Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Lpg 1.8 T Bex(sprawdzone podzespoły)


maslna

Rekomendowane odpowiedzi

A jak się ma pełny wlew jak z przejsciowkami na zagraniczne? Ja mam wkretke i zadowolony, mam 3 końcówki i tylko wybieram która wkręcić,

Wysłane za pomocą Commodore C64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm ja w sumie jak latałem po DE i AT to nie potrzeba było przejściówki ale masz rację, może zostawię ten wlew w spokoju :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak jechałem do Uk to w de napotkałem 2 typy, a 3 typ w UK miałem komplecik więc tylko wybieralem

Wysłane za pomocą Commodore C64

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pierwsza Hana zdechła po 38tys km, więc z miejsca wymiana na Baracudy.

Q-box, przewody 8mm, wielozawór extra, butla 72l, reduktor KME Gold.

Wlew pod klapką, ale to standard i nie rozumiem po co w ogóle o tym pisać ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Potrzebuje porady. Poczytałem lpg forum i wątki związane z 1.8 T. Im więcej czytam tym większy bałagan w głowie. Do rzeczy: Planuje zagazować swojego BEX-a, dłubnięty programem na 215-220KM. Od gazownika z Wrocławia dostałem oferte na Qbox + wtryski barracuda 130+ reduktor AC R01 250 czerwony.

Poczytałem że reduktory AC R01 250 troche wadliwe, dużo poleca KME Gold, 

Barracudy dobre wtryski ale zastanawiam się czy wydadzą na tą moc. Poczytałem że mają wydajność 50KM/cylinder 

Dodatkowo mój tuner zalecił mi żeby szukać instalacji z zapasem na min 270 KM. 

Pomóżcie, co polecacie?? Może macie Bexy na LPG po chiptuningu?? Jeżeli tak to na jakich podzespołach jeździcie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Golda odradzam, niby wyrabia ale termika lipna

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie siedzi:
KME Silver
Baracudy
Stag 300
wszystko na fi 8mm

I nigdy, żadnego problemu nie miałem z zamarzaniem gazu itp.
W tym roku wymieniałem reduktor bo membranka puszczała gaz i tyle z napraw ale po tulu km co zrobiłem to już miała prawo :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silver ma lepszą termike, i nie pisze o zamarzaniu reduktora a temp gazu w strudze na wyjściu, to są 2 różne pojęcia

 

Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dnia 6.07.2017 o 08:04, aiwer napisał:

U mnie siedzi:
KME Silver
Baracudy
Stag 300
wszystko na fi 8mm

I nigdy, żadnego problemu nie miałem z zamarzaniem gazu itp.
W tym roku wymieniałem reduktor bo membranka puszczała gaz i tyle z napraw ale po tulu km co zrobiłem to już miała prawo :)

Ile tys km na nim przejechałeś?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, do 1.8t po programie na 180KM lepiej KME Gold czy KME Silver S6? Do dzisiaj auto jeździło na reduktorze Romano ale niestety skończył swój żywot. Ewentualnie coś innego godnego polecenia?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W sprawie LPG to polecam LPG-forum, wszystko tam masz czarno na białym.

Bardzo dobry jest teraz reduktor Magic III i jest o połowę mniejszy niż zwykłe reduktory, temat jest na lpg forum, warto poczytać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mój zestaw LPGTECH 320obd, wtryskiwacze baracuda 130, reduktor kme R2 twin, butla 72l, ten zestaw jeździ bez najmniejszego problemu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...