mat-85 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Cześć, jaka powinna być utrzymywana temperatura silnika W ASNie? mam interfejs podpięty do telefonu i temperatura podczas kręcenia się po mieście oscyluje w rejonie 97-103 stopnie. Wiatrak pracuje już wtedy na pierwszym biegu. Mam nowy termostat i czujnik temperatury. Strzałka temperatury jest wtedy oczywiście jeszcze równo na 90, ale w VAGach to normalne. Jaką temperaturę utrzymują Wasze ASNy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mlody:) 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 Witam, co prawda posiadam inny silnik bo jest to 2,4 V6 BDV, ale temperatury pracy mam podobne. Z tym, że wentylator włącza się dopiero przy 100 stopniach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel212333 1 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 spokojnie nic się nie dzieje mi jak polatam po mieście i to pokazuje 97 c a jak było upalnie to i ponad 100 nie bardzo masz się czym przejmować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 12 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 12 Października 2015 103 to norma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mat-85 0 Opublikowano 14 Października 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Października 2015 Dzięki, nie drążę w takim razie tematu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 15 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2015 (edytowane) Ta temperatura może dojść nawet do 115st.C a wskazówka na szafie wciąż będzie stała pionowo, oznacza tylko to, że silnik (a raczej ciecz chłodząca) osiągnął temperaturę roboczą, którą liczy się od 80st.C U mnie najczęściej waha się w przedziale 100-110st.C W instrukcji napisano, że nawet jak się wychyli nieco w prawo to nie ma powodu do zmartwień. Dopiero gdy pojawi się ostrzeżenie na FIS-ie należy zacząć działać BTW. Moim zdaniem lepiej by było jakby tam był wskaźnik temp. oleju... Edytowane 15 Października 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 31 Października 2015 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2015 (edytowane) mam takie pytanie kiedy włączają się wentylatory w ASN? mam inne auta z silnikiem benzynowym i tam przy dłuższym postoju lub w korku słychać jak się wentylatory załanczają a w audi cisza Edytowane 31 Października 2015 przez electonix Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) U mnie to praktycznie cały czas chodzą jak silnik się rozgrzeje. Mam silnik o kodzie BGN i jest dodatkowo przystosowany na kraje o podwyższonej temperaturze (PR 8Z6). Edytowane 1 Listopada 2015 przez BeyerBrown Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cingular 0 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 U mnie np.wentylatory załączają się jak temp. oscyluje w okolicach 100 -102 stopnie, temperatura 100-105 stopni to norma, a wentylatory są rzeczywiście cichutkie. Na początku zdarzało mi się podnieść maskę żeby sprawdzić czy faktycznie działają ale teraz już się przyzwyczaiłem, ten typ chyba tak ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 U mnie klima cały czas na auto więc wentylatory chodzą non stop Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kt65c453 0 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 (edytowane) Teraz o tej porze roku klima na auto i działają ci wiatraki cały czas? ? O których mówisz? Wysłane za pomocą Commodore C64 Edytowane 1 Listopada 2015 przez kt65c453 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 1 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2015 Oba. Jak klima chodzi normalnie (nie w trybie econ) to po odpaleniu odrazu ruszają na I biegu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 po przeczytaniu Waszych wypowiedzi jestem bardzo zaniepokojony bo w moim 3.0 ASN po odpaleniu silnika i odczekaniu pół godziny na odpalonym wentylatory ani drgną. przynajmniej jeden ten większy po stronie lewej bo drugi to nie wiem gdzie jest może obok niego bo tam są takie jakby prostokątne listwy i nie widać co jest za nimi kilka miesięcy temu wymieniony został czujnik tempperatury bo włączały się odrazu przy odpaleniu, a teraz nie włączają się w ogóle a może pół godziny to za krótki czas żeby się włączyły wieczorem przy tych temperaturach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gibon_81 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 A jaką masz temp na zegarach??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 gibon_81, wskazówka jest na samym środku czyli normalnie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kruk_89 7 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 jezeli na zegarach masz 90 stopni to raczej jest wszystko ok jest dosc zimno i auto mysle ze nie potrzebuje dodatkowego chlodzenia w postaci wiatraka. co innego w lato. ewentuale podlacz go na krutko i zobacz czy działa ale raczej nie ma takiej potrzeby u mnie teraz przy tej pogodzie tez sie nie załacza nawet w korkach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
electonix 0 Opublikowano 11 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 11 Listopada 2015 Kruk_89, dzięki poprostu martwiłem sie bo w tamtym roku miałem podobną sytuację w VW T4 najpierw okazało się że przekaźnik wentylatorów był padnięty a potem że jeden wentylator spalony Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się