Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 AWX pobor pradu


zbojna

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Sprawdzilem pobor pradu auta > po wygasnieciu wszystkich lampek i podswietlenia wyszlo w granicach 190 ma. Mial moze ktos podobny przypadek? Pobor raczej nie duzy i obstawiam ze mam tak od dawna, tylko jak na bierzaco byl ladowany to bylo nie zauwazalne. Nie mam zadnych navi czy naglosienia Bose, raczej standard z podgrzewaneim siedzien. Na odpalonym ladowanie cos ok 14,2 wiec ok, zadna kontrolka nie swiec, radio fabryczne, nic innego nie zauwazylem co by nie dzialalo...Aktualnie kupilem 2 aku i po zimie laduje co 2 -3 dni jezeli stoi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknij samochód z pilota i sprawdz czy zgasło podświetlenie przycisku od świateł awaryjnych. Jeżeli nie zgasło to znaczy, że któryś z modułów nie wszedł w stan uspienia i dlatego jest większy pobór prądu

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zamknij samochód z pilota i sprawdz czy zgasło podświetlenie przycisku od świateł awaryjnych. Jeżeli nie zgasło to znaczy, że któryś z modułów nie wszedł w stan uspienia i dlatego jest większy pobór prądu

Tak to swiatlo gasnie, sprawdzalem tez w bagazniku tez gasnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Celowałbym w to że alternator się kończy, odepnij kabel prądowy od niego i sprawdź jeszcze raz pobór :-)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło.

Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70 - ale najczesciej pojawiala sie 50 ma, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego(a dopiero co sie skonczyla na niego gwarancja), kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany.

A jak długo mierzysz pobór prądu? Kiedyś jak mierzyłem to czekałem do 2 minut zanim wszystko się wygasiło.

Dzis zrobilem to ponownie z tym ze pilotem zamknelem auto...nie wiem jakie to ma znaczenie ale pobor spadl do 40 i chwilami skakal do 60, 70, ale to pewnei diody migajace od alarmu i te przy drzwiach...Wiec od dzis zamykam auto jak stoi w garazu i zobaczymy. Nie jestem teraz juz pewny aku to jest ca/ca i podobno jak sie juz raz rozladowal to jest do wymiany i faktycznie wczoraj ladowalem dzis pierwsze odpalenie i kontrolka od poziomu plynu hamulcowego, kolejne na rozgrzanym juz ok (stan plynu oczywiscie jest ok). Kiedys tez tak mialem jak aku byl juz wyczerpany.

A mierzylem tak do 2 minut, niesty bateria padla w multiplekserze i zaczela pod koniec jakies dziwne wartosci pokazywac i pojawila sie ikonka na nim baterii...wiec narazie koniec pomiarow

Edytowane przez zbojna
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...