Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prowadnice zacisków A4 B5 - smarować czy nie?


irzyk

Rekomendowane odpowiedzi

49 minut temu, MemberA4 napisał:

odkopuję temat

Dev możesz podpowiedzieć czemu po kilkuset kilometrach w niecały miesiąc (jazda tylko miejska) nowe prowadnice zatarły się w tych tulejach gumowych? na trzpieniach są czarne ślady zatartej gumy takie trzy paski czyli domyślam się że to te lamelki w gumkach.

Cały komplet był z Autofrena i załozony na sucho.

ten problem powoduje to że po naciśnięciu hamulca i jego odpuszczeniu dosłownie chwile ok 3sek hamulce trzymają zanim puszczą, robi się z tego "hill holder" :decayed:

daj znać czy zakładać kolejny zestaw autofrena tylko żeby się sytuacja nie powtórzyła

obecnie prowadnice posmarowane smarem silikonowym i jest ok ale zbiera się piach w tych okolicach

 

mowa o zacisku ATE pod 288 lub 312?

jeźeli tak to czy przed włożeniem nowych gumek w zacisk dobrze wyczyściłeś otwór po gumkę

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak, zacisk ATE otwory wyczyszczone do białego a i tak cięzko wchodziły prowadnice w te tulejki gumowe aż słychać było jak guma skrzypi a co najgorsze pod tymi śladami zatarcia po wyczyszczeniu pojawiły się mikro wżery, czyżby jakość tych trzpieni obiegała znacząco od orginalnych?

w środku tych tulejek susza kompletna była.

zamówiłem kolejny komplet autofrena,  zobaczę co bedzie jak przyjdzie i złoże ponownie

a może trzeba trochę rozruszać w środku tą tulejekę przed montażem w zacisku tym trzpieniem....

Edytowane przez MemberA4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Skoro twierdzicie że przednich prowadnic pod tarcze 288 się nie smaruje to dlaczego w zestawie naprawczym autofrena  w którym znajdują się gumki i trzpienie prowadzące jest smar??? Ciekawe.

Edytowane przez wojtek13001
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, wojtek13001 napisał:

Skoro twierdzicie że przednich prowadnic pod tarcze 288 się nie smaruje to dlaczego w zestawie naprawczym autofrena  w którym znajdują się gumki i trzpienie prowadzące jest smar??? Ciekawe.

to smaruj kto Ci broni 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie pewnie głupie pytanie, ale wolę się upewnić. Ogarniam przednie zaciski, otwory poczyszczone do metalu, nowe gumki, prowadnice nie posmarowane. Nowe czy stare poczyszczone chodzą z oporem, tzn. popchnę je w obie strony palcem ale ciężko idą. Czy tak ma być?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak wlaśnie  ma być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...