom się obniża, należy dolać oleju do kreski oznaczonej jako MAX. Odpowietrzenie zakończyć gdy w krańcowych położeniach układu kierowniczego w wypływającym oleju nie pojawiają się pęcherze powietrza. :)


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dzisiaj ok 18 bedzie moj znajomy to udostepni mi garaz i moze cos zadzialam...wielkie dzieki...jak cos tojeszcze sie pojawie i dam odpowiedz na ten problem...pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

OK :hi:


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ze zbiorniczka idzie plyn do pompy.Pompa podaje na maglownice i magiel do zbiorniczka...To teraz pytanie:Obstawiasz pompe skoro obieg jest???...pytanie twraz z innej beczki;W zbiorniczku jest sitko o ktorym mowi duzo osob,ale raczej ono nie ma nic do tego co?

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie po regeneracji magla mocno pienil się płyn, dużo pęcherzyków było i okazało się że winna była pompa choć miała może z pół roku. Kupiłem uzywke oryginalna za śmieszne 80 zł i chodzi dobrze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jednak sprawe rozwiazala wymiana zbiorniczka...to byla ostatnia rzecz ktorej bym sie spodziewal ale juz jest wszystko w porządku. ..Dziekuje za wspólne główkowanie i życzę powodzenia...Pozdrawiam

Share this post


Link to post
Share on other sites

To super!

W takim razie szerokości!


Duma tkwi w AUDI A4 3.0 TDI QUATTRO :a4fan:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A poza pienieniem płynu miałeś jakieś objawy przed wymianą zbiorniczka? Ja wymieniłem pompę, śrubę z zaworkiem na maglu, poskręcałem porządnie przewody i przestało mi się pienić, ale nadal mam bardzo słabe wspomaganie.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A poza pienieniem płynu miałeś jakieś objawy przed wymianą zbiorniczka? Ja wymieniłem pompę, śrubę z zaworkiem na maglu, poskręcałem porządnie przewody i przestało mi się pienić, ale nadal mam bardzo słabe wspomaganie.

Aktualnie jestem na podobnym etapie...

Wywala mi plyn ze zbiorniczka przez korek, plyn bulgocze jakby sie gotowal... Zmienilem 2x pompe na uzywke, zmienilem zawor w maglu,... Spróbuję teraz zmienić zbiorniczek.

Share this post


Link to post
Share on other sites

mam podobny problem wymieniłem płyn później pompę ale dalej to samo pompa wyje w zbiorniczku się pienie i płyn wydostaje sie przez dziurką w korku.

wspomaganie działa normalnie tylko te objawy co wyżej i teraz czas na zbiorniczek i zobaczym czy w końcu pomoże to coś

koledzy ci którzy wymieniali zbiorniczki kupywaliście ori zamiennik czy używkę.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ciekawi mnie co takiego jest z tymi pieniącymi się zbiorniczkami ? .

Do tych co wymontowali co takiego wadliwego w nich znaleźliście ?.

Maglownice po regeneracji / w właściwie to uszczelnienia / są odporne na olej wspomagania syntetyczny, który jest mniej higroskopijny i układ wolniej koroduje.

Ale ja widuję układy 20 letnie zalewane minerałem i zero korozji.

Zbiorniczki jeśli kupuję to używki i nigdy nie trafiłem na takie, aby płyn się pienił.

Sitka to kilka razy wklejałem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest to samo , po ok 2 dniach od zmiany magla na używkę nie regenerowaną pompa też zaczęła wyć i ze zbiornika korkiem wywala płyn, już dwa razy to przeglądałem płyn zmieniałem i dalej to samo :facepalm: na zimnym wszystko ok, ale jak się rozgrzeje to kaplica, wspomaganie chodzi dobrze, nie dzieje się nic poza tą fontanną ze zbiornika i bzyczącą pompą. Sitko też obadane jest tam gdzie powinno i ciul.... dalej nie wiem co mu dolega, układ też odpowietrzałem kilkukrotnie, zastanawiam się jeszcze nad wymianą pompki....

Share this post


Link to post
Share on other sites

U mnie jest to samo , po ok 2 dniach od zmiany magla na używkę nie regenerowaną pompa też zaczęła wyć i ze zbiornika korkiem wywala płyn, już dwa razy to przeglądałem płyn zmieniałem i dalej to samo :facepalm: na zimnym wszystko ok, ale jak się rozgrzeje to kaplica, wspomaganie chodzi dobrze, nie dzieje się nic poza tą fontanną ze zbiornika i bzyczącą pompą. Sitko też obadane jest tam gdzie powinno i ciul.... dalej nie wiem co mu dolega, układ też odpowietrzałem kilkukrotnie, zastanawiam się jeszcze nad wymianą pompki....

Daj znać jak dojdziesz co to było to samo poprzez wymieniałem na uzywka i d*pa i teraz będę wymieniał zbiorniczek niby sitko jest umnie ok ale spróbuję i zobaczymy

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Witam.

U mnie tez sie pieni, płyn wymieniłem ale nie za bardzo to pomogło. Dodam że w mrozy jest najgorzej. Najgorzej słychac pompe przy skręcie w lewo. W prawo cisza. Płynu na razie nie wywala przez zbiorniczek ale pianę widac po odkręceniu korka.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mi pomogła wymiana zbiorniczka na nowy ori - płaciłem coś około 90 zł.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja właśnie zamówiłem ori zbiorniczek za 105 zł mam nadzieje ze pomoże

Wysłane z mojego SM-A500FU przy użyciu Tapatalka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...