Skocz do zawartości
IGNOROWANY

logi AVF


slodki79

Rekomendowane odpowiedzi

:hi:

Panowie auto po programie w 2009 u Aligatora na 170/370 od kwietnia wymienione "szklanki" i zleciłem od razu czyszczenie turbo ponieważ nawet przy prędkości obrotowej 1600 czasami 1800 na 1 lub 2 biegu tryb awaryjny. turbina regenerowana w Bydgoszczy Przebieg auta ponad 323 tyś. w moich rękach od roku 2008 z przebiegiem 172 tyś. Po odebraniu auta od mechaniora auto fajnie śmigało do momentu ok 150 km podczas jazdy w granicach 2500 obr/min 6 bieg tryb awaryjny... Reset i dalej w trasę. Na autostradzie przy 170 km/h tryb awaryjny... Reset i dalej trasa, wszystko ok. Czasami podczas ruszania zachowywał się jakby było na pokładzie komplet osób, przymulony... A czasami reakcja na gaz była tak natychmiastowa, że moja pani powiedziała że więcej ze mną nie będzie jeździć bo szybko hihihi i czuć każdy bieg... :D Ostatnio na trasie jechałem komplet i bagażnik też przy 170 km/h było czuć dodanie gazu jakbym jechał sam... Wymieniłem przewody podciśnienia trasa wszystko ładnie bez problemu zwolniłem bo miasto za miastem znowu trasa i niestety już na 5 biegu w okolicach 2500 obr/min tryb awaryjny... Co ciekawe sztanga przed czyszczeniem turbo chodziła normalnie i w tym momencie też tak jest a czasami bez reguły tryb awaryjny... Dziś też zrobiłem logi oddzielnie na 3 biegu i 4 Mam nadzieję że pomożecie :kox::kox::kox::kox::kox:

Dodam jeszcze, że EGR zaślepiony

3 bieg

http://images78.fotosik.pl/118/07450b350b5e23d3.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/abda2f911cf96e8b.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/84df3482b4f1f194.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/836b63c73b540232.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/51aac0ba5de9b74d.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/ff001eda94682b52.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/148ae4f9af9d418a.jpg

4 bieg

http://images75.fotosik.pl/118/b00e0e805463371e.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/80ffb04d53872f88.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/e0ca563f56ce612d.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/ff73d19ed6750674.jpg

http://images77.fotosik.pl/118/52fa5e6c205bac1a.jpg

http://images78.fotosik.pl/118/ece705ee83fffe5d.jpg

http://images78.fotosik.pl/118/86a2a41d3b7eb3ba.jpg

BS

http://images78.fotosik.pl/118/c95e81862968a8ce.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/476da5e8f3515a23.jpg

http://images78.fotosik.pl/118/84641ad7c001357c.jpg

statyczne

http://images75.fotosik.pl/118/9dfecec860096903.jpg

http://images77.fotosik.pl/118/6e071519d03b28ef.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/e050ef7b1b885bab.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/ec68c9e44453b4e1.jpg

http://images75.fotosik.pl/118/9947298b92ee8b83.jpg

http://images77.fotosik.pl/118/42cda988a83826fe.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/5283f042580cd2f3.jpg

http://images76.fotosik.pl/119/ef5aa5af1a79b151.jpg

Jak coś będzie źle w logach postaram się poprawić

Dzięki :hi:

Edytowane przez slodki79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź opisz te logi który to który. Z opisów wygląda na problem z podcisnieniem. Pompe podcisnienia jaką masz ????? słyszałeś o łączniku grodzi i problemach z vacum ??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Weź opisz te logi który to który. Z opisów wygląda na problem z podcisnieniem. Pompe podcisnienia jaką masz ????? słyszałeś o łączniku grodzi i problemach z vacum ??

Pompa to ta z "luźnym króćcem" ale robiłem tam robotę zaklepane i klejone. Sprawdziłem ciśnienie i nie traci. Właśnie jeszcze ten łącznik muszę ogarnąć czy wszystko tam gra

Edytowane przez slodki79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pompki masz w miarę ok, przepływka też ok, EGR zaślepiony, trochę kiepsko napięty pasek rozrządu albo slaby już napinacz bo kąt synchronizacji na wolnych obrotach mocno skacze, turbo mocno przeładowuje w okolicach 2tyś obr. i prawdopodobnie to jest przyczyną trybu awaryjnego. Do sprawdzenia kierownice czy dobrze były wyczyszczone i dobrze poskładane ewentualnie do sprawdzenia N75.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia kierownice czy dobrze były wyczyszczone i dobrze poskładane ewentualnie do sprawdzenia N75

Kierownice chodzą luźno bez problemu palcami można ruszyć przed czyszczeniem też tak było. Jeśli chodzi o N75 to czy N18 na 100% spełni te same parametry jeśli je zamienię miejscami bo głęboko się nad tym zastanawiam... nieco ponad 70tyś robiony kompletny rozrząd więc pewnie synchronizacja spowodowana jest paskiem choć kto wie...

