Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd 000135 - Fuel Rail/System Pressure - Too low


Ksiadz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!


Pany, może toś mi coś dopowiedzieć.

Auto jeździ, wszystko jest dobrze, dopiero na czwartym biegu przy około 120 km/h odcina.
Wywala błąd:
16471/P0087/000135 - Fuel Rail/System Pressure: Too Low

ba258171d230059dbfea392a06aacfd7.jpg

bf2be7604953349fd5c0b1e6a11d52dd.jpg

To na postoju:

031e0c8eaaff0f945a9ebf56a4a3bfa8.jpg

9fc61323b436c2a3c41037e9b1dd400c.jpg

Miałem na stanie pompę paliwa, używaną, wymieniona, ale nie pomogło. Wrzucony przy okazji nowy cam follower.
Nie wiem jak stan filtra paliwa, pewnie jutro wymienię.
Co może jeszcze powodować takie odcięcie? Ktoś się spotkał z podobnym problemem?

Do tego jest jeszcze dziwny dzwięk, zaraz wrzucę, ale nie wiem czy będzie mial coś z tym wspólnego.

Z góry dziękuję za jakieś sugestie i pomoc.

Pozdrawiam!


Tu jest ten dziwny dźwięk, to pukanie.
Watch "2.0 TFsi" on YouTube -

Edytowane przez Ksiadz
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zawor regulacji cisnienia na listwie CR powoduje takie cyrki.

Aaaaaa.... to jest benzyna :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2.0 TFsi... ;-)

Nie wiem kiedy był filtr paliwa zmieniany, więc myślę nad tym. Ale głowy nie dam sobie uciąć. Dziwi mnie natomiast ten dzwięk. Głowica nowa, wałki nowe, łańcuch, napinacz, rozrząd... Dolne kółko plus łańcuch i napinacz też zmieniony...Tak jakby dzwięk był z tyłu czy dołu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr paliwa wymien.

potem manometr w łapę i trzeba szukac po przewodach.

zajrzyj w podwozie czy gdzien nie jest podgięty

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tu masz podobny temat z pukaniem więc warto sprawdzić

http://a4-klub.pl/index.php?/topic/301723-stukot-na-zimnym-silniku/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Ale to nie to samo. U mnie jest sztywny ten króciec.

Na zimnym dzisiaj, na ssaniu prawie nie słyszalne. Dopiero na ciepłym słychać bardzo dobrze.

Przyczyna już chyba znaleziona.

ab5f7e5464317416d752447cd140053c.jpg

f861c326adf100caa609d7d3c9a7f56b.jpg

19b93db2eecab6667e4aedd66e072cc6.jpg

A samo pukanie wydaje się dochodzić z dwumasy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jak tam cos zadzialales w temacie? Mi tez odcina moc, na 5-10 sekund, kiedys na 5-6 biegu teraz juz od 3 sie zaczyna, pozmienialem wiele rzeczy DV, PCV sensor polozenia walu, wciaz nic... a blad jaki mi wywala to:

000135 - Fuel Rail/System Pressure
               P0087 - 002 - Too Low - Intermittent
             Freeze Frame:
                    Fault Status: 00100010
                    Fault Priority: 0
                    Fault Frequency: 3
                    Reset counter: 255
                    Mileage: 206160 km
                    Time Indication: 0

             Freeze Frame:
                    RPM: 3508 /min
                    Load: 69.4 %
                    Speed: 71.0 km/h
                    Temperature: 93.0°C
                    Temperature: 17.0°C
                    Absolute Pres.: 970.0 mbar
                    Voltage: 13.589 V

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,porównując twoje logi z moimi myślę,że może być problem z pompą wysokiego ciśnienia jak byłem u mechanika w serwisie to po sprawdzeniu kiedy u mnie jest 1010mbar,a u Ciebie 970,0mbar stwierdził małą wydajnośc.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież po to wrzuciłem zdjęcie wałka po stronie ssacej.

Jest wytarty, element który "napędza" pompę wysokiego ciśnienia.

Po zmianie wałka, problemów brak. Tak było przy tym aucie.

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sorki post powyżej dotyczy Turbobastard,ale i twoje logi też są podobne do moich tym bardziej myślę,że gość w serwisie się nie myli ja mam wartości większe na jałowym a wy w czasie jazdy i ponoc moja pompa ma słabą wydajnośc

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przed wymiana wystarczy spojrzeć na wałek, widać uszkodzenie po zdjęciu pompy.
Jak wałek cały, wtedy szukać przyczyny gdzie indziej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok,jeżeli wałek wymieniłes na taki który ma dobrą krzywkę która napędza pompę ale Ja piszę o problemie błędów fuel presure po prostu mam to samo,a poobejrzeniu waszych logów czyli twoich i turbobastar są podobne a nawet mniejsze wartości od moich a u mnie jest trafiona pompa paliwa wys. cisnienia stąd te odcięcia itp.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież ja tylko Ci napisałem co było w moim przypadku.
Tam był problem z ciśnieniem paliwa, od strony pompy wysokiego ciśnienia, nie tej w zbiorniku.
Jeśli sprawdził Twój mechanik krzywkę także i jest ok to dobrze, możliwa usterka pompy.
Napisałem by to sprawdzić też, by nie wymieniać drogich elementów od tak, póki nie będziesz pewny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak tak masz rację najpierw krzywka,szklanka(popychacz) a potem pompa,tylko nie wiele osób wie to,żeby sprawdzić pompę nie tylko sugerujemy się logami ale w serwisie gość podłączał coś do wentyla w pompie i najpierw wolne obroty potem 2 tyś pózniej 3,5-4 i tu oznajmił złą jej wydajność

Zawartość dodana 6 minutes later

Nowa u nich to koszt ok 1700zł ale powiedział,że jej zamienniki są dobre i mozna kupić ok 1tyś. pierburg huco 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 A więc kupię tą Huco myślę,że ją polecasz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu ‎2017‎-‎03‎-‎05 o 23:02, seba1-9 napisał:

 A więc kupię tą Huco myślę,że ją polecasz.

Grzebie w tym temacie bo mam podobne objawy, błąd P0087 i przy ostrym deptaniu na 5/6 biegu potrafi mi odciać moc na parę sekund, po chwili wszystko wraca do normy. Wymieniłem cam follower, wałek bez żadnej rysy, wychodzi na to, że pompa pada. Wymieniłeś? Jest poprawa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Halo halo panowie - dalej szukam rozwiązania tego problemu tez u mnie - popychacz wymieniony, krzywka sprawdzona - stan idealny, gdzie szukac dalej ? bo strach wyprzedzac na wysokich biegach, raz na ruski rok potrafi odciac moc i pozostaje sie grzecznie schowac. Czy poza uszkodzona pompa HPFP moze byc inna przyczyna tego zjawiska ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam a sprawdzałeś może fazator? 

Tylko ze nie mam żadnego objawu wskazującego na wadliwy wariator. Chodzi ładnie, przy odpalaniu po nocy, mrozie cisza, nic nie grzechocze.


Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...