Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Cięzko wchodzący bieg 1 i 2


przemo1444

Rekomendowane odpowiedzi

10 godzin temu, Langista napisał:

No to nie doceniasz Niemiaszków. Oni mają mentalność typowego, przysłowiowego żyda w połączeniu z turkiem. Jeździ do ASO aby miał dowód, że 'wszystkie' naprawy były robione w 'porządnym' serwisie na 'oryginalnych' częściach. Jak się to mija z prawdą wychodzi dopiero po latach, oni sprzedają auta jak naprawa, która zaraz wyjdzie lub już od dłuższego czasu się przypomina, nie kalkuluje się. Jak auto jest do tego zgnite to od razu na szrot idzie, a że Audi ma dobre zabezpieczenie to nie gnije jak jest bezwypadkowy, no i Niemiaszek wie, że sprzeda Polakowi, czy Turkowi, a on następnie Polakowi o połowę drożej :) Niby mały przebieg, bo cofnięty najpierw przez Niemca, potem przez Turka na placu, ale części mechaniczne są w stanie agonalnym, a w najgorszym stanie są te nie widoczne dla oka.

Nie jest to jakiś pojedynczy przypadek, bo tego jest masa, serio.

Na pewno tak robią, ale nie wszyscy i nie ma co wrzucać wszystkich do jednego worka. Polacy też tak robią, czy wszyscy, na pewno nie.

Idąc Twoim tokiem rozumowania wszyscy cofają przebiegi i w moim przypadku dwóch poprzednich właścicieli w Niemczech zostało oszukanych. W sumie od nowości było ich trzech w Niemczech. Ostatni zakupił auto w 01.2019 i o dziwo pracował w miejscowości w której mieszkał i nie szukał pracy z daleka od miejscowości zamieszkania żeby tylko jeździć autostradą i przepalać auto.

Dobra, nie ma co nabijać zbędnie postów. Wg Ciebie wszyscy w Niemczech kupują auta i jeżdżą bardzo dużo kilometrów, nawet pracy szukają daleko od miejsca zamieszkania żeby tylko przewietrzać samochody i później cofają liczniki żeby oszukiwać siebie nawzajem. No i na pewno ciężko wchodzące biegi na zimnym silniku (bez oglądania auta) to wg Ciebie objaw cofnięcia przebiegu (czytałem gdzieś post że ktoś miał już taki przypadek przy około 80-90tkm w trzyletnim audi B6). Ja wiem jak wygląda moje auto wewnątrz i na zewnątrz, mechanicznie też jest ok wg mnie, mam na to komplet dokumentów i dla mnie auto ma 99,9% oryginalny przebieg.

Tak się zastanawiam, że może przy wymianie sprzęgła coś nie zostało zrobione tak jak powinno i biegi wchodzą gorzej, jednak tylko na zimnym oleju jest ten objaw, także zastanawia mnie to. Zobaczę jak będzie w zimie, jak da się z tym jeździć to po prostu będę jeździł.

Edytowane przez pelonek1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj wyregulowałem mechanizm zmiany biegów zgodnie z poniższym postem. Wymagana odległość 85 mm była u mnie większa. Tak samo dźwignia zmiany biegów nie była po środku jak już ustawiłem powyższą odległość. Także wszystkim mającym problem z ciężko wchodzącymi biegami polecam od tego zacząć. Nie zaszkodzi a może jedynie pomóc no i nic nie kosztuje, jedynie z godzinę wolnego czasu łącznie z posprzątaniem wszystkiego po kolei bo było tam już po 14 latach trochę syfu wszędzie.

Fakt przed tym zabiegiem wlałem wcześniej do skrzyni biegów olej Ravenol MTF2 - 75W80. Po wymianie nie pogorszyło się, ale też nie poprawiło się zbytnio. Jedynie jak pisałem kilka postów wcześniej torsen przy skręconych kołach łagodniej pracuje.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, shogu napisał:

Koledzy, jaką oliwe lać do skrzyni HER?

VIN ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

29 minut temu, Dev napisał:

VIN ?

@Dev VIN nic nie da, swap na Q był robiony stąd ten dylemat co wlać żeby biegi lepiej chodziły..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, shogu napisał:

@Dev VIN nic nie da, swap na Q był robiony stąd ten dylemat co wlać żeby biegi lepiej chodziły..

To nie jest wina oliwy, ale jak chcesz to zapodaj Ravenol MTF2 75W80

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 21.01.2022 o 19:29, Dev napisał:

To nie jest wina oliwy, ale jak chcesz to zapodaj Ravenol MTF2 75W80

Sprzęgło + dwumas zmieniony, wybierak wyregulowany, linki sprawdzone, poducha cała. Leje nowa oliwę plus cera tec, może ciut pomoże 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nikt , ciezki temat do ogarniecia, ja jezdze juz tak 7 lat.

idzie sie przyzwyczaic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli regulacja cięgien i nowa oliwa nie pomaga to tylko wymiana synchronizatorów została, żadna filozofia w tym temacie.

Edytowane przez Langista
  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...