szefmuzyk 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Witam, Mam probelm z doładowaniem. Skończyły mi się pomysły. Teraz ładuje na 0,3bar'a a ładowała ok 0,6 bara - 0,7 bara. Rozebrałem turbine i klapka zaworu WG jest na miejscu. Ukłąd jest szczelny. Przeływka ma niecałe 1,5 roku. Wymieniona pompa paliwa, sonda lambda, zawor dv. Prosze pomóżcie, je paliwo jak szalona, a spalanie ok 13-15l/100km Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 26 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 A co z zaworem N75, ktory steruje doladowaniem? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szefmuzyk 0 Opublikowano 26 Listopada 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2015 Jak go sprawdzić? W jaki sposób? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Unf 54 Opublikowano 28 Listopada 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Listopada 2015 Najlatwiej - zrobic logi z kanalu 118. Jeszcze inaczej - podpiac na krotko do akumulatora i posluchac czy "cyka". Jeszcze inny pomysl - podmienic na inny, chocby uzywany kupiony za grosze na allegro. Ale imo najlepiej zrobic logi i bedzie jak na dloni. Jak bys mial mozliwosc je zrobic to odrazu caly pakiet: 002 + 033 , 003 + 020 , 115 + 118. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szefmuzyk 0 Opublikowano 31 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2015 zrobiłem logi grupy 002, 003 oraz 0020 , grupe 0030, 0115 oraz 0118 mam zablokowaną: http://vaglog.pl/log_245383.html Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się