ERN 0 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 Witam, Od kilku dni jestem szczęśliwym posiadaczem A4 B8 TFSI CJEB, jako że zakupiony po okazyjnej cenie spodziewałem się, że będzie kilka tematów do poprawy i w związku z tym mam prośbę o pomoc w rozszyfrowaniu dwóch błędów z VCDS-a: Poniższy błąd to zapewne dodatkowa pompa wodna do chłodzenia paliwa, ale nie mam pewności. Ktoś spotkał się z tym błędem wcześniej i wie jak można to sprawdzić bo nie chcę wymieniać pompy jeżeli nie jestem pewien jej błędu. 01020 - Water Pump (V36) 010 - Open or Short to Plus - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00101010 Fault Priority: 4 Fault Frequency: 7 Reset counter: 68 Mileage: 168523 km Time Indication: 0 Date: 2015.11.16 Time: 07:37:49 Freeze Frame: Voltage: 14.40 V Temperature: 96.0°C Current: 0.175 A Voltage: 14.50 V not available Bin. Bits: 10000011 RPM: 760 /min Load: 40.0 % Błąd numer dwa to error na silniku, jako, że nie mam pliku ROD do mojej wersji, to nie bardzo wiem gdzie szukać.. 15470 - ROD - Unknown Error Code Freeze Frame: Fault Status: 00000001 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 2 Mileage: 168650 km Date: 2015.11.20 Time: 17:33:51 Dziękuję za pomoc i pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 21 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2015 okablowanie sprawdz od pompy do klimatronika cos było zmieniane w aucie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERN 0 Opublikowano 22 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 Raczej nic nie było zmieniane, o czym bym wiedział. Okablowanie sprawdzałem, prąd podaje, na wszelki wypadek wyczyscilem też styki. Sama pompa się wlancza i wygląda ze działa, nadmuchowe ciepłego powietrza działa prawie natychmiast Więc nie widzę problemów na klimie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wrclaguna 342 Opublikowano 22 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Listopada 2015 w silniku bledy moge byc zwiazane z pompa tylko pasuje jakies lepszy kabel miec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ERN 0 Opublikowano 3 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Stycznia 2016 Dzięki za info, będę musiał podskoczyć do kogoś we WRO kto ma lepszy kabelek niż ja i może uda się coś wyczytać dokładniej. Witam, udało się rozwiązać powyższe problemy. Mam nadzieję że moje rozwiązania pomogą innym w przyszłych diagnozach: - Błąd V36 - problemem okazał się elektrozawór nagrzewnicy, nie otwierał się całkowicie, a jedynie w małym stopniu - wymieniłem zawór na nowy i koniec z błędem. - Błędy na silniku były związane z układem chłodzenia samochodu, nasiliły się nawet po wymianie elektrozaworu. Na zimnym silniku różnica między temperaturą silnika a chłodnicy była zbyt wysoka, po nagrzaniu było w porządku - do wymian regulator płynu chłodzącego (termostat), drogie badziewie ale wszystkie problemy po tym zniknęły. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marian2007 4 Opublikowano 1 Listopada 2016 Udostępnij Opublikowano 1 Listopada 2016 Witam masz może fotkę gdzie znajduje się ten zawór bo u mnie ten sam błąd ? Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
puzel 0 Opublikowano 7 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2017 Odświerzam temat u mnie ten sam błąd z zaworem nagrzewnicy. Ktoś wie gdzie on się znajduje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daniels82 0 Opublikowano 12 Maja 2017 Udostępnij Opublikowano 12 Maja 2017 Witam ja rownież jestem nieszczesliwym posiadaczem bledu 01020 Water Pump (v36) w koncu dorwalem kabelek i sprawdzilem bledy, ten powyzszy wystapil u mnie w sierpniu rok temu, natomiast w zimie gdy o tym bledzie nie wiedzialem, narzekalem ze strasznie dlugo mi sie auto nagrzewa i nie mam tu na mysli zeby bylo gorąco ale moja stara mazda z 2002 potrafila przeszdnia szybe "odmrozic" w kilka minut przy duzych mrozach a audicą czekalem czasami nawet pol godziny zeby cos widziec, nawet bo odmrozeniu szyb jak za szybko ruszalem w droge to przednia potrafila tak parowac ze trzeba bylo sie zatrzymac. teraz po zeskanowaniu bledow wszystko sie wyjasnia, pytanie czy z tym bleden to tylko do autoryzowanego serwisu czy sa jakies mniejsze serwisy od ktorych nie zbankrutuję? a propo macie cos godnego polecenia z okolic Tych-ów ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pijey88 2 Opublikowano 11 Września 2021 Udostępnij Opublikowano 11 Września 2021 (edytowane) Cytat 01020 - Pompa wody (V36) 003 - Usterka mechaniczna - Sporadyczny czy chodzi o pompę 06H 121 601 J (nr 13 na schemacie), która jest przed nagrzewnicą? Piszecie też o elektrozaworze 4H0 121 671 D (nr 7 na schemacie), czy on jest gdzieś wewnątrz auta? od której strony go szukać? Edytowane 11 Września 2021 przez pijey88 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
herman85 0 Opublikowano 26 Października 2021 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2021 Ktoś się orientuje z czego idzie sterowanie do pompy 06H 121 601 J (nr 13 na schemacie). Wiem że elektrozawór 4H0 121 671 idzie z panelu climatronic'a ale nie moge teraz schematów znaleźć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się