jacca90 0 Opublikowano 9 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 9 Października 2015 Witam! Dzisiaj byłem na przeglądzie i zbieżność tylnich kół na prawym kole pokazało +6. czy jest jakaś regulacja zbieżności na belce czy pozostaje tylko belka do wymiany? Czy może piasta krzywa? PS. Belka z B4 jest taka sama jak w B5 bo akurat mam taką? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam! Dzisiaj byłem na przeglądzie i zbieżność tylnich kół na prawym kole pokazało +6. czy jest jakaś regulacja zbieżności na belce czy pozostaje tylko belka do wymiany? Czy może piasta krzywa? PS. Belka z B4 jest taka sama jak w B5 bo akurat mam taką? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Witaj, sprawdzałeś luz na tulejach tylnej belki? Są dwie, u mnie na przykład były od nowości nie wymieniane i w końcu takie luzy się zrobiły że bieżnik mi zjadało od wewnętrznej strony opony. Sprawdziłbym też luz na łożyskach kół. Regulacji zbieżności nie ma z tyłu w B5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 Witam! Dzisiaj byłem na przeglądzie i zbieżność tylnich kół na prawym kole pokazało +6. czy jest jakaś regulacja zbieżności na belce czy pozostaje tylko belka do wymiany? Czy może piasta krzywa? PS. Belka z B4 jest taka sama jak w B5 bo akurat mam taką? Wysłane z mojego GT-N7105 przy użyciu Tapatalka Witaj, sprawdzałeś luz na tulejach tylnej belki? Są dwie, u mnie na przykład były od nowości nie wymieniane i w końcu takie luzy się zrobiły że bieżnik mi zjadało od wewnętrznej strony opony. Sprawdziłbym też luz na łożyskach kół. Regulacji zbieżności nie ma z tyłu w B5 Tuleje wymienialem w listopadzie 2014 i nawet roku nie wytrzymaly. Luzu na lozyskach nie ma. W ta sob wrzucam auto na podnosnik i merze cala belke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
elkubunio 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A tak z ciekawości co to za tuleje były? Ja wymieniałem na Lemfordery i od półtora roku mam spokój Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 3 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Listopada 2015 A tak z ciekawości co to za tuleje były? Ja wymieniałem na Lemfordery i od półtora roku mam spokójWlasnie nie za dobre nie za slabe Febi. Tyle ze przed wymiana mialem przeglad i byla taka sama sytuacja ze mi prawe kolo pokazalo +5. Pozniej skonczyly sie amory i wymienilem w marcu chyba i teraz na przegladzie pokazalo +6 na prawym kole i tuleje juz zuzyte ale dopiero poczujem to jak wrzucilem zimowki bo na duzej szerokiej feldze tego nie czulem. Jak dla mnie troche dziwne zeby tak samo po zuzyciu tulei uciekalo kolo w tym samym kierunku... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2ri2n 0 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Witam, Chcę się podpiąć do tematu, żeby nie powielać. Mam następujący problem: w moim A4 B5 (napęd na przednią oś) ścina tylną prawą oponę od zewnątrz. Tuleje mam sprawne, amory sprawne, łożyska także, sama belka też jest ok. Czy jest jakaś możliwość regulacji tylnej belki? Ewentualnie czy ktoś z okolic Białegostoku lub Siedlec może polecić warsztat który konkretnie sprawdzi mi geometrię i powie co z tym fantem dalej zrobić? Pozdrawiam, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 a4 b5 nie ma regulowanej zbieżności z tyłu jeżeli tuleje ok to może być belka krzywa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 a4 b5 nie ma regulowanej zbieżności z tyłu jeżeli tuleje ok to może być belka krzywa Minimalna regulacja jest na lapach to sie cala belke przykreca do budy. Sa fasolki zrobione na sruby wiec cos tam mozna ustawic ale nie duzo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m2ri2n 0 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Zapomniałem dodać, że miałem belkę krzywą ale została wymieniona na drugą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 Godzinę temu, jacca90 napisał: Minimalna regulacja jest na lapach to sie cala belke przykreca do budy. Sa fasolki zrobione na sruby wiec cos tam mozna ustawic ale nie duzo to czemu drze 1 stronę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacca90 0 Opublikowano 24 Września 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 to czemu drze 1 stronęBo jak nie ustawisz jej dobrze to bedzie scinac Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wyzyk83 34 Opublikowano 24 Września 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2017 (edytowane) niech jedzie na geometrie ustawia belke i pomierzą tylko na moje to te fasolki są po to zeby szło belke regulować na aucie wzgledem osi przedniej a jak scina tylko jedna stronę to moze byc belka krzywa Edytowane 24 Września 2017 przez wyzyk83 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się