Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Prawda czy fałsz


Marek24

Rekomendowane odpowiedzi

Witam koledzy, otóż przytrafiła mi się nie przyjemna sprawa w prawym tylnym kole ręczny odmawia mi posłuszeństwa i nie odbija sam, no i wiadomo dym z klocków.. myślę pojadę na warsztat żeby wyczyścili mi ten nieszczęsny zacisk i po sprawie a oni do mnie że regeneracja takiego zacisku to 400 zl rok gwarancji i będzie jak nowy bo to stalowy i nie można nigdzie takiego dostać, a jakbym chciał zmieniać na np aluminiowe to muszę zmieniać całą belkę bo nie podejdą.. zdębiałem bo to nie małe koszty a jak mi o belce powiedzieli to już całkiem.. Dodam że mam audicę z 95roku 1.9 1z. Powiedzcie mi czy to prawda czy chcą mnie wpakować na takie koszty żeby zarobić pozdrawiam.

Na forum nie znalazłem podobnego tematu lub może przez nerwy przeoczyłem ;/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja za regeneracje zacisku płaciłem 70pln i zacisku żeliwnego (taki jak twój)

a wydaje mi się że nie trzeba wymienić belki aby założyć aluminiowe zaciski (tylko zestaw zaciski + jarzma chyba starczą)

ale mogę się mylić to niech ktoś poprawi.

i zresztą taki zacisk żeliwny to możesz kupić od 80-150pln

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tylko oni mi powiedzieli ze to nie chodzi o te gumki w zestawie naprawczym tylko jakis mechanizm środkowy to już sam nie wiem, dlatego postanowiłem tu napisać

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymieniasz elementy gumowe,tłoczek i zacisk działa jak nowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znajdz starego wyjadacza o nicku dev w jego podpisie masz nr zadzwon jutro o wsio bedziesz wiedzial on zrobi Ci zacisk.najlepiej poslac mu oba na raz...

Nie zalozysz alu do ciebie raczej tu mechanik mial racje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na allegro widze po 200zl takie zaciski po regeneracji za sztuke to chyba już mam odpowiedź, niestety nie mogę posłać bo auto muszę mieć w ruchu a tak kupie drugi i podmienię, dziękuję za wszelkie rady ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tomek zrobi duzo lepiej i pierdzielnie to prochem pod kolor co do tylu to mozna zaslepic przewody nie szalec i pomeczyc sie przez max tydzien bez recznego.ja jezdzilem tak i wsio bylo ok.

Edytowane przez wesz82
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W zacisku jest trzpien od mechanizmu recznego, ktory jest skorodowany.

Nie zakladaj alu bo to shit, zaliwo to najlepsze zaciski. Jak chcesz to Ci ogarne.

http://regeneracja-zaciski.pl/galeria/g_2,zaciski-hamulcowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dev byłbym wdzieczny jakbyś napisał czy zaciski pasują p&p żeliwo/aluminium

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie. Nie pasuja i nie baw sie w g....

Regeneruj te co masz i bedzie git.

Edytowane przez Dev
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hehe własnie mam aluminiowe i chce zmienić na żeliwne

dzieki za szybka odpowiedz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zeby zmienic na zeliwo musisz zmienic przewod hamulcowy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też mi nie odbijało nawet po regeneracji (na stole wszytko super ). Po podłączeniu linki ręcznego nie odbija.

Pod autem na obydwóch linkach jest chyba regulacja przynajmniej mi się tak wydaje że to jest regulacja długości. I tam mi zardzewiało przeczyściłem i co jakiś czas jak jestem na kanale to smaruje to olejem i działa. :banan:

Jutro cyknę zdjęcie, najwyżej wyprowadzicie mnie z błędu, jak to nie regulacja.


jakość marna nokia c5

201602071_sexwqex.jpg

Edytowane przez pan roman
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...