Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z utrzymaniem temperatury


makavelli1

Rekomendowane odpowiedzi

20 godzin temu, facien1 napisał:

Witam Panowie

Mam to samo a4 b8 2.0 2012r CJCB. wymiana dużego i małego termostatu z aso nie pomogała a zaworu zwrotnego nie ma po lifcie. brak sił

Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2021 o 18:41, Krzy0 napisał:

Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa.

 ?

W dniu 9.12.2021 o 22:24, facien1 napisał:

Witam Panowie

Mam to samo a4 b8 2.0 2012r CJCB. wymiana dużego i małego termostatu z aso nie pomogała a zaworu zwrotnego nie ma po lifcie. brak sił

Witam. Mylisz się w polifcie też jest zawór zwrotny tylko jest w wezu i trzeba go wyczuć. Ja wymieniłem też dwa termostaty z firmy behr i sytuacja się znaczącą poprawiła mianowicie przed wymianą nie dogrzewal się do 90 a jak już się udało to i tak zaraz spadło na 70 stopni. Po wymianie  łapał 90 stopni ale jadąc z górki temp z 90 stopni spadała na 77. Wymieniłem znowu mały termostat ale z temp otwarcia 80 stopni nie 75 i już wolniej temp spada ale spada i też do 77 jadąc z górki bez gazu. Wymiana zaworu wg mnie nic nie da, pomaga tylko i eliminuje wszystkie problemy z temp odwrócenie tego zaworu lub zaciśnięcie węża jak komuś się nie chce go wyciągać z tego węża.

Edytowane przez GrzesiekB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 10.12.2021 o 18:41, Krzy0 napisał(a):

Możesz szybkość nawiewu z auto dać na ręczne 2 i wtedy dużo szybciej się nagrzewa.

Szybkość na 2 a temp. jaką ustawić?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 8.12.2022 o 07:01, Berserker napisał(a):

Szybkość na 2 a temp. jaką ustawić?

Jam ma 21

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może warto zostawić dla potomnych.
Dziś pojawił się film odnośnie niedogrzewania się 2.0 TDI na przykładzie CGLC i CAHA, gdy termostaty wymienione na nowe i brak rezultatów. Te silniki ze względu na większą chłodniczkę EGR mają problem z trzymaniem temp. i nagrzewaniem się. Rozwiązaniem okazała się ingerencja w oprogramowanie komputera. Brak szczegółów podanych, ale myślę, że ludzie którzy mają pojęcie odnośnie oprogramowań będą wiedzieli co robić. Oto link: 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to rzeczywiście warto obejrzeć:facepalm::decayed: A tak się cieszyłeś, że Bóg wie co Krzysiek podpowie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...