Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Kręci i nie odpala.


rybus85

Rekomendowane odpowiedzi

2 godziny temu, AndrzejK. napisał:

Podpinałeś auto pod vaga?

Tak podpinałem auto pod VAGA i wyskoczył błąd katalizatora. Ale udało się znaleźć przyczynę. Komputer był zalany i przekaźnik 219 o numerze 443951253AA. Wszystko pod wodą. Po oczyszczeniu sprayem do styków przekaźnika auto odpaliło. Lecz po włożeniu przekaźnika włączył się wentylator, także pozostaje kupić i wymienić przekaźnik oraz jakoś zaizolować obudowę PC żeby woda tam się nie dostała. 

 

Dzięki za pomoc 

Edytowane przez chris061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dobrze,że znalazłeś przyczynę.

Pilnuj drożności odpływów, a woda nie będzie tam "stała".

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, AndrzejK. napisał:

Pilnuj drożności odpływów, a woda nie będzie tam "stała".

No właśnie się zastanawiam jak może się zapchać odpływ jak jest cała osłona na grodzi....  U mnie pod aku to odpływ ma otwór jakieś 50mm,kiedyś zrobiłem test i przelałem 5L wody z bańki. Poziom w grodzi nawet na 1cm nie zdążył wzrosnąć bo tak szybko spływało. Musiały by się tam borsuki zagnieździć i tamę zrobić by to się zapchało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Łukasz oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu, trochę liści i zatkane... Każdy to wywala po pierwszej przygodzie, więc u Cb już muisi być to wywalone, i dobrze ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, kamil-vag napisał:

Łukasz oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu, trochę liści i zatkane... Każdy to wywala po pierwszej przygodzie, więc u Cb już muisi być to wywalone, i dobrze ?

U mnie nie ma,więc tak jak piszesz ktoś wywalił. Lepiej prewencyjnie je usuwać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, pila24 napisał:

 U mnie pod aku to odpływ ma otwór jakieś 50mm

No w tym wypadku faktycznie zero możliwości zapchania....

Tyle,że ja sugerowałem kontrolę na podstawie tej wiedzy:

7 godzin temu, kamil-vag napisał:

oryginalnie tam są takie gumowe zaślepki z cyckami odpływowymi do dołu

I tu faktycznie może się to szybko zapchać.

Kto tego doświadczył to eliminuje gumkę, a kto nie miał problemu ma oryginalne "lejki"

Ja należę do tej drugiej grupy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Puki co obudowę dałem na sylikon, a odpływ działa. Także nie wiem skąd ta woda. Przekaźnik wymieniony i wszystko wróciło do normy. 

Do zmiany mam cewki i posiadam NGK U5003. I po sprawdzeniu cewek przez allegro zauważyłem że do mojego modelu audi a4 b6 2.0 ALT są cewki o numerze NGK U5013. Ktoś wie jaka jest różnica ?

edit 

Wymieniłem 3 cewki na właściwe i 4 nowe świece. Pojechałem ustawić gaz i moc jak z przed lat. 

Edytowane przez chris061
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...