Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Błąd po wymianie rozrządu


komoornik

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5 godzin temu, karolek_ust napisał:

Dziś wpadł nowy zawór nowa podstawa i dalej błąd wypadania zapłonu na 4 cylindrze. Jak jade autem ma moc jedzie dobrze tylko jak zejdą obroty na bieg jałowym zaraZ przestaje trybic 4 cylinder. Świecę cewki zamieniane i bez zmian dalej tylko na 4 . Gdzie szukać kompresją na każdym cylindrze ok 12.

Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, jaras99 napisał:

Poszarpuje wtedy na wolnych obrotach?

no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

45 minut temu, karolek_ust napisał:

no tak silnik drzy a slychac ze nie chodzi na wszystkie gary

Wałek ssący a dokładniej jego wariator

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 minut temu, jaras99 napisał:

Wałek ssący a dokładniej jego wariator

Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, karolek_ust napisał:

Tak w teraz patrzę że piszą ludzie że jak się zmieli to sitko w podstawie to wałek dostaje. Czy można sam wariator kupić czy trzeba cały walek

Kupiłem cały wałek. Szukaj bohreseung. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. 

Edytowane przez kixi4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompresja do sprawdzenia 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, kixi4 napisał:

Wypadanie zaplonow to niestety ale obstawiam ze doszlo do kolizji zaworow z tlokami... mam nadzieje ze sie myle, ale przerabialem to nie raz, nie dwa... przyjezdzaja do mnie autka na remonty, po rozebraniu okazuje sie ze np 6 z 8 zaworow ssacych jest krzywych, delikatnie ale jednak, dlatego wypada zaplon na niskich obrotach bo spada sprezanie i nie dochodzi do zaplonu z braku sprezania.. 

Pisałem wyżej na każdym cylindrze jest ok 12.5

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

46 minut temu, kixi4 napisał:

To ok, zobaczysz jak wymienisz walek czy bedzie ok.

Mam nadzieję bo inaczej się zdenerwuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, adrozdz2 napisał:

Witam, czy do wymiany podpory wystarczy zdemontować tą Górna osłonę rozrządu czy cały przod trzeba rozbierać? Rozrzad sie nie przestawi jak ja ściągnę?

Po zdiecjiu górnej osłony rozrządu dojdziesz normalnie do podpory

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

11 godzin temu, PogromcaKaszy napisał:

Podpinam się, może orientuje się ktoś, czy jest jakiś zaufany warsztat z okolic trójmiasta, który jest w stanie wyjąć wariator bez rozbierania połowy samochodu?

Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim. 

Żeby wyciągnąć wałek trzeba zrzucić dekiel rozrządu, podporę, łańcuch rozrządu i pokrywę zaworów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

23 godziny temu, jaras99 napisał:

Ale co ty chcesz wymieniać? Wariator to integralna część wałka. Kupuje się wałek razem z nim.

Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator.

Na forum Beny a4 ma wariatory polecam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, Gregorski3 napisał:

Nie wprowadzaj w błąd . W 2.0 ALT można wymienić wariator.

Na forum Beny a4 ma wariatory polecam.

Temat dotyczy silnika tfsi,.kolega zadał tutaj pytanie więc odpowiedziałem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Podepne się pod temat, bo mam pytanie w stricte podobnej sytuacji.

Pacjent: B8, 2.0 TFSI. Przeskoczył łańcuszek ze względu na wysłużony napinacz (który już osiągnął pełen zakres). Silnik rozkopany: wymieniany olej z filtrem, zawór ciśnienia oleju (wkręcany w wałek ssący), okular podtrzymujący wałek i zapobiegawczo głowica w naprawie ale mam pytanie co do wariatora (jest on osadzony na stałe za wałkiem ssącym).Czy jest normalne lub dopuszczalne, że występuje na nim bardzo delikatny luz lewo-prawo? Czy może ma być na "sztywno" bez żadnego luzu? Pytałem już kilku osób i zdania są podzielone. Jedni mówią że żadnego luzu nie może być, drudzy mówią że olej nabije ciśnienie i będzie sztywny więc taki mały luz jest normalny.

Chcę się dowiedzieć, bo nowy wałek z wariatorem kosztuje (kosmiczne pieniądze) 1300zł!!! A nie stać mnie na wydawanie takich pieniędzy w błoto.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...