Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[A3 BKD] 2.0 TDI przerywanie na zimnym BIG Problem


krisuumax

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Wciąż problem nie rozwiązany, wszystkie tematy i fora sprawdziłem, ale odpowiedzi brak wiec wymieniłem turbo, nowe pompki, fabryczna mapa i wciąż tak kuleje na zimnym po około 3 min,m, ale gdy dojdzie do 90st to jest ok. Głowica sprawdzona, kompresja itp tez. Dodam, ze gdy włączę klime i xenon dławienie na zimnym prawie niewyczuwalne (uspokaja sie) świece nowe, pompki igła, brak błędów. Ma ktoś pomysl? Wczesniej był jeszcze biały dym, ale zniknął po wymianie turbo. Dodam, ze podczas jazdy obroty lekko faluja. https://vimeo.com/141599191Prosze o pilna pomoc, dobry spec może okolice Wrocławia by sie znalazł. http://youtu.be/4FeZuvPpC0Y

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jezeli pompa pomocnicza w baku, tandem i PD sa sprawne, wyglada na powietrze w paliwie. (np. peknieta glowica, uszkodzony tandem)

ew. zawor się zawiesza.

w jakim zakresie temperatur plynu chlodzacego, przerywa?

masz logi 013 018 i 023?

dymi z wydechu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie dymi. Po 5min od zapalenia na zimnym i po osiagnięciu 90 stopni sie uspokaja

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

http://vaglog.pl/log_235166.html http://vaglog.pl/log_235167.html http://vaglog.pl/log_235168.html na ciepłym o zimnym

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

doginane były piny na złaczach przy PDE lub podkładana była druga wiazka do PDE? - przy "chwiejnych" stykach nie będzie błędów...

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś wtyk jako wtyk może siedzieć dobrze mi chodzi o piny w kostksch pin w kostce może się chwiac przez co traci napięcie i pompka świruje.

Edytowane przez SotoM
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Okej. Postaram sie podmienić. A jak logi ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzis zauważyłem,ze jak wcisnę mocno hamulec to wpada mi w podłogę powoli. I zauważyłem słabe hamulce. Tandem może takie rzeczy powodowac ? Gdy tak sie dławi to zauważyłem tez,ze lekko przygasa FIS i światło w aucie. Alternator ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmierz napięcie pomiędzy karoserią a silnikiem i minusowym słupkiem aku a karoserią zaraz po odpaleniu silnika przy włączonej jak największej liczbie odbiorników prądu :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

w czasie robienia logow dodawales gaz? czy pracowal sobie na biegu jalowym?

jaka temperatura silnika w trakcie pomiarow?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Logi są na postoju jak i w trakcie jazdy, na ciepłym i zimnym. Zimny to te pierwsze logi

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Piotrsob1 możesz mi wytłumaczyć jak zmierzyć ? Nie robiłem tego niegdy. Miernik napięciowy czy zwykły z krokodylkiem i probówka ? Napisz mi dokładnie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edytowane przez krisuumax
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

logi maja byc na postoju, w roznych zakresach temp.

1. w momencie rozruchu.

2. zimny silnik

3. w czasie nieregulanej pracy bez obciazenia

4. w czasie nieregularnej pracuy obciazony alternatorem (swiatla, klima)

5. nagrzany do 90C

z informacja, ktory jest ktory i bez dotykania pedalu gazu!!!!!!!!!!!!

miernik ustawiasz na pomiar napiecia - czyli V, napiecie stałe. prawidlowo powienien pokazywac 0V.

z tym ze niestety wskazanie 0V jednoczesnie nie potwierdza w 100% prawidlowej masy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

i jak udało się rozwiązać problem ? 

U mnie pomogło: Czyszczenie pompowtrysków oraz ich regulacja.

Po tym zabiegu silnik chodzi bardzo dobrze, nic nie przerywa nic nie szarpie. Ustąpiło także dymienie.

Edytowane przez wasilek12
rozwiązanie problemu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...