Konrad Zawadzki 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Witam, jestem początkujący w sprawach mechaniki pojazdowej, a nadszedł czas wymiany płynu chłodzącego w mojej a4 b5 1.6.Moglibyście podpowiedzieć od czego zacząć i co po kolei robić aby czegoś nie spierniczyć, oraz gdzie jest korek/kranik spustowy? Będę wdzięczny za każda odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ma4ciej 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jospethe 2 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 (edytowane) Tego kranika lepiej nie ruszać bo póżniej może ciec z niego. Edytowane 21 Listopada 2015 przez jospethe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Konrad Zawadzki 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Wielkie dzięki za informacje Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pavetti 0 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 (edytowane) Tego kranika lepiej nie ruszać bo póżniej może ciec z niego. To tylko jak się za mocno człowiek za to zabierze. Delikatnie daje radę Edytowane 28 Listopada 2015 przez Pavetti Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się