Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana filtra paliwa w A4 B8 1.8TFSI


nimok

Rekomendowane odpowiedzi

Komoorniku, nie ten katalog! Kolega założył pewnie od 767 albo UH-60 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, dziś wymieniłem filtr paliwa - polecam ten zabieg - koszt filtra Bosch 140pln - godzinkę pracy i gotowe . Poniżej zdjęcia jak wyglądał u mnie po przejechaniu  190tys w PL. Na drugim zdjęciu jest paliwo z filtra - po przepłukanie bo 1 mi się wylało. IMG_1492.JPG

IMG_1490.JPG

Edytowane przez Joel52
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 12.08.2017 o 15:28, Joel52 napisał:

Witam, dziś wymieniłem filtr paliwa - polecam ten zabieg - koszt filtra Bosch 140pln - godzinkę pracy i gotowe . Poniżej zdjęcia jak wyglądał u mnie po przejechaniu  190tys w PL. Na drugim zdjęciu jest paliwo z filtra - po przepłukanie bo 1 mi się wylało. IMG_1492.JPG

IMG_1490.JPG

Witam kolego i gdzie kupiłeś ten filter w ASO czy gdzie indziej masz może numer tego filtra 

pozdrawiam 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, po wymianie filtra nie mogę auta zatankować do pełna. Pistolet odbija na 3/4 zbiornika, niecałe 40l. Zapowietrzony zbiornik?

 

Edit. Pojeździłem i zaraz weszło do pełna. 

Edytowane przez ziko02
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jestem po wymianie. Może opiszę jak to zrobiłem u siebie bo trochę naszukałem się informacji.

Filterek jest w baku. Aby sie do niego dostać należy zdjąć siedzisko tylniej kanapy. Następnie odkręcić blaszaną pokrywę po stronie pasażera (3 śrubki). Po odkręceniu pokrywy pojawia się plastikowy dekiel wraz z plastikową nakrętka. Do dekla doprowadzone są:

- przewód paliwowy (jest w nim ciśnienie, przy zdejmowaniu radzę podłożyć jakiś pojemnik lub szmatkę)

- wtyczka 

Należy je zdjąć. Przed przystapieniem do odkrecania warto wszystko odkurzyć. I teraz najgorsze zadanie (przynajmniej w moim przypadku), trzeba odkręcić nakrętkę (taka duża, jak cały dekiel). Nie wiem czy jest jakieś narzędzie do odkręcania tego badziewia. Trzeba kombinować. Trochę w te żeberka pukać, trochę sie posiłować. Można użyć ściągacza do filtrów oleju jeśli ktoś ma sciągacz na tak duży zakres lub kluczem "opaskowym". Następnie delikatnie wyjmować cały dekiel wraz z filtrem i pompą. Ja nie wyjmowałem go całkowicie ponieważ na samym dole był doprowadzony wężyk. Następnie wysunąć z dwóch prowadnic i rozdzielić część z filtrem od części z pływakiem i pompą . Filtr trzyma sie w dekielku na 3 zaciskach które należy delikatnie odgiąć. Należy odpiąć małą wtyczkę, małą wsuwkę i wężyk doprowadzający paliwo. Przy wyjmowaniu filtra z dekla lepiej uważać żeby oring nie wpadł do zbiornika. Następnie wyjąć stary i włożyć nowy (pasuje tylko w jednej pozycji, jest taki plastikowy wpust przy filtrze który musi wejść w otwór w obudowie). Wszystko złożyć (na deklu jest strzałka która musi pokrywać się ze znacznikiem na zbiorniku). Warto odpowietrzyć układ programem ale jeśli ktoś nie ma to można 3-4 razy załączyć zapłon. U mnie wszystko działa jak należy, poziom paliwa wskazuje prawidłowo. 

Mam nadzieję że komuś pomogłem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamilion fajnie to opisales, ja znalazłem filmik na necie jak gosciu wymienia filtr. Mam nadzieje ze pomocny. Choc powiem wam szczerze ze do momentu wyciagniecia filtra z baku wszystko jasne. Ale dalej niewiem jak on ten filtr wymienił bo nie pokazał

 

Edytowane przez łukaszenko258
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...