Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wezwanie na serwis EA189 (23Q4) DIESEL GATE


skoffice

Rekomendowane odpowiedzi

17 godzin temu, Krzy0 napisał:

 

No to wcale bym się nie zdziwił jak będzie dieselgate 2 i trzeba będzie jechać jeszcze raz do Aso.

tylko czy będzie po co... tabela pokazuje globalny problem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dostałem wezwanie na aktualizacje oprogramowania w EA189 . Jest to obowiązkowe bo jakoś nie mam ochoty na to jechać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

42 minuty temu, mateusz16 napisał:

Dostałem wezwanie na aktualizacje oprogramowania w EA189 . Jest to obowiązkowe bo jakoś nie mam ochoty na to jechać?

nie ma obowiązku, jest zalecenie, przynajmniej na razie. Niektórzy diagności źle interpretują zalecenia ministerstwa

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jestem po akcji serwisowej, nie zauważyłem różnicy w spalaniu, moc spadła ale przed  miałem program tyle że strasznie doopiasty dlatego zdecydowałem się na akcję a w przyszłym tygodniu będzie nowy program

T0XR9nY.jpg

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ile kilometrów zrobiłeś po akcji? 10? 

Z tego co widzę to akcje robiłeś dzisiaj, daj znać jak zrobisz 1000, wtedy napisz ile razy Ci wypali. Chyba ze nie masz to inna sprawa.

Edytowane przez gruzin519
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 minut temu, gruzin519 napisał:

A teraz będzie Ci wypalać dpfa co 200-300 km, brawo ;) 

11 minut temu, gruzin519 napisał:

Ile kilometrów zrobiłeś po akcji? 10? 

Z tego co widzę to akcje robiłeś dzisiaj, daj znać jak zrobisz 1000, wtedy napisz ile razy Ci wypali. Chyba ze nie masz to inna sprawa.

 

Nie bardzo się tym przejmuję, jestem już umówiony z tunerem na chipowanie. 

 

Poza tym widzę że dziś podróżowałeś ze mną po Gdyni, Gdańsku i Słupsku tylko nie wiem dlaczego naliczyłeś 10 km bo ja 180, ale mniejsza o większość

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Charls napisał:

jestem po akcji serwisowej, nie zauważyłem różnicy w spalaniu, moc spadła ale przed  miałem program tyle że strasznie doopiasty dlatego zdecydowałem się na akcję a w przyszłym tygodniu będzie nowy program

T0XR9nY.jpg

że tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

że tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ?

:hi:

Może samego papieru potrzebuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Dev napisał:

tak zapytam... po jaki ...uj jechałes na akcje w ASO ?

dokładnie, po pierwsze - jest glejt, wiem że teraz nie trzeba ale jest i na SKP nie będą się czepiać w przyszłości bo nigdy nie wiadomo, co kto wymyśli, różne rządy, różni ludzie są zdolni do różnych  rzeczy, Po drugie - chodziło mi bardziej o akcję serwisową 80C6 wymiany nagrzewnicy elektrycznej, której podlegał a 23Q4 przy okazji skoro i tak program będzie, więc powiedz mi dlaczego  nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kto woli, zawsze można nie wyrazić zgody, chyba że kwit z ASO jest wart miliony ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

26 minut temu, gruzin519 napisał:

Jak kto woli, zawsze można nie wyrazić zgody, chyba że kwit z ASO jest wart miliony ?

nie rozumiem twojej uszczypliwości w tym temacie i mam wrażenie że ciągle nie umiesz czytać! Jaki sens w moim przypadku niewyrażania zgody? Przeczytaj uważnie, może w końcu zrozumiesz

po pierwsze od jakiegoś czasu miałem w planach zmianę oprogramowania bo miałem soft ze  źle poprowadzonym momentem obrotowym, już przy 1900 rpm miał 400Nm a chcę go zbić od dołu tak do 360Nm przy 2000 rpm tak aby max moment był przy 2400 rpm dla ochrony sprzęgła

po drugie głównym moim celem była akcja serwisowa 80C6 wymiany elektrycznej nagrzewnicy a 23Q7 wyłącznie przy okazji, więc skoro i tak miałem do zmiany soft to dlaczego nie miałem zrobić tej akcji 23Q7 skoro i tak w przyszły wtorek będzie nowy program, to w czym problem a kwit mam i nie jest wart milionów ale mam

Nie rozumiem twojego czepialstwa, gdyby to miało jakieś uzasadnienie to jeszcze bym zrozumiał ale czepiasz się jak rzep psiego ogona nie mając zupełnie żadnych argumentów i żadnej racj. Dziecinada normalnie, jak do mojego syna, tłumaczę mu że a2+b2=c2 a on nadal nie rozumie

 

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To Ty dalej nie rozumiesz. Zrobiłeś akcję jak to mówisz "przy okazji" OK ? Tylko później nie lamentuj i nie wypisuj, że wypala Ci dpfa co 200km i wielkie halo, bo co masz wtedy zrobić :) 

I nie czepiam się, tylko próbuje Ci uświadomić z czym to się wiąże. Każdy ma swoje rację, nie będę się sprzeczał ani dementował Twoich. Każdy tu tylko wyraża swoje opinie.

Tak czy siak, niech się fura sprawuje ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 minut temu, gruzin519 napisał:

 Tylko później nie lamentuj i nie wypisuj, że wypala Ci dpfa co 200km i wielkie halo, bo co masz wtedy zrobić :)  

jak grochem o ścianę, ciągle masz problem z logicznym myśleniem

w środę robię chiptuning więc na co mam lamentować? jakie to ma znaczenie, do środy jakoś ten tydzień przeżyję, chyba że ty nie rozumiesz że chiptuning wiąże się z wywaleniem obecnego softu ale aż o taki brak wiedzy bym ciebie nie posądzał. Poza tym mam czwarte auto z DPF na przełomie 10 lat i wiem co robić, umiem sobie poradzić

Edytowane przez Gość
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dajcie już spokój, do niczego konstruktywnego taka gadka nie doprowadzi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chciałbym tylko zaznaczyć, że ci, którzy robili akcję serwisową a potem chcą robić chiptuning, żeby pamiętali, iż wpierw tuner powinien wgrać program serii sprzed akcji serwisowej 23Q7 a potem dopiero chiptuning, bo w przeciwnym razie DPF będzie się wypalał wg parametrów zadanych jak po  akcji serwisowej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Charls napisał:

Chciałbym tylko zaznaczyć, że ci, którzy robili akcję serwisową a potem chcą robić chiptuning, żeby pamiętali, iż wpierw tuner powinien wgrać program serii sprzed akcji serwisowej 23Q7 a potem dopiero chiptuning, bo w przeciwnym razie DPF będzie się wypalał wg parametrów zadanych jak po  akcji serwisowej

Ja miałem wgraną akcję serwisową przed chipem wypalał się co 600-700 km, po chipie wypala się tak samo. Tuner nie usuwał akcji serwisowej ale mówił, że zwiększy jakiś tam przepływ spalin.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...