Ksiadz 2 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 (edytowane) Witam!Pany, może toś mi coś dopowiedzieć.Auto jeździ, wszystko jest dobrze, dopiero na czwartym biegu przy około 120 km/h odcina.Wywala błąd:16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low To na postoju: Miałem na stanie pompę paliwa, używaną, wymieniona, ale nie pomogło. Wrzucony przy okazji nowy cam follower.Nie wiem jak stan filtra paliwa, pewnie jutro wymienię.Co może jeszcze powodować takie odcięcie? Ktoś się spotkał z podobnym problemem? Do tego jest jeszcze dziwny dzwięk, zaraz wrzucę, ale nie wiem czy będzie mial coś z tym wspólnego.Z góry dziękuję za jakieś sugestie i pomoc.Pozdrawiam! Tu jest ten dziwny dźwięk, to pukanie.Watch "2.0 TFsi" on YouTube - Edytowane 4 Listopada 2015 przez Ksiadz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Zawor regulacji cisnienia na listwie CR powoduje takie cyrki. Aaaaaa.... to jest benzyna Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 4 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 2.0 TFsi... ;-) Nie wiem kiedy był filtr paliwa zmieniany, więc myślę nad tym. Ale głowy nie dam sobie uciąć. Dziwi mnie natomiast ten dzwięk. Głowica nowa, wałki nowe, łańcuch, napinacz, rozrząd... Dolne kółko plus łańcuch i napinacz też zmieniony...Tak jakby dzwięk był z tyłu czy dołu? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1475 Opublikowano 4 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 4 Listopada 2015 Filtr paliwa wymien. potem manometr w łapę i trzeba szukac po przewodach. zajrzyj w podwozie czy gdzien nie jest podgięty Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
afroo. 210 Opublikowano 5 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Tu masz podobny temat z pukaniem więc warto sprawdzić http://a4-klub.pl/index.php?/topic/301723-stukot-na-zimnym-silniku/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 5 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2015 Dzięki. Ale to nie to samo. U mnie jest sztywny ten króciec. Na zimnym dzisiaj, na ssaniu prawie nie słyszalne. Dopiero na ciepłym słychać bardzo dobrze. Przyczyna już chyba znaleziona. A samo pukanie wydaje się dochodzić z dwumasy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turbobastard 2 Opublikowano 3 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Marca 2017 No i jak tam cos zadzialales w temacie? Mi tez odcina moc, na 5-10 sekund, kiedys na 5-6 biegu teraz juz od 3 sie zaczyna, pozmienialem wiele rzeczy DV, PCV sensor polozenia walu, wciaz nic... a blad jaki mi wywala to: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 002 - Too Low - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100010 Fault Priority: 0 Fault Frequency: 3 Reset counter: 255 Mileage: 206160 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 3508 /min Load: 69.4 % Speed: 71.0 km/h Temperature: 93.0°C Temperature: 17.0°C Absolute Pres.: 970.0 mbar Voltage: 13.589 V Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Witam,porównując twoje logi z moimi myślę,że może być problem z pompą wysokiego ciśnienia jak byłem u mechanika w serwisie to po sprawdzeniu kiedy u mnie jest 1010mbar,a u Ciebie 970,0mbar stwierdził małą wydajnośc. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Przecież po to wrzuciłem zdjęcie wałka po stronie ssacej. Jest wytarty, element który "napędza" pompę wysokiego ciśnienia. Po zmianie wałka, problemów brak. Tak było przy tym aucie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Sorki post powyżej dotyczy Turbobastard,ale i twoje logi też są podobne do moich tym bardziej myślę,że gość w serwisie się nie myli ja mam wartości większe na jałowym a wy w czasie jazdy i ponoc moja pompa ma słabą wydajnośc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Przed wymiana wystarczy spojrzeć na wałek, widać uszkodzenie po zdjęciu pompy. Jak wałek cały, wtedy szukać przyczyny gdzie indziej. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Ok,jeżeli wałek wymieniłes na taki który ma dobrą krzywkę która napędza pompę ale Ja piszę o problemie błędów fuel presure po prostu mam to samo,a poobejrzeniu waszych logów czyli twoich i turbobastar są podobne a nawet mniejsze wartości od moich a u mnie jest trafiona pompa paliwa wys. cisnienia stąd te odcięcia itp. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ksiadz 2 Opublikowano 5 Marca 2017 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Przecież ja tylko Ci napisałem co było w moim przypadku. Tam był problem z ciśnieniem paliwa, od strony pompy wysokiego ciśnienia, nie tej w zbiorniku. Jeśli sprawdził Twój mechanik krzywkę także i jest ok to dobrze, możliwa usterka pompy. Napisałem by to sprawdzić też, by nie wymieniać drogich elementów od tak, póki nie będziesz pewny. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Tak tak masz rację najpierw krzywka,szklanka(popychacz) a potem pompa,tylko nie wiele osób wie to,żeby sprawdzić pompę nie tylko sugerujemy się logami ale w serwisie gość podłączał coś do wentyla w pompie i najpierw wolne obroty potem 2 tyś pózniej 3,5-4 i tu oznajmił złą jej wydajność Zawartość dodana 6 minutes later Nowa u nich to koszt ok 1700zł ale powiedział,że jej zamienniki są dobre i mozna kupić ok 1tyś. pierburg huco Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arek_cccp 4 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 Huco pompa jest 1:1 do orginału, 1000zł śmiga za***iście Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba1-9 0 Opublikowano 5 Marca 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2017 A więc kupię tą Huco myślę,że ją polecasz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO 459 Opublikowano 18 Października 2017 Udostępnij Opublikowano 18 Października 2017 W dniu 2017-03-05 o 23:02, seba1-9 napisał: A więc kupię tą Huco myślę,że ją polecasz. Grzebie w tym temacie bo mam podobne objawy, błąd P0087 i przy ostrym deptaniu na 5/6 biegu potrafi mi odciać moc na parę sekund, po chwili wszystko wraca do normy. Wymieniłem cam follower, wałek bez żadnej rysy, wychodzi na to, że pompa pada. Wymieniłeś? Jest poprawa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO 459 Opublikowano 3 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 3 Grudnia 2017 Halo halo panowie - dalej szukam rozwiązania tego problemu tez u mnie - popychacz wymieniony, krzywka sprawdzona - stan idealny, gdzie szukac dalej ? bo strach wyprzedzac na wysokich biegach, raz na ruski rok potrafi odciac moc i pozostaje sie grzecznie schowac. Czy poza uszkodzona pompa HPFP moze byc inna przyczyna tego zjawiska ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
donyakuza 0 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Witam a sprawdzałeś może fazator? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
HOLMATRO 459 Opublikowano 24 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 24 Grudnia 2017 Witam a sprawdzałeś może fazator? Tylko ze nie mam żadnego objawu wskazującego na wadliwy wariator. Chodzi ładnie, przy odpalaniu po nocy, mrozie cisza, nic nie grzechocze. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się