Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Vag airbag


kondi169

Rekomendowane odpowiedzi

Witam mam taki problem ze swieci mi airbag moje pytanie czy moge wejsc w vagu w airbag oraz w kody blediw aby sprawdzic?? Nic sie nie stanie nie uszkodzo? Niechcialbym jeszcze bardziej zepsuć. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki zatem lecę do auta sprawdzić błędy :)

Jestem po sprawdzeniu no i niestety moim oczom wyskoczyla taka lista ;/

10 Faults Found:
00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
01044 - Control Module Incorrectly Coded
35-10 - - - Intermittent
01213 - Belt Tensioner Igniter: Rear Middle (N198)
35-10 - - - Intermittent
01213 - Belt Tensioner Igniter: Rear Middle (N198)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
01218 - Side Airbag Igniter: Passenger Side (N200)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01217 - Side Airbag Igniter: Driver Side (N199)
32-00 - Resistance too High
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
00594 - Airbag Igniter Circuits
44-10 - Short Circuit - Intermittent
01215 - Seat Occupant Sensor: Driver Side Rear (G177)
35-10 - - - Intermittent

Ktoś coś wie? Od czego zacząć szukanie? Czy auto jest bo uderzeniu?? Czy te błędy wykazują ze poduszki były strzelone??

Może jest ktoś z Dolnego Śląska kto mógłby spojrzeć na to fachowym okiem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kolego od kilku dni mam taki sam problem.Zapaliła mi się kontrolka airbag i wyskoczyły takie błędy:

Saturday, 09 January 2016, 19:35:52:0
Control Module Part Number: 8D0 959 655 F
Component and/or Version: Airbag Front+Kopf 0001
Software Coding: 00306
Work Shop Code: WSC 06325
VCID: 3905AEE73041
10 Faults Found:
01587 - Igniter 2 for Airbag; Drivers Side (N250)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
00590 - Airbag Igniter 2; Passenger Side (N132)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01219 - Rear Airbag Igniter; Driver Side (N201)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01220 - Rear Airbag Igniter; Passenger Side (N202)
32-10 - Resistance too High - Intermittent
01578 - Airbag Deactivation Warning Lamp; Passenger Side (K145)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
01591 - Indicator Lamp for Airbag Off; Drivers Side (K144)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
00656 - Seat Occupied Sensor; Passenger Side (G128)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
01215 - Seat Occupant Sensor; Driver Side Rear (G177)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
01216 - Seat Occupant Sensor; Passenger Side Rear (G178)
36-10 - Open Circuit - Intermittent
Prawdopodobnie coś zamarzło,bo pojawiło się to jak zaczęły się mrozy. Teraz czekam na cieplejsze dni.
Chyba że macie jakieś propozycje co sprawdzić oprócz kostek pod siedzeniami,bo to już sprawdzone.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W obu przypadkach sensory do wymiany lub naprawy.

Nie da się skasować błędów z powodu 65535

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Napisz mi czy trzeba tunel od ręcznego ściągać bo coś mi on nie chce wyjść.

Jak zdobędę uchwyty do wyjęcia radia to się za to wezmę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak trzeba tunel cały sciągać, całe radio, klimatronik, popielniczkę. Co do kluczy do wyjęcia radia wytnij sobie z twardej karty np.od bankomatu pasuje idealnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

da się sensor wyjąć bez rozkręcania całego tunelu.najwięcej roboty jest z montażem nawiewów na tył

a jak by ktoś chciał to mam sensor 8A0 959 655 C czysty nie uszkodzony i raczej nigdy nie kasowany.kupiłem do siebie ale mam inny i ten nie pasuje

Edytowane przez dawid018
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak trzeba tunel cały sciągać, całe radio, klimatronik, popielniczkę. Co do kluczy do wyjęcia radia wytnij sobie z twardej karty np.od bankomatu pasuje idealnie.

Napisz czy już wymieniłeś i czy już jest ok.

Ja potrzebuję sensor nr 8DO 959 655F

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy po wymianie sensora,nowy jakoś trzeba kodować ,czy polega to tylko na wymianie i skasowaniu błędu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,czy po wymianie sensora,nowy jakoś trzeba kodować ,czy polega to tylko na wymianie i skasowaniu błędu?

Wyiana i kodujesz tak jak miałes i będzie ok. ja miałem u siebie to samo.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez świeci airbag.

Auto stało u lakiernika bardzo długo, przy próbie odpalenia akumulator całkiem padł i po naładowaniu i przejechaniu kilku km zaświeciła się kontrolka poduszek.

Błędów nie da się skasować :/

Błędy:

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
Dodam że po wyjęciu bezpiecznika np.5 (10A) od kontrolek licznika, sterownik airbag zarejestrował brak świecenia kontrolki.
Czy brak zasilania mógł zabić sterownik poduch?
EDIT: wyczytałem że napięcie poniżej 7V ubija pamięć sterownika airbag.
Są dwie mozliwości:
-ponowne zaprogramowanie sterownika (wrzucenie wsadu), koszt 100-150zł
-wymiana sterownika na sprawny, koszt max 50 złociszczy.
W poniedziałek rozpruwam tunel środkowy i konsole żeby sprawdzić jaki numer ma sterownik i jadę na pobliski złom po sterownik, zarazem z laptopem i kablem żeby zrobić adaptacje i upewnienie się że nie kupie bubla z tym samym problemem.
Edytowane przez Hezen
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie tez świeci airbag.

Auto stało u lakiernika bardzo długo, przy próbie odpalenia akumulator całkiem padł i po naładowaniu i przejechaniu kilku km zaświeciła się kontrolka poduszek.

Błędów nie da się skasować :/

Błędy:

00532 - Supply Voltage B+
07-10 - Signal to Low - Intermittent
65535 - Internal Control Module Memory Error
00-10 - - - Intermittent
Dodam że po wyjęciu bezpiecznika np.5 (10A) od kontrolek licznika, sterownik airbag zarejestrował brak świecenia kontrolki.
Czy brak zasilania mógł zabić sterownik poduch?
EDIT: wyczytałem że napięcie poniżej 7V ubija pamięć sterownika airbag.
Są dwie mozliwości:
-ponowne zaprogramowanie sterownika (wrzucenie wsadu), koszt 100-150zł
-wymiana sterownika na sprawny, koszt max 50 złociszczy.
W poniedziałek rozpruwam tunel środkowy i konsole żeby sprawdzić jaki numer ma sterownik i jadę na pobliski złom po sterownik, zarazem z laptopem i kablem żeby zrobić adaptacje i upewnienie się że nie kupie bubla z tym samym problemem.

Nie zawsze wymiana jest tania.W moim przypadku sterowników o tym nr po prostu brak.

Dla potomnych. Wymieniłem sterownik bo naprawić się nie dało. Koszt to 150 zł. bo to bardzo rzadki nr sterownika.

Edytowane przez danek7902
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...