Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wycie buczenie przy skręcaniu kierownicą i dodawaniu gazu


mazinho250

Rekomendowane odpowiedzi

Witam
Dzisiaj pojawił mi się problem a mianowicie przy delikatnych jak i mocnych skrętach słychać dziwny dźwięk, najbardziej nasila się przy niskich obrotach i skręcie kierownicą w trakcie jazdy jak i na postoju. Kiedy ruszam kierownicą bez dodawania gazu jest ok. Wysyłam filmiki
Dodam jeszcze że ruszając na nierozgrzanym silniku na samym sprzęgle i kręcąc kierownicą też jest ten dźwięk
Panowie co to może być?
Pozdrawiam





Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam mam ten sam problem co było przyczyną oraz jakei koszty naprawy ? Wg. mnie przekładnia kierownicza ale nie mam 100% pewności dodam że mam również wyciek z w/w przekładni....


Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Czy problem został rozwiązany? bo ja w swoim audi a4 b7 1.8 t bfb walczę ze wspomaganiem od miesiąca i nie mogę wyeliminować usterki, a mianowicie wymieniłem dwa razy pompę wspomagania a dzisiaj wymieniłem zawór zwrotny w maglownicy a płyn przezroczysty a tu nadal coś wyje w pompie lub maglownicy przy lekkim dodawaniu gazu i siła wspomagania jest średnia. Proszę o pomoc w usunięciu tej usterki:(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W Lublinie jest gość co to ogarnia perfekcyjnie. Nie przyjmuje pomp 'wysyłkowo' trzeba przyjechać i robi od A do Z bo przyczyