Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Sprawdzenie silnika


robertmmk

Rekomendowane odpowiedzi

Witajcie nadeszły mrozy i rano zaczeło sie cieżko odpalac. Świece sprawne aku tez paliwo jest. A jednak długo trzeba pokrecić a jak zapali to strasznego siwego dyma puszcza. Może to pompa czy słaby juz jest silnik. Mozecie mi polecic kogoś z lubelskiego ( okolice Kraśnika ) co by mi to sprawdził.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba zrobic logi. AFN to pancerny silnik i aby mial problemy z odpalaniem musi miec grubo ponad 500 tys.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W 90% przypadków przyczyną takiego opalania jest źle ustawiony kąt wtrysku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro postaram sie to posprawdzac. Szukam kogos kto to mi ogarnie

Tak odpala i do tego chmura siwego dymu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie w 90 % przypadków problem leży w pompie ja mam naprawdę zadbanę auto i też ciężko pali świece sprawne sprawdzane przed zimą kąt wtrysku prawidłowy dawka rozruchowa prawidłowa,filtr paliwa wymieniany przed każdą zimą rozrusznik robiony w tamtym roku,Akumulator nie spada podczas rozruchu poniżej 10 V i co i też kręci dodatkowo wymieniałem na filtrze paliwa zaworek zwrotny odpowiedzialny za cofanie paliwa przebieg 370 oryginalny takze zostaje pompa przy -16 też trzeba chwilę pokręcić za czym zapali


Po pierwszym odpaleniu pózniej pali od strzała nawet jak chwilę dłużej postoi

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Według mnie w 90 % przypadków problem leży w pompie ja mam naprawdę zadbanę auto i też ciężko pali świece sprawne sprawdzane przed zimą kąt wtrysku prawidłowy dawka rozruchowa prawidłowa,filtr paliwa wymieniany przed każdą zimą rozrusznik robiony w tamtym roku,Akumulator nie spada podczas rozruchu poniżej 10 V i co i też kręci dodatkowo wymieniałem na filtrze paliwa zaworek zwrotny odpowiedzialny za cofanie paliwa przebieg 370 oryginalny takze zostaje pompa przy -16 też trzeba chwilę pokręcić za czym zapali

Po pierwszym odpaleniu pózniej pali od strzała nawet jak chwilę dłużej postoi

Czesci sie zuzywaja i wyrabiaja. Sprobuj przestawic pompe w gorny zakres tolerancji. Powinno pomoc.

Wysłane z mojego HTC One przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wykręć swiece żarowe i sprawdź czy w ogóle grzeją, z najdź kogoś z VAGiem i ustaw kąt wtrysku.

Zalej dobrego paliwa

Jeśli to zrobisz, to można szukać dalej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdze świece u mechanika bo musze ja wstawic na warsztat bo jakas rolka mi strasznie piszczy a na Vaga sie umowiłem na przyszły tydzien. Teraz mrozy odpisciły i jest troche lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...