Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Turbina z CGLC 177km do CAGB CAGA czy pasuje p&p


spknet

Rekomendowane odpowiedzi

 
W dniu 5.09.2021 o 20:10, kamilch-1984 napisał:

No i tyle w temacie ? 

I co udało się? 

Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ?

Edytowane przez kamilch-1984

 

 

Konwersujesz sam ze sobą?   :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, Rabbi napisał:
 

Tak udało się ? Przynajmniej u mnie ?

 

 

 

Konwersujesz sam ze sobą?   :decayed:

Tak wyszło,byłem pewien że jeszcze ktoś ciągnie ten temat :grin:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To mozna prosic o spis co trzeba bylo przerobic zeby wrzucic turbo z CGLC ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, soul87 napisał:

To mozna prosic o spis co trzeba bylo przerobic zeby wrzucic turbo z CGLC ? 

Jaki spis ? Dajesz auto do firmy,która zajmuję się tuningiem i tyle w temacie :wink: No dobra jedyne co zrobiłem to kupiłem turbo cglc i intercooler,który sam założyłem,żeby obniżyć koszty.  

Resztę zrobił "MT SERWIS" 

Ps. A reszta zgadza się z wcześniejszymi komentarzami.  Od strony wydechu rozwiercasz  otwory flanszy . Zasilanie oleju turbo, trzeba zrobić nowe (są firmy które zakuwają przewody w oplocie) .Spływ oleju zostaje. Gdzieś,ktoś pisał,że działanie gruszki turbo cglc jest odwrotne niż w caga. Nie było u mnie takiego zjawiska .

Edytowane przez kamilch-1984
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Rozumiem ze chodzi o flansze filtra DPF / katalizatora ? tzn otwory na sruby ?  Co do przewodu turbo to ciekawe czy zamiast zakuwac przewod itp mozna go wymienic na taki od silnika CGLC wlasnie

Turbo z CGLC dzialalo jak stare dopoki nie zrobiles strojenia ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, soul87 napisał:

Rozumiem ze chodzi o flansze filtra DPF / katalizatora ? tzn otwory na sruby ?  Co do przewodu turbo to ciekawe czy zamiast zakuwac przewod itp mozna go wymienic na taki od silnika CGLC wlasnie

Turbo z CGLC dzialalo jak stare dopoki nie zrobiles strojenia ? 

Powiem tak. Przewaliłem cały internet w poszukwianiu i porównywaniu części,które mógłbym zmienić a nie dorabiać. Oczywiście mogłem coś przegapić.  Więc próbuj,kupuj,porównuj może akurat :wink:

Zakuty przewód olejowy z końcówką (patrz zdjęcie) możesz kupić gotowy. Jedynie co jest Ci potrzebne to rozmiar gwintu zasilania w turbo cglc (chyba 14 x1,5) i rozmiar gwintu od drugiej strony przewodu (od strony silnika) Do tego śruby tego typu (patrz zdjecie),zależy też od miejsca jakie tam masz .

 

Wiele pytań pada na przewód zasilania.Jakiej ma być średnicy. Pisałem w tej sprawie do firmy Garett. W odpowiedzi była taka informacja. Turbosprężarki na łożyskach ślizgowych nie potrzebują restryktora oleju,tylko odpowiedni przewód spływu. 

 

 

Screenshot_20211108-113035_Samsung Internet.jpg

Screenshot_20211108-113202_Samsung Internet.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kamilch-1984 After you installed the turbo did you had error related to actuator sensor until you remapped it?

Czy po zainstalowaniu turbo wystąpił błąd związany z czujnikiem siłownika, dopóki go nie zmapowałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...