wojoo37 2 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 (edytowane) Witam. Od niedawana posiadam audi a4 b6 i dzisiaj chciałem sobie odłączyć akumulator .Gdy odłączyłem minusa włączył mi sie alarm od razu go z powrotem podłączyłem . z początku dalej piszczał alarm i nie działała centralka z pilota dopiero jak włożyłem kluczyk sie zakodowało . dopiero teraz wyczytałem w internecie ze nie wolno tak sobie odpinać akumulatora .Mam teraz pytanie do was czy nie będę miał żadnych błędów w komputerze ?szukałem po forum ale jedni pisali ze nic nie mieli a inni znowu ze trzeba jechac na komputer bo jakieś problemy będą podczas jazdy:( Edytowane 16 Grudnia 2015 przez wojoo37 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Zapewne wyskoczą. VAG i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mrkreska 5 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 dopiero teraz wyczytałem w internecie ze nie wolno tak sobie odpinać akumulatora . Co przez to rozumiesz? A co do konsekwencji? Może Ci się zakodować radio, może się rozkodować pilot od centralnego, przez pierwsze kilkadziesiąt metrów jazdy będzie Ci się świecić kontrolka od ESP, ale zgaśnie. Błędy? Część ludzi, którzy nie mają kabla i programu właśnie odłączają akumulator na jakiś czas żeby skasować niektóre błędy. Raczej nie powinny się żadne nowe pojawić, a nawet jeśli, to kilka kliknięć i po problemie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker 13 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 Ja odłączałem parę razy aku i nie miałem problemu ale raz mi się trafił taki problem że zalało mi MCE i włączył się alarm i za chiny nie mogłem alarmu wyłączyć a deszcz wtedy strasznie walił i szczęście że wjechałem do garażu i tam odłączyłem aku bo jakby stał przed garażem to woda by się wlewała i zalała by Mk.Okazało się że była walnięta uszczelka pod sterownikiem silnika ECU i to jest bardzo częsta usterka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fido 120 Opublikowano 16 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2015 U mnie na przykład nie dało się wykasować błędu poduszki i znikł drugi FIS Kodowania nie przyjmował. Udało się to dopiero po kilku tygodniach tym samym kablem i VAGiem. Także wszystko zależy od danego auta. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojoo37 2 Opublikowano 17 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2015 Ok dzieki za odpowiedzi , auta jeszcze nie odpalalem bo troszke rozgrzebane. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Mam taki błąd. Słabe napięcie na zacisku 30. Co to może być? Nie mogę tego skasować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Akumulator, zmierz jego napięcie. Widocznie jest niskie skoro tak pokazuje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 Czyli do wymiany? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prezesik18 7 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 a co ja wróżbita jestem? Ja mam wiedzieć w jakim stanie masz akumulator, odpala auto czy nie, jakie napięcie ma. Może też alternator siada i nie ma ładowania prawidłowego. Jedź z tym do kogoś kto to sprawdzi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kreczi 3 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 (edytowane) Bo mam cały kłopot z kontrolka esp Edytowane 22 Grudnia 2015 przez kreczi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
imr_pl 2 Opublikowano 22 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 22 Grudnia 2015 ja mam tak że po odpięciu aku i ponownym podpięciu wskaźnik PB spada do zera , świeci się rezerwa , pomaga zatankowanie - choćby 1 litra ktoś się spotkał ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 U mnie po odłączeniu trzeba zrobić: adaptacje czujnika skrętu wpisać kod do radia zaprogramować centralny zamek (nie otwiera nie zamyka) zaprogramować szyby (domykanie z pilota) Z dobrych rzeczy, to od dawna walczyłem z błędnie pokazującym kompem, fis pokazywał około 40L/100km spalanie na wolnych i nie zerował litrów przy zamknięciu przepustnicy. Po odłączeniu akku, naładowaniu i podłączeniu fis elegancko działa, zeruje i pokazuje relane spalanie na wolnych (około 2-4L) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 U mnie po odłaczeniu akumulatora zawsze świeciła kontrolka od ESP ale po kilkudziesięciu przejechanych metrach gasła i to wszystko. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Makale 18 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Kontrolka ESP to czujnik stopu pewno. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Robero321 54 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 Nie to nie czujnik stopu. Jeden i drugi to dwie inne bajki 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 28 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2015 (edytowane) Kontrolka esp to czujnik skrętu. U mnie zawsze znika po adaptacji. Adaptacje robie vagiem, bo nie chce mi się sprawdzać, czy na 100% zgaśnie a nie lubię jak coś mi się na desce świeci podczas jazdy. Edytowane 28 Grudnia 2015 przez House Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Witam mam problem wczoraj wyciagnelem akumulator w celu jego obsługi jako było wyjęte około 2h po założeniu z powrotem nie mogę wlaczyc klimy jak naciskam Eco to tylko na sekundę się wyłącza i włącza z powrotem gaz jest aż do momentu wyjecia akumulatora Klima działała bez zarzutu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Czy to ma jakiś związek z odlaczeniem akumulatora czy po prostu głupi przypadek i padł np czujnik wysokiego ciśnienia? Druga sprawa od plusowej klemy idzie taki cienki kalbelek zakończony 3 pinowa wtyczka czy to się odlaczylo z jakiegoś miejsca czy może to jakaś dodatkowa opcja której w moim aucie nie ma?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomkins21420 0 Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Udostępnij Opublikowano 20 Sierpnia 2017 Tzn nie od plusowej klemy dosłownie tylko wychodzi z tego samego oplotu co plus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się