Jigsaw 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Witam, Ostatnio zauważyłem w zbiorniczku wyrównawczym olej, wiec nie wiele myśląc auto poszło do mechanika. Po zdjęciu głowicy, jej sprawdzeniu i splanowaniu mechanik stwierdził że była trochę krzywa ale bez żadnych pęknięć i uszczelka tez była ok. Układ był cały wyplukany, chłodnica oleju tez podobno sprawdzona. Auto odebrałem,zapłaciłem tez nie mało. Po przyjeździe do domu jeszcze zajrzałem do zbiornika i było widać sam płyn. Po przejechaniu około 150km zaglądam pod maskę a tam ku mojemu zdziwieniu w zbiorniku wyrównawczym praktycznie sam olej. I teraz nie wiem jaka może być tego przyczyna. Mechanik pieniądze wziął, problem pozostał a może nawet się nasilił. Wie ktoś co może być grane? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mateuszek1001 7 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 A głowica została sprawdzona pod kątem pęknięć ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz51237 8 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Z powrotem do mechanika niech to sprawdzi, skoro problem powrócił lub się nasilił po przejechaniu 150km to jest ewidentnie błąd mechanika, źle wykonana naprawa. Mechanik oddał w ogóle głowicę do planowania, czy wyczyścił i założył? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Zmień chłodnię oleju, temat przerabiałem już kilka razy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mozgu 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Czesto chlodniczka oleju takie cuda robi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jigsaw 0 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 Głowica była u sprawdzenia wiec myślę że ta usługa obejmowała tez badanie pod względem pęknięć. Nie chce mi się wierzyć że blok mógł pęknąć. A chłodnica wg niego była ok choć może się mylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GOLI 2 Opublikowano 13 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 13 Grudnia 2015 (edytowane) Nie chcę podważać autorytetu twojego mechanika, ale jeszcze się taki nie urodził co mikropęknięcie hłodniczki oleju stwierdził "na oko" no chyba, że płukanie mu nie wyszło... A jeżeli piszemy o aucie z Twojego profilu, to nie kombinuj, szukaj hłodniczki, baaardzo lubiały pękać Edytowane 13 Grudnia 2015 przez GOLI Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jigsaw 0 Opublikowano 30 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2015 (edytowane) Chodzi o 1.9 1z a4 b5. Dzwonie z rana z reklamacjąChłodnica oleju zamówiona, kolejne 250zl, mam nadzieję że to już załatwi problem, choć mechanik twierdzi że chłodnica dostawała 6 atmosfer i nie puszczała więc nie wiem czego się spodziewać Witam ponownie, nowa chłodnica oleju definitywnie przekreśliła problem oleju w układzie chłodzenia. Nie dajcie się naciągnąć na wymianę uszczelki pod głowicą. Pozdrawiam Edytowane 30 Grudnia 2015 przez Jigsaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się