Skocz do zawartości
IGNOROWANY

blokada przedniego lewego koła Pomocy :)


pawelwodzu89

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Serdecznie wszystkich zgromadzonych na forum auto maniaków AUDI :)

Admina przepraszam za wszystkie błędy oraz proszę o ewentualnie nie kasowania mojego problemu.

Posiadam Audi A4 B6 Avant z 2002r z 1.9TDI (131km).

Od ostatnich 2 miesięcy mam MEGA problem z przednim lewych hamulcem, a mianowicie się co jakiś czas się blokuje, np przejadę jednego dnia 60km i będzie wszystko dobrze, a następnego dnia po 10-15km zacznie auto spowalniać i już wiem że się zablokowało, jak się zatrzymam to wszystkie inne koła są chłodne tylko lewy przód gorący.

Ostatnia jechałem z Łodzi do Tomaszowa Mazowieckiego i połowa drogi było ok, później zaczęło się lekkie blokowanie koła.

blokuje tak że jak chce podjechać po minimalna górkę to zamiast auto się staczać to staje w miejscu jak byłby zaciągnięty hamulec ręczny.

nie jestem specem od mechaniki

ale była już regenerowana pompa hamulcowa,wymienione hamulce z przodu, oraz przewody i regenerowany zacisk lewy przód.

Proszę was o Pomoc gdyż nie mam już koncepcji co może być nie tak, a nie chce oddawać do serwisu żeby mi wymienili pół auta i dalej problem nie będzie rozwiązany.

Z góry dziękuje za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mi wygląda na zacinający sie tłoczek który raz pracuje dobrze raz nie . Puchnie alu przy np częstym hamowaniu i sie zacina nie odbija do końca . Sprawdz też płyn ... zaciski mam rozumieć że są oczyszczone z nagaru rdzy itp przy osadzeniu klocków . Klocek ma luźno chodzić nic nie trzeba ścinać jęsli jest nowy np... Odpowietrz jeszcze raz wszystko na nowo i sprawdz tłoczek jaka jest jego praca nawet jak będziesz miał sytuacje że będzie ci chamowac to popatrz czy jak naciskasz pedał hamulca odbija prawidłowo ..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Własnoręcznie regenerowałeś ten zacisk czy majstry powiedzieli, że zregenerowali? :wink:

Zacisk na stół, rozkręcić i wszystko będzie jasne.

Mogą Ci się np. blokować klocki w jarzmie, ale obstawiam raczej zacisk.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Klocki tyle razy zdejmowane że pewnie rdzy na jarzmach nie znajdziesz, więc to wykluczam.

Ja wymieniłbym zacisk. Nie regenerował. Danie nowych oringów, uszczelniaczy, osłon nic nie da jak są za duże wżery spowodowane korozją.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No właśnie już się spotkałem kiedyś z taką "definicją" regeneracji - wymienić gumki i kapnąć smarem na bolce , dlatego od razu pytałem.

Nie widzę sensu wymiany nieco przytyranego zacisku na nieco mniej przytyrany, bo przecież nie na nowy? Zresztą rozłoży, zobaczy i będzie wiedział co dalej (lub zapyta).

Edytowane przez Pablo_s-c
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój tata miał taką przypadłość w passacie b5fl i okazało że pompa ABS była uszkodzona

Wysłane z mojego GT-I9195 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uporałeś się z tym problemem? Mam tak samo u siebie. Wymienione tarcze i klocki (już przed działo się tak samo), następnie zestaw naprawczy z tłoczkiem, jarzmo wypiaskowane, przewód giętki wymieniony. Podczas "pompowania hamulcem, pedał sztywnieje i ma krótszy skok. Tarcze trw klocki Ate. Podejrzewam pompę hamulcową. Proszę o podpowiedź.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...