Skocz do zawartości
IGNOROWANY

ile pomp paliwa


enrike20

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam pytanie ponieważ nie moge znależć odp. ostatnio po sprawdziniu pod czujnikiem ciśnienia znalazłem opiłki (temat znany) doczytałem się że to pompa wstępna najpierw opiłkuje a potem uszkadza resztę chciał bym ją wymienić aby po wymianie pompy wys. ciśni. problem nie powrócił i teraz tak mam jakąś pompę el. zaraz przed filtrem paliwa czy to ta pompa opiłkuje czy jest jeszcze jedna w baku ?


Nikt sie nie oriętuje czy są dwie pompy elektryczne czy tylko jedna ? ma ktoś może schemat jak wygląda cały układ paliwowy w tym silniku (2.0 tdi 143KM CAGA avant)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tego co mi wiadomo to w CAGA jest pompa wstępna w zbiorniku a później już tylko pompa wysokiego ciśnienia... Jeżeli masz już opiłki w pompie CP4 to prawdopodobnie do wymiany cały układ paliwowy chyba że zbiornik do mycia, płukanie przewodów paliwowych, wymiana pompy wstępnej, CP4, wymienić też chyba należy listwę i przewody wtryskowe ale to chyba i same wtryski...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Są dwie elektryczne.Jedna w baku,druga pod spodem obok filtra paliwa.

No właśnie a po co aż dwie pompy elektryczne ? i która tak naprawde opiłkuje ta w baku czy koło filtra ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wątpię aby któraś z pomp elektrycznych puszczała najpierw opiłki.

Poczytaj trochę o budowie pompy wtryskowej i pomp elektrycznych .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ok dzięki :) a wiecie może czy dało by radę , bo miał bym pompę od tego samego silnika tylko z innymi nr. , podejdzie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3.

Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529.

W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3.

Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529.

W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy.

i nic więcej żadnych kalibracij czy coś ? właśnie stara pompa która mi opiłkuje ma takie nr. 0 445 010 507, czyli pompa w a3 miała identyczny numer a inne koło ? troche dziwne :) a przy jakim przebiegu padły ci te pompy ?

Przerabiałem już dwa razy opiłki.W A4 i A3.

Obie pompy miały numer 0 445 010 507.A założyłem 0 445 010 529.

W A3 nowa pompa podeszła bez problemu a w A4 musiałem wymienić tylko koło pasowe od starej,zatartej pompy.

i nic więcej żadnych kalibracij czy coś ? właśnie stara pompa która mi opiłkuje ma takie nr. 0 445 010 507, czyli pompa w a3 miała identyczny numer a inne koło ? troche dziwne :) a przy jakim przebiegu padły ci te pompy ?

i ile latasz już na tych nowych pompach ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych kalibracji nie robiłem.W a4 zmieniłem koło pasowe.Czyszczenie całego układu paliwowego,i ewentualnie wymiana wtryskiwaczy,chyba że jeszcze opiłki tam nie dotarły.Najwięcej roboty jest przy zbiorniku.W A4 jest trudny do wyczyszczenia,ma wiele zakamarków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Żadnych kalibracji nie robiłem.W a4 zmieniłem koło pasowe.Czyszczenie całego układu paliwowego,i ewentualnie wymiana wtryskiwaczy,chyba że jeszcze opiłki tam nie dotarły.Najwięcej roboty jest przy zbiorniku.W A4 jest trudny do wyczyszczenia,ma wiele zakamarków.

niestety dotarły wszystkie 4 szlak trafił , a jak wyglądał demontaż baku ? trzeba coś demontować dodatkowego żeby go wyciągnąć ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odkręcić koło,nadkole,trochę osłon pod spodem, końcowy wydech, opaski od zbiornika i opuszczałem trochę zawieszenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trzeba odkręcić koło,nadkole,trochę osłon pod spodem, końcowy wydech, opaski od zbiornika i opuszczałem trochę zawieszenie.

myślałem że bez ingerencji w zawieszenie ale niestety ;) a robiłeś wszystko na nowych gratach czy używanych ? i jaki dystans już na nich zrobiłeś ? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sam robiłem.A4 stanęła w czasie jazdy i koszty były trochę większe.W trójce zobaczyłem w miarę wcześnie i obeszło się na wymianie samej pompy wtryskowej,jednej pompy el,listwy i dokładnym wymyciu wszystkiego.W tańszym przypadku zmieściłem się w tysiącu a w droższym ponad dwa razy więcej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinmariusz moglbys napisac cos wiecej o przypadku w A3? Jaki silnik, jakie wtryski, jaka pompa?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

marcinmariusz moglbys napisac cos wiecej o przypadku w A3? Jaki silnik, jakie wtryski, jaka pompa?

Silnik CBAB.Wtrysków nie ruszałem.

Pompa wtryskowa 0 445 010 507.Samochód jeździł normalnie ale przy okazji wymiany filtrów odkręciłem czujnik na pompie.

Czujnik posiada sitko na którym stwierdziłem opiłki.Diagnoza była prosta.Pompa do wymiany i czyszczenie układu.Dzisiaj ją rozbiorę i zobaczę w jakim stopniu wytarty jest tłoczek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...