Skocz do zawartości
IGNOROWANY

S6 C7 Avant TATOWÓZ cz. 2 :)


snajper1998

Rekomendowane odpowiedzi

ja tu już chciałem kupować, a to 40 000 odstępnego, ale ta cena sprowadza na ziemię ;)

BTW. jak Was rozszerzona gwarancja interesuje, to pamiętajcie że tylko pierwszy właściciel może ją przedłużyć, więc warto to zorganizować przed zakupem...

Edytowane przez was002
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 godzin temu, Binek1.8T napisał:

Tez sie rozglądasz za RS3 Sportback? Czy tak po prostu zwróciłeś uwagę na ta gwarancje?

przez przypadek trafiłem na to ogłoszenie, aczkolwiek powoli się zastanawiam na co zmienić eskę w przyszłosci :) a głównie chodzi mi o gwarancję, bo zmodziłbym już skodzinę ale ta gwarancja mnie trochę ogranicza :/ 

Binek a Ty szukasz rs3 ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

14 godzin temu, snajper1998 napisał:

przez przypadek trafiłem na to ogłoszenie, aczkolwiek powoli się zastanawiam na co zmienić eskę w przyszłosci :) a głównie chodzi mi o gwarancję, bo zmodziłbym już skodzinę ale ta gwarancja mnie trochę ogranicza :/ 

Binek a Ty szukasz rs3 ?

"Szukanie" to narazie za dużo powiedziane. Powoli zaczynam zastanawiać sie co zastąpi S5. Niby chciałem cos tam modzić ale z przykrością tylko patrze jak przebieg dobija do 200tys :facepalm:.. Obecnie 164 a podejrzewam ze do końca roku dobije.. Wiec chyba odpuszczę temat i wezme cos innego.. Narazie w grę wchodzi wlasnie

RS3 sportback '15. 

Audi s7 2013/14

Rs5 przed liftowe <- kolega ma wiec sprawdzone 

No i nie wiem wlasnie.. Lubię auta ktore sie fajnie reprezentują a obawiam sie ze RS3 to po prostu mały zabójca z fajnym dźwiękiem.. 

Jeszcze Cayman S mi po głowie chodził ostatnio..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

RS5 przedliftowe to porazka, dopiero po 2012 roku dodali przedwtrysk ktory troche ogranicza odkladanie sie nagaru w dolocie. Z pozostalej dwójki zdecydownie s7. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko teraz rs5 wyszło już w nowej budzie, siedzi tam chyba 2.9TFSI, więc już lepiej poczekać i brać 2-3 latka z nowej budy. Chociaż podejrzewam ze te rsy do 17 roku to w dobrej cenie zaczną być 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, snajper1998 napisał:

tylko teraz rs5 wyszło już w nowej budzie, siedzi tam chyba 2.9TFSI, więc już lepiej poczekać i brać 2-3 latka z nowej budy. Chociaż podejrzewam ze te rsy do 17 roku to w dobrej cenie zaczną być 

Teraz to wiadomo co innego, chociaż testy dziennikarzy dla rs5 nie wypadają najlepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Za 2-3 lata to pewnie bym juz conajmniej do 350tys nastukal w s5. Mimo ze faktycznie nowe RS5 jakby nie patrzeć nie wypada najlepiej wzgledem dziennikarzy to i tak wydaje mi sie ze jest naprawdę godne uwagi biorąc pod uwagę konkurencje.. Stylistycznie, design'owo no i quattro. Czyli napęd. 

Jedyne co jest ostatnio często zauważane to ten nowy silnik przy deptaniu sprawia ze olej grzeje sie do prawie 130 stopni :huh: gdzie normalnie to jakies 112? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 8/23/2017 o 03:56, Ogi napisał:

RS5 przedliftowe to porazka, dopiero po 2012 roku dodali przedwtrysk ktory troche ogranicza odkladanie sie nagaru w dolocie. Z pozostalej dwójki zdecydownie s7. 

podasz jakieś źródło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Binek1.8T napisał:

Za 2-3 lata to pewnie bym juz conajmniej do 350tys nastukal w s5. Mimo ze faktycznie nowe RS5 jakby nie patrzeć nie wypada najlepiej wzgledem dziennikarzy to i tak wydaje mi sie ze jest naprawdę godne uwagi biorąc pod uwagę konkurencje.. Stylistycznie, design'owo no i quattro. Czyli napęd. 

Jedyne co jest ostatnio często zauważane to ten nowy silnik przy deptaniu sprawia ze olej grzeje sie do prawie 130 stopni :huh: gdzie normalnie to jakies 112? 

Co się dziwisz jak oni tam chyba zalecają olej 0w20 ?

11 godzin temu, was002 napisał:

podasz jakieś źródło?

Podam, tylko muszę do domu na kompa wrócić na telefonie to masakra.

9 godzin temu, snajper1998 napisał:

macie jakieś linki do tych "negatywnych" testów dziennikarzy ?

Zaraz ci podrzucę, nie są moze negatywne co stwierdzają że czegoś brakuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 24.08.2017 o 19:04, Ogi napisał:

główny mankament to downsizing. Auto traci charakter, dzwięk mimi dobrych osiągów. No ale w tym kierunku idzie motoryzacja. Trzeba się zastanowić, czy nie zostawić V8 ki na lata, zrobić ewentualnie stage 2 na 600+ i cieszyć się brzmieniem... 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Binek1.8T napisał:

Albo kupić nowe auto z v8 i pod kocem trzymać kilka lat:) 

albo na pustyni... ;-) właśnie kupiłem 15 latka z W8 w stanie kolekcjonerskim i zaczynam dłubać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 minut temu, was002 napisał:

albo na pustyni... ;-) właśnie kupiłem 15 latka z W8 w stanie kolekcjonerskim i zaczynam dłubać...

Passata B5 ? :o

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, was002 napisał:

albo na pustyni... ;-) właśnie kupiłem 15 latka z W8 w stanie kolekcjonerskim i zaczynam dłubać...

Wrzucaj watek projektu w Inne :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 28.08.2017 o 20:57, Binek1.8T napisał:

Albo kupić nowe auto z v8 i pod kocem trzymać kilka lat:) 

jeśli juz to trzeba czekac do nowej S6  ponoć 4.0 tfsi V8 ma zostac, problem tylko ceny, taki poziom wyposażenia co jest np u mnie to cena katalogowa 500 tys :/ 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...