Jump to content
0
krisuumax

[A3 BKD] 2.0 TDI przerywanie na zimnym BIG Problem

Recommended Posts

Witam. Wciąż problem nie rozwiązany, wszystkie tematy i fora sprawdziłem, ale odpowiedzi brak wiec wymieniłem turbo, nowe pompki, fabryczna mapa i wciąż tak kuleje na zimnym po około 3 min,m, ale gdy dojdzie do 90st to jest ok. Głowica sprawdzona, kompresja itp tez. Dodam, ze gdy włączę klime i xenon dławienie na zimnym prawie niewyczuwalne (uspokaja sie) świece nowe, pompki igła, brak błędów. Ma ktoś pomysl? Wczesniej był jeszcze biały dym, ale zniknął po wymianie turbo. Dodam, ze podczas jazdy obroty lekko faluja. https://vimeo.com/141599191Prosze o pilna pomoc, dobry spec może okolice Wrocławia by sie znalazł. http://youtu.be/4FeZuvPpC0Y

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

jezeli pompa pomocnicza w baku, tandem i PD sa sprawne, wyglada na powietrze w paliwie. (np. peknieta glowica, uszkodzony tandem)

ew. zawor się zawiesza.

w jakim zakresie temperatur plynu chlodzacego, przerywa?

masz logi 013 018 i 023?

dymi z wydechu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

doginane były piny na złaczach przy PDE lub podkładana była druga wiazka do PDE? - przy "chwiejnych" stykach nie będzie błędów...

Edited by SotoM

Powered by diesel inside - by Leo... (Szczecin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie sprawdzałem pompy tandemowej.

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Nie wymieniłem listwy. Styki siedzą dobrze

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Przyczyna może być pompa tandemowa ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nie wiem czy dobrze mnie zrozumiałeś wtyk jako wtyk może siedzieć dobrze mi chodzi o piny w kostksch pin w kostce może się chwiac przez co traci napięcie i pompka świruje.

Edited by SotoM

Powered by diesel inside - by Leo... (Szczecin)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okej. Postaram sie podmienić. A jak logi ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Dzis zauważyłem,ze jak wcisnę mocno hamulec to wpada mi w podłogę powoli. I zauważyłem słabe hamulce. Tandem może takie rzeczy powodowac ? Gdy tak sie dławi to zauważyłem tez,ze lekko przygasa FIS i światło w aucie. Alternator ?

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk


Using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Może jest problem z masą silnika , albo akumulatora :naughty: ?


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zmierz napięcie pomiędzy karoserią a silnikiem i minusowym słupkiem aku a karoserią zaraz po odpaleniu silnika przy włączonej jak największej liczbie odbiorników prądu :hi:


Skype sobpiotr, Mszczonów.Powered by MASTER\'S ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

w czasie robienia logow dodawales gaz? czy pracowal sobie na biegu jalowym?

jaka temperatura silnika w trakcie pomiarow?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Logi są na postoju jak i w trakcie jazdy, na ciepłym i zimnym. Zimny to te pierwsze logi

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Piotrsob1 możesz mi wytłumaczyć jak zmierzyć ? Nie robiłem tego niegdy. Miernik napięciowy czy zwykły z krokodylkiem i probówka ? Napisz mi dokładnie

Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Edited by krisuumax

Using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

logi maja byc na postoju, w roznych zakresach temp.

1. w momencie rozruchu.

2. zimny silnik

3. w czasie nieregulanej pracy bez obciazenia

4. w czasie nieregularnej pracuy obciazony alternatorem (swiatla, klima)

5. nagrzany do 90C

z informacja, ktory jest ktory i bez dotykania pedalu gazu!!!!!!!!!!!!

miernik ustawiasz na pomiar napiecia - czyli V, napiecie stałe. prawidlowo powienien pokazywac 0V.

z tym ze niestety wskazanie 0V jednoczesnie nie potwierdza w 100% prawidlowej masy...

Share this post


Link to post
Share on other sites

i jak udało się rozwiązać problem ? 

U mnie pomogło: Czyszczenie pompowtrysków oraz ich regulacja.

Po tym zabiegu silnik chodzi bardzo dobrze, nic nie przerywa nic nie szarpie. Ustąpiło także dymienie.

Edited by wasilek12
rozwiązanie problemu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
0

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...