Marek24 2 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Witam koledzy, otóż przytrafiła mi się nie przyjemna sprawa w prawym tylnym kole ręczny odmawia mi posłuszeństwa i nie odbija sam, no i wiadomo dym z klocków.. myślę pojadę na warsztat żeby wyczyścili mi ten nieszczęsny zacisk i po sprawie a oni do mnie że regeneracja takiego zacisku to 400 zl rok gwarancji i będzie jak nowy bo to stalowy i nie można nigdzie takiego dostać, a jakbym chciał zmieniać na np aluminiowe to muszę zmieniać całą belkę bo nie podejdą.. zdębiałem bo to nie małe koszty a jak mi o belce powiedzieli to już całkiem.. Dodam że mam audicę z 95roku 1.9 1z. Powiedzcie mi czy to prawda czy chcą mnie wpakować na takie koszty żeby zarobić pozdrawiam. Na forum nie znalazłem podobnego tematu lub może przez nerwy przeoczyłem ;/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rysiu30_1985 0 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 ja za regeneracje zacisku płaciłem 70pln i zacisku żeliwnego (taki jak twój) a wydaje mi się że nie trzeba wymienić belki aby założyć aluminiowe zaciski (tylko zestaw zaciski + jarzma chyba starczą) ale mogę się mylić to niech ktoś poprawi. i zresztą taki zacisk żeliwny to możesz kupić od 80-150pln Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
quadral20004 11 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 sciema.za 100 zl bym ci to naprawil Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 2 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 tylko oni mi powiedzieli ze to nie chodzi o te gumki w zestawie naprawczym tylko jakis mechanizm środkowy to już sam nie wiem, dlatego postanowiłem tu napisać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szarik 7 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Wymieniasz elementy gumowe,tłoczek i zacisk działa jak nowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 Znajdz starego wyjadacza o nicku dev w jego podpisie masz nr zadzwon jutro o wsio bedziesz wiedzial on zrobi Ci zacisk.najlepiej poslac mu oba na raz... Nie zalozysz alu do ciebie raczej tu mechanik mial racje. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marek24 2 Opublikowano 4 Lutego 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 na allegro widze po 200zl takie zaciski po regeneracji za sztuke to chyba już mam odpowiedź, niestety nie mogę posłać bo auto muszę mieć w ruchu a tak kupie drugi i podmienię, dziękuję za wszelkie rady Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wesz82 79 Opublikowano 4 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 4 Lutego 2016 (edytowane) Tomek zrobi duzo lepiej i pierdzielnie to prochem pod kolor co do tylu to mozna zaslepic przewody nie szalec i pomeczyc sie przez max tydzien bez recznego.ja jezdzilem tak i wsio bylo ok. Edytowane 4 Lutego 2016 przez wesz82 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 W zacisku jest trzpien od mechanizmu recznego, ktory jest skorodowany. Nie zakladaj alu bo to shit, zaliwo to najlepsze zaciski. Jak chcesz to Ci ogarne. http://regeneracja-zaciski.pl/galeria/g_2,zaciski-hamulcowe Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Dev byłbym wdzieczny jakbyś napisał czy zaciski pasują p&p żeliwo/aluminium Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 (edytowane) Nie. Nie pasuja i nie baw sie w g.... Regeneruj te co masz i bedzie git. Edytowane 6 Lutego 2016 przez Dev Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 hehe własnie mam aluminiowe i chce zmienić na żeliwne dzieki za szybka odpowiedz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Zeby zmienic na zeliwo musisz zmienic przewod hamulcowy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damian81Z 2 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 a jarzmo zostaje ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dev 1473 Opublikowano 6 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2016 Jo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pan roman 0 Opublikowano 7 Lutego 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2016 (edytowane) Też mi nie odbijało nawet po regeneracji (na stole wszytko super ). Po podłączeniu linki ręcznego nie odbija. Pod autem na obydwóch linkach jest chyba regulacja przynajmniej mi się tak wydaje że to jest regulacja długości. I tam mi zardzewiało przeczyściłem i co jakiś czas jak jestem na kanale to smaruje to olejem i działa. Jutro cyknę zdjęcie, najwyżej wyprowadzicie mnie z błędu, jak to nie regulacja. jakość marna nokia c5 Edytowane 6 Lutego 2016 przez pan roman Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się