Dzięki Jarol czekałem też na Twoją opinię :kox:

Edytowane przez slodki79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A nie możesz lepiej pożyczyć od kogoś N75?

Chodź powiem szczerze, że to przeładownie według mnie jest spowodowane przez nie do końca otwierające się kierownice w turbosprężarce.

Ale dużo łatwiej podmienić N75 niż rozebrać turbo dlatego zacznij od podmiany N75 i zrób ponownie logi dynamiczne 10 i 11.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamień n75 z N18 jedyna różnica jaka może być to delikatne opóźnienie na gaz do diagnozy nie trzeba nic więcej.

Powiedz jak teraz sprawdzileś ze kierownicę można poruszać palcami ?????

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiedz jak teraz sprawdzileś ze kierownicę można poruszać palcami ?????

Chodzi o to że jak złapię sztangę palcami to mogę bez problemu ruszać nią do góry i opuszcza się też lekko dlatego tak napisałem :decayed:

Jeśli chodzi o N75 to zrobię jak mówi "Jarol" w sumie do kwietnia turbina na gwarancji także może faktycznie niech jeszcze raz sprawdzą....

Jak coś napewno dam znać co i jak :kox:

Dzięki :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze robisz tak na aucie z założona gruszka ??

tak tak tylko ściągam przewód ciśnieniowy aby lżej mi było :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to albo masz łapy herkulesa albo walnięta gruszkę, w gruszce jest dośc mocna spręzyna i zeby ruszaczać swobodnie góra dół trzeba mieć dużo pary w paluchach. Położenie zasadnicze na zgaszonym aucie to sztanga wyciągnięta na maxa czyli dół, po odpaleniu sztanga powinna ustawić sie w max doładowanie czyli na maxa wciągnąć. Po odpięciu gruszki jesli na sztandze czuć minimalne miejscowe opory to będzie wywalać awaryjny.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to albo masz łapy herkulesa albo walnięta gruszkę, w gruszce jest dośc mocna spręzyna i zeby ruszaczać swobodnie góra dół trzeba mieć dużo pary w paluchach. Położenie zasadnicze na zgaszonym aucie to sztanga wyciągnięta na maxa czyli dół, po odpaleniu sztanga powinna ustawić sie w max doładowanie czyli na maxa wciągnąć. Po odpięciu gruszki jesli na sztandze czuć minimalne miejscowe opory to będzie wywalać awaryjny.

Nie mówię że idzie jak w masło ale daję rade ruszać i czuje że jest tam sprężyna :decayed: , poza tym tak jak mówisz może grucha też siada hm....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szybki test odpal auto podnieś maske i na zapalonym silniku zdejmuj przewód podciśnienia. Po zdjęciu sztanga powinna opadać max do dołu, po założeniu powinna podnosić sie do góry i dobijać do ogranicznika.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Problem rozwiązany we wtorek dopiero oddałem auto w dobre ręce dziś odebrałem.

1. Nieszczelność w doładowaniu ( wymiana ):

a. intercooler,

b. przewód gumowy idący od intercoolera,

2. Okazało się też że program jakimś cudem się sypnął bądź był jednak źle zrobiony, za duże było doładowanie i turbina sobie nie radziła. Gościu który teraz mi zrobił nowy program powiedział, że na tamtym był duży bałagan....

Teraz jest 185/380 także jeszcze chyba nie jest tak źle...

Narazie śmigam po mieście jest good zwłaszcza spod świateł :D:banan::banan: Na trasę przyjdzie czas.

Turbo okazało się też bez problemu

Dzięki wszystkim za zaangażowanie i porady :hi::hi::hi:

Edytowane przez slodki79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niby na seryjnych gratach masz 185 km ???

Nie nie mam zmienione tylko pompki na AL-ki ale to robiłem wcześniej przy mapowaniu u Aligatora. Nic więcej oczywiście "kat" leży w garażu.

Mówisz że niby to jest nie możliwe?? W serii miałem 152KM tylko Niutków było mało 303 po 1 programie wskoczyło na 160/360 2-gi program korekta pod pompki AL-ki 172/370

Jak w/w coś się jednak posypało i trzeba było nową mapę zrobić wyszło jak w/w i różnica jest kolosalna nawet palenie jest lżejsze i praca na jałowym bardziej równa... :hi:

Edytowane przez slodki79
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pokaż wykres.

Chce to zobaczyć AVF na seryjnej turbosprężarce i 185km ;)

Zrób też logi. Szcególnie kanały 01, 04, 08 i 11

Edytowane przez Jarol
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...