Melman1980 0 Opublikowano 6 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2015 (edytowane) Panowie prośba o pomoc. Zauważyłem, że po przekręceniu stacyjki i nie włączania zapłonu po kilku sekundach zapala sie czerwona konewka "oldruck" czyli niskie cisnienie oleju. Troche spanikowałem...Podłączyłem pod kompa, żadnych błędów. Usterka pojawiła się wczoraj rano i tak jak mowie wystepuje przed uruchomieniem silnika, sama sie zapala i sama gaśnie. Czujnik cisnienia oleju? pompa oleju? Silnik jak dla mnie sprawuje się OK. Poziom oleju również w normie Edytowane 6 Listopada 2015 przez Melman1980 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rybus85 2 Opublikowano 7 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 7 Listopada 2015 Może smok zapchany... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
team111 0 Opublikowano 25 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 25 Października 2016 jak to sprawdzic czy ten smok zapchany czy nie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
benyA4 7 Opublikowano 26 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2016 w alt jest z tym maly problem bo musial bys sciagnac miske a zeby to zrobic trzeba wyciagnac silnik. Jesli masz kamerke wziernikowa to mozesz odkrecic czujnik poziomu oleju i tamtędy wprowadzic kamere zeby obejrzec smoka. Mozesz tez podlaczyc zwykly manometr do pomiaru cisnienia oleju. Wykrec czujnik cisnienia w podstawie filtra oleju i tam wkrec manometr. Sprawdzanie vagiem cisnienia nic nie da bo w ALT pokazuje tylko OK lub NOT OK. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
team111 0 Opublikowano 27 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2016 dzieki benyA4 mam kamre wziernikową i ja tam wpuszcze pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enrike2 3 Opublikowano 29 Października 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2016 Miałem to samo . Po czasie samo ustąpiło. Jak będę zmieniał czujnik oleju to zajrzę do smoku Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 15 Grudnia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Grudnia 2016 w alt jest z tym maly problem bo musial bys sciagnac miske a zeby to zrobic trzeba wyciagnac silnik. Jesli masz kamerke wziernikowa to mozesz odkrecic czujnik poziomu oleju i tamtędy wprowadzic kamere zeby obejrzec smoka. Mozesz tez podlaczyc zwykly manometr do pomiaru cisnienia oleju. Wykrec czujnik cisnienia w podstawie filtra oleju i tam wkrec manometr. Sprawdzanie vagiem cisnienia nic nie da bo w ALT pokazuje tylko OK lub NOT OK.Nie trzeba wyciągać silnika. Odkrecasz od poduszek olejowych i odbój, unosisz silnik oraz odkrecasz dolne zawieszenie. Już raz to przerabiałem i znowu będę musiał, bo przy remoncie silikonu naciapał... Tylko czy jest sens? Nagar nagarem, nie zatyka smoka całkowicie. Należy sprawdzić ciśnienie oleju od zimnego do rozgrzania Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi01 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Jakie są wartości ciśnienia oleju dla 2.0 alt. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Z tego co pamiętam 4-1 bar od zimnego do rozgrzania, pomiar przy 80 st oleju 1.2 barWysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi01 0 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Dzięki ,ja miałem przy 90 st. 1.4-1,5. To chyba jest ok.Jak zwiększają się obroty to ciśnienie wzrastło. Zawartość dodana 8 minutes later Może masz pomysł gdzie szukać,jak ciśnienie jest ok. a co jakiś czas mignie kontrolka ciśnienia. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xsebo1 11 Opublikowano 5 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2017 Opieralismy się na jednym z programów, teraz nie pamiętam.... Mieliśmy stronę z prawidlowymi wartościami. Wynik na 5w40 i po całkowitym rozgrzaniu ciśnienie spadło do 0,8. Czujnik wkrecilismy od gazu, olejowy był zajechany. Aczkolwiek wyniku w nim po rozgrzaniu nie było, tylko ma być w temp 80st oleju (powinno być) 1.2 bar i zakres ciśnienia 4-1 bar na wolnych obrotach Wysłane z mojego E6553 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
andi01 0 Opublikowano 6 Lutego 2017 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2017 Dzięki ,będę coś działał? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dony.dk 0 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 (edytowane) Witam . Odgrzeje trochę temat . Miałem podobne objawy z kontrolką Ol druck po płukance i wymianie oleju na 10-40 MoS2 oraz filtra mann . Wymieniłem czujnik i ponownie filtr oleju (tym razem Knecht ) oraz olej (Vr1 Valvoline 5w-50) i do tej pory spokój . Gdzies czytałem , że nieodpowiedni filtr oleju moze powodować takie objawy ze wzgledu na swoja konstrukcje . zalecany jest filtr knecht albo mann. U mnie najprawdopodobniej padł czujnik bo miał nieszczelność , przeciekał na zewnatrz od strony wtyczki. Edytowane 21 Grudnia 2018 przez dony.dk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AndrzejK. 44 Opublikowano 21 Grudnia 2018 Udostępnij Opublikowano 21 Grudnia 2018 2 godziny temu, dony.dk napisał: i do tej pory spokój I niech tak Ci zostanie.... Filtry Knecht lub Mann to bardzo dobre jakościowo produkty ( stosuję ten pierwszy), tyle,że do "kompletu" leję olej 5W40, który jest dedykowany do tego silnika.... Jako szczegół dodam,żebyś zmienił sobie w opisie mylne info - silnik 2.0 ALT to 20 sto zaworowy motor, więc 20V a nie 16V...... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kamil Kupiec 0 Opublikowano 7 Maja 2019 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2019 Mam problem u siebie w alt. Po nocy nie mogę odpalić auta, pokazuje się konewka i oldruck. Vag pokazuje engine speed sensor no comunication. Silnik załapie i odpali po energicznym i bardzo mocnym wciskaniu sprzęgła, po odpaleniu zapala się kontrolka epc. Później mogę zgasić i zapalić od strzała (bez kontrolki) Co może być przyczyną? Wymieniony czujnik położenia wału, przekaźnik pompy paliwa, czujnik temperatury. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się