Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


komoornik

Rekomendowane odpowiedzi

1 godzinę temu, kixi4 napisał:

Tylko oryginal. Najnowszy nr 06H103144K. Podpora jest kompletna z zaworem zwrotnym, sitkiem i oringiem.

Dzięki. Numer mam tylko mam problem z zamówieniem, sklepy w mojej okolicy nie mają możliwości ściągnięcia tego, dramat... Proponują jedynie podporę zamiennik za 90zł, ale nie ma tam ani uszczelki, ani zaworu. Masz jakąś stronę z linkiem, gdzie dostanę oryginał kompletny po tym numerze? Ile ten zestaw kompletny oryginalny powinien kosztować w ogóle?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Muskel1 napisał:

Oryginał 762 zł

Dzięki, już rozmawiałem z kixi4 i mi podesłał - Inter Cars i Car System powiedział mi 1700-2000zł. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie wczoraj ze znajomy zmienilismy u mnie rozrzad 1.8 tfsi , po zlozeniu wszystkiego odpalam auto i chodzi nie równo , jakby na jeden nie palil , zero błedów po zmianie cewek na inne troche sie polepszyło tzn mnie szarpie ale nadal nie do konca , gdzie szukac przyczyny ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, karolek_ust napisał:

Panowie wczoraj ze znajomy zmienilismy u mnie rozrzad 1.8 tfsi , po zlozeniu wszystkiego odpalam auto i chodzi nie równo , jakby na jeden nie palil , zero błedów po zmianie cewek na inne troche sie polepszyło tzn mnie szarpie ale nadal nie do konca , gdzie szukac przyczyny ?

Co dokladnie wymieniles ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 minut temu, Dev napisał:

Co dokladnie wymieniles ?

Komplet rozrząd, bo ktoś prędzej zmienił sam łańcuch i napinacz sie zesral i zapaliła się lampka synchronizacją pokazało w vcds i łańcuch zaczął szorowac obudowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

4 godziny temu, karolek_ust napisał:

Komplet rozrząd, bo ktoś prędzej zmienił sam łańcuch i napinacz sie zesral i zapaliła się lampka synchronizacją pokazało w vcds i łańcuch zaczął szorowac obudowe

to tez wymieniłeś ?

1. 06H 103 144 K

2. 06H 109 257 C

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

6 godzin temu, Dev napisał:

to tez wymieniłeś ?

1. 06H 103 144 K

2. 06H 109 257 C

Właśnie nie. Ale przed wymiana było wszystko dobrze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, karolek_ust napisał:

Właśnie nie. Ale przed wymiana było wszystko dobrze

Ale nie jest,  te elementy wymienia sie razem z rozrządem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

25 minut temu, Dev napisał:

Ale nie jest,  te elementy wymienia sie razem z rozrządem.

Myślisz że e tym wina. A nie że np rozrząd zlec ustawił

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A więc tak dziś wyskoczył błąd wypadanie zapłonu 4 cylinder. Po skasowaniu błędów samochód mniej kuleje. Jak go wkręcę na obroty powyżej 2.000 jest wszystko dobrze zero błędów, jak zejdzie z obrotów to od razu poszarpuje i po chwili check i już potem bez skasowania nie poprawi się na wyższych obrotach. Najgorsze ro że potrzebuje je na ndziec gotowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, karolek_ust napisał:

A więc tak dziś wyskoczył błąd wypadanie zapłonu 4 cylinder. Po skasowaniu błędów samochód mniej kuleje. Jak go wkręcę na obroty powyżej 2.000 jest wszystko dobrze zero błędów, jak zejdzie z obrotów to od razu poszarpuje i po chwili check i już potem bez skasowania nie poprawi się na wyższych obrotach. Najgorsze ro że potrzebuje je na ndziec gotowe

Tak ja sugeruje @Dev, do wymiany te dwa elementy. 

Ewentualnie wariator na wałku wariuje.

Miałem podobne objawy w A3 2.0TFSI. u mnie winny był wariator. Kupiłem nowy wałek ssący i jak ręką odjął

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A czy czasami noe wymienialiscie rozrzadu bo juz byl z nim problem? Moze doszlo do kolizji i dlatego kuleje..?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Juz wiem co zle jest, za mocno dokreciliscie zawor sterujacy i sie przycina, tam max 30nm lewy gwint.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg mnie gniazdo jest juz przytarte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, ze nic mnie juz nie zdziwi.. tyle juz widzialem co ludzie potrafia tam napsuc ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jutro będzie zawor o obudowa możliwe też. Po wy kręceniu 8 skręceniu na 15 nM dużo lepiej praktycznie brak wypadania zapłonu. Widocznie może jakieś opieki czy coś i nie dostaje ciśnienia na 4 cylinder. Kolizji nie było bo kamerę wkladalem i patrzyliśmy i tłoki bez znaków. Dziś poszła plulanka 

 Jutro graty olej i musi być ogien

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A co sie stalo ze wymienialiscie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Blad synchronizacji byl. I okazało się ze kiedyś ktoś wymienił ślizgi łańcuchy bez napina cza 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziś tylko doszedł zawór bez podstawy. Po zmianie zawory samochód pracuje dużo płynnie na wolnych praktycznie idealnie czasem potrafi kulac i wtedy zapali się wypadanie zapłonu. Gdy jest na obrotach zero objaw. Czyli czekam na podstawę i mam nadzieję że to będzie koniec z remontu. Dzięki chłopaki za dobre rady @Dev @kixi4 @jaras99 ???

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...