Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Podstawowa diagnostyka i informacje A4 B6/B7 2.0 ALT


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć panowie , przeczytałem  cały temat od pierwszej strony po ostatnią, wielkie brawa dla kolegi  Kamil-Vag , jestem pod wielkim wrażeniem  pośiadania jego wiedzy na temat tych silników  ( i pewnie nie tylko tych a i innych owszem)   Żeby naśi mechaniory byli na jego poziomie wiedzowych  życie było by o wiele prośćiejsze , wiem że  takich  osób na tym forum jest dużo więcej  ale nie wszyscy  są tak skłonni do pomocy ,  ukłon dla autora  wątku 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam , czy  któryś z kolegów  pośiada ala podobny opis logów do diagnostyki dla  silnika 1.8 turbo BFB ? Szukałem na forum ale może  beskutecznie ( dopiero się wdrażam w temat )  

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Praktycznie to samo jest w 1.8t. Poza tym na forum passata masz elegancko rozpisane diagnostyki sond, dv i n75 za pomocą vcds. Prócz tego masz w dziale diagnostyka instrukcje logów do 1.8t - same najważniejsze info, a jak je interpretować to już inna bajka. 

Na więcej nie licz, bo jak sam nie znajdziesz to już nikt bardziej na tacy nie poda. Wszystko u wujka google do znalezienia.

Edytowane przez przem8
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siema, gdzie mam się wpiąć z czujnikiem ciśnienia oleju?

Zna ktoś może jakie powinno być prawidłowe ciśnienie oleju na luzie na zimnym i ciepłym w 2.0 alt?

nie mogę znaleźć informacji na ten temat

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem.

Na jałowym biegu ciśnienie oleju powinno być 2 bary, przy 2000 rpm od 2.7 do 4.5 bara. 

Kiedyś ktoś wspominał, że jest jakieś miejsce do wpięcia się z czujnikiem ciśnienia przy filtrze oleju. Ktoś kojarzy, jakiś czujnik tam jest do wykręcenia czy coś? I ewentualnie z jakim gwintem przejściówka jest potrzebna. Czujnik z 3 końcówkami - 45zł, z 10 końcówkami 100zł. Wolałbym nie przepłacać.

Nie mam jak sprawdzić pod blokiem.

Edytowane przez troleslaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręcasz czujnik ciśnienia i wkręcasz manometr. Wątpię czy pod blokiem dasz radę. Jak będziesz kupować to taki żeby manometr był wyskalowany max do 10bar, w innym przypadku pomiary bez sensu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, warto profilaktycznie wymienić czujnik ciśnienia oleju?

Przeglądam etke - uchwyt filtr oleju i nie wiedz tam czujnika, jest śruba zaślepiająca sprężyne dociskową m20x15.1x10, i druga śruba zaślepiająca m27x1.5

znalazłem w temacie zdjęcia, ale na etce jest widok od strony króćców a czujnik wygląda że jest z drugiej strony i opisu brak.

 

 

Edytowane przez troleslaw
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 minuty temu, troleslaw napisał:

Dzięki, warto profilaktycznie wymienić czujnik ciśnienia oleju?

Profilaktycznie wszystko można wymienić. Tylko jeśli już to na ori.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witajcie, pytanie odnośnie układu chłodzenia w naszym silniku. Jaki kierunek ma płyn chłodzący w małym obiegu ? Wychodzi z króćca na tyle silnika, wchodzi na nagrzewnicę, i wraca przez termostat do bloku silnika ? 

Edytowane przez kiosiu95
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak.

Patrząc na króciec z tyłu silnika czujnik czyta temperaturę płynu ogrzanego w bloku przechodzi przez nagrzewnicę, przepustnicę, chłodnicę oleju oraz termostat i wraca do silnika. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, może ktoś mi pomoże. 

 

Mam problem z pedałem hamulca i chciałem sprawdzić bloki pomiarowe w VAGu. Znalazłem na forum odpowiedni wątek i muszę zrobić "Czujnik sprawdzamy poprzez wejscie w "Select" -> "01-Engine" -> "Meas Blocks - 08" - "Grupa 006": drugie okienko "Break Pedal""

 

Jednak gdy wchodzę w tą opcję i wybieram grupę 006 to mam całkiem inne rzeczy tam pokazane, np w tym drugim okienku co powinien być pedal hamulca to mam "engine load". 

 

Wie ktoś czemu u mnie są inne rzeczy pokazane, ewentualnie jak wejść w interesujący mnie blok? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ogólnie to "same" na postoju zapalają mi się światła stopu. I na forum znalazłem właśnie, że prawdopodobnie czujnik do wymiany (chociaż już mi mechanik robił to ale wiadomo jak jest), i że można go sprawdzić w programie, tu cytat "w spoczynku wartość powinno być 000, po wciśnięciu pedału hamulca 011. Jeżeli w spoczynku pojawi się 010 to znaczy że musimy się pobawić z czujnikiem" 

 

Ale wszędzie znalazłem, że muszę tego szukać w kanale 006 a nie 066. Jutro w takim razie posprawdzam, dzięki :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...