soul87 62 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Witam, mam pytanie do użytkowników servotronic, ale i nie tylko. Pare dni temu zamontowałem w aucie magiel 1n3=servotronic , uzywany zf z s4 b6. Po wymianie było wszystko ok ze wspomaganiem jednak z biegem czasu zauwazyłem że na postoju na parkingu i przy lekkim toczeniu gdy chce wykonac duze bardzo szybkie ruchy kierownicą to wspomaganie slabnie, kierownica zaczyna stawiac wtedy troszke wiekszy opor niz przy wolniejszym obrocie kierownicy tez na postoju... gdy krece kierownica wolniej - normalnym tempem to wspomaganie dziala cacy jak to w servotroniku, leciutko. Dodam ze wymieniłem potem pompe wspomagani i objawy niestety nie ustąpiły.... czy servotronic tak ma ze jednak na postoju przy szybkim kreceniu kierownica wspomaganie lekko slabnie czy mam problem? gdzie szukac przyczyny ? olej wymienilem na atf mobil czerwony, takim zalana byla maglownica zf. Edytowane 27 Grudnia 2015 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
iwadrian 11 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 Ja mam oryginalnie servotronic i też mi się wydaje, że ciężkawo kierownica chodzi, na postoju dość lekko ale jak jadę w ruchu miejskim to czuć lekki opór. Nie miałem okazji porównać z innym autem. Może przewrażliwiony jestem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
_quattro_ 3 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) czy servotronic tak ma ze jednak na postoju przy szybkim kreceniu kierownica wspomaganie lekko slabnie Servotronic mam zamontowany oryginalnie i nic takiego się nie dzieje. Kiedy auto stoi to czuć wyraźnie lepsze wspomaganie niezależnie od wykonywanych ruchów kierownicą. Po ruszeniu im większa prędkość tym układ robi się "sztywniejszy" Edytowane 27 Grudnia 2015 przez _quattro_ 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 olej wymienilem na atf mobil czerwony, takim zalana byla maglownica zf. Zalej olejem takim jaki ma być fabrycznie, czyli zielony syntetyk G004000M2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 27 Grudnia 2015 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2015 (edytowane) Źle mnie zrozumieliście. Podczas normalnego kręcenia na postoju jest leciutko jak na servotronica przystało jednak gdy zacznę kręcić jak najszybciej mogę to czuję slabniecie siły wspomagania.... Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 2 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2016 czy servotronic tak ma ze jednak na postoju przy szybkim kreceniu kierownica wspomaganie lekko slabnie Servotronic mam zamontowany oryginalnie i nic takiego się nie dzieje. Kiedy auto stoi to czuć wyraźnie lepsze wspomaganie niezależnie od wykonywanych ruchów kierownicą. Po ruszeniu im większa prędkość tym układ robi się "sztywniejszy" Mam tai sam objaw. Na postoju, opony 235 i mozna paluszkiem obracac, im szybciej jade tym wspomaganie sztywniejsze. Jutro sprawdzę objaw o którym mówisz, czyli spróbuję na wolnych szybko przekręcić kierą i zobaczę czy jest różnica przy wolnym obracaniu i gwałtownym. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 (edytowane) Wymieniłem płyn z atfa na ori VW g00400m i i jest lepiej Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
House 3 Opublikowano 5 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Stycznia 2016 Dziś dokładnie myślałem o tym temacie i sobie dokładnie sprawdziłem. Działa to tak, że powyżej 60km/h mogę puścić kierownicę i jest ona jakby hm.. mam takie wrażenie,jak bym opierał się kołem o krawęznik, czy wybój czy koleina auto praktycznie jedzie prosto przy zerowym wysiłku w trzymanie kierownicy. W każdym razie działa to bardzo pewnie i perfekcyjnie. Ps. Podłączałeś vaga? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) Servotronic nie jest diagnozowany przez vag... Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 Sprawdz czy na postoju przy wiekszych obrotach jest tak samo. Dodaj gazu np na 2500 obr i kręc. Sytuacja o jakiej piszesz jest normalna bo na jalowym biegu pompa nie jest na tyle wydajna zeby wspomagac caly czas z maksymalna siła. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 (edytowane) testowałem to już i bez zmian... Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piotrekb_tt 2 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 A nie masz wlasnie gdzies zagietego węża cisnieniowego, np zgnieciona jego stalowa czesc? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 6 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Stycznia 2016 jeszcze tego nie sprawdzałem ... ale nie sądze, jak zmieniałem magiel to nie zauwazylem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonDemon 0 Opublikowano 15 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 15 Stycznia 2016 A czy do serva nie potrzeba jest przypadkiem mocniejsza pompa ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 na forum nikt nigdy o tym nie wspominal, nawet w tutorialu. wszyscy jezdza na normalnych pompach z servo, poza tym w dokumentacji servotronica jest ze wymaga on do pracy 120 bar, i taka pompe wiekszosc audi ma Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
turzol 28 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 U mnie siedzi pompa 110bar fabrycznie i kręce kierą małym palcem na postoju przy servotronic. także pompa nie ma wpływu wg mnie na działanie układu Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DonDemon 0 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 Ja w swojej a4 dokładałem servo, ze wzgledu na padniety magiel. Na postoju mozna było krecic palcem a przy wyzszych predkosciach układ wyraźnie sie usztywniał. Teraz majac b7 3.0 tez jest servo ale roznica miedzy malymi a duzymi predkosciami jest mniejsza. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
soul87 62 Opublikowano 16 Stycznia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Stycznia 2016 (edytowane) odnośnie mojego problemu... przepłukalem caly układ specjalnym plynem czyszczącym, zregenerowałem pompe, wymienilem siteczki w zbiorniczku wyrownawczym, wymienilem siteczko i oringi w zaworze servotronika, przedmuchalem/przeczyscilem zawor servotronica... efekt > servotronic wyraznie mniej usztywna sie podczas jazdy > duzy PLUS Edytowane 27 Lutego 2017 przez soul87 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bobikos 78 Opublikowano 29 Stycznia 2016 Udostępnij Opublikowano 29 Stycznia 2016 skoro problem jest po rozgrzaniu płynu to może trzeba się zastanowić nad wymianą chłodnicy wspomagania? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BeyerBrown 30 Opublikowano 5 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 5 Lutego 2016 Ta od S4 wydaje się być całkiem przyzwoita Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się