Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Płyn wspomagania


mati777k

Rekomendowane odpowiedzi

mam pytanie odnośnie płynu wspomagania, jako że jego ilość mi spadła oraz mineło troche czasu od wymiany chce sie za to zabrać lecz mam problem z doborem płynu

mam auto audi a4 b6 1.8t w wersji 150 konnej

Na zakrętce zbiorniczka jest napisane "Only Mineral" natomiast będąc w sklepie powiedziano mi że w katalogu do mojego auta jest półsyntetyk i mam teraz dylemat co wsadzić

Wiem że mój kolega mając ten sam samochód lecz z silnikiem 2,5 litra tdi miał problem z pompą gdy w warsztacie 2 razy lali mu syntetyka pompa do wymiany teraz jeździ na mineralnym.

Co wziąć zielony półsyntetyk czy mineral?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja nie polecam tego lhm -, też po zakupie nie wiedziałem co jest zalane w aucie a że wypadało troszkę czegoś dolać- kupiłem 2l lhm-a i metodą "transfuzji" przetoczyłem te 2 literki... Od tego czasu- praktycznie zaraz po wymianie zaczęła mi się przycinać kiera-, myślę sobie, że może się układ jakoś zapowietrzył...ale po 2 dniach nic się nie poprawiło...wnerwiony kupiłem następnie znowu 2l. Febiego 6161(w sklepie dałem 140zł)-, po zmianie praktycznie odrazu była zauważalna duża różnica na plus...jednak przy porannych rozruchach (tylko przy ruszaniu po dłuższym postoju )jeszcze lekko przycinało kiere... Byłem ostro wkur...y, bo wcześniej (przed tymi zasranymi wymianami było wszystko cacy)... Na forum Passata zauważyłem,że polecają płyn stp- pomyślałem,że jeszcze raz spróbuję - płyn kupiłem w ceerfurze -,po wymianie kiera chodzi jak masełko-nawet po dłuższym postoju...pacjent to b7(servotronic )

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest wina plynu tylko zajezdzonego ukladu kierowniczego w Twoim aucie.

I zanim napiszesz cos rownie glupiego kilka razy sie zastanów..

Nie mam zadnego interesu ani kasy w tym aby promować na forum LHM, promuje zawsze dobre produkty ktore przyczynią sie do prawidlowego dzialania układów w naszych autach.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hah -Chłopie -a jaki ja mam interes w tym żeby promować stp-, na innych forach ludzie chwalą sobie ten płyn...i mam w głębokim poważaniu, że Ty jesteś odmiennego zdania...napisałem tak jak było-, a jeśli uraziłem twoje ego to myślę, że powinieneś poluzować majtasy i wtedy powinieneś poczuć się dużo lepiej...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz zmienic forum bo tutaj nie leczymy kompleksów.

Wlales gęscijszego srodka do ukladu ktory tylko na jakis czas poprawi stan rzeczy.

To co zrobiles to tylko pośrodek, łatanie dziur na jezdni po zimie.

Jezeli producent przewidzial taki a nie inny czynnik w ukladzie to taki powinien byc stosowany.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

miałem A4 B5 teraz A4 B6 wszędzie leje ori płyn G004000M2 i nigdy nie miałem problemów ze wspomaganiem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tez leje zielony syntetyk i wszystko jest wporządku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Równiez polecam płyn ori g004000M2 zalany ponad poł roku temu i wszystko w jak najlepszym porzadku :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za radami Dev-a wymieniłem na lhm-a, aczkolwiek trochę byłem że tak powiem posrany, czy coś się nie wysypie, bo to pierwsza wymiana od 19 lat. Wszystko śmiga ładnie. Co mi się rzuciło w oczy to oryginalny lhm+ totala jest bardzo rzadki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie podlacze sie pod temat bo szukam i szukam i nikt nie moze podpowiedziec, mam zielony korek na korku pisze mineral, z tego co czytalem na forum to w aso juz nie maja takiego plynu tylko syntetyk. nie chce zalac byle czym a pasuje zmienic bo szlak wie kiedy byl zmieniany, wiec pytam kogos ogarnietego w temacie, dodam tylko ze magiel nie byl regenerowany(odpukac na szczescie narazie nie trzeba tego robic)

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zakupiłem B5 jakoś ponad pół roku temu. Na zielonym korku również jest napis mineral. Miałem podobny dylemat, ponieważ nie wiedziałem kiedy ostatnio płyn był wymieniany i wydawało mi się, że kierownica ciężko chodzi. Wymieniłem na syntetyk z ASO i kierownica pracuje teraz znacznie lepiej. Do tej pory nie mam żadnych problemów, a jedyne zmiany jakie zauważyłem są na plus.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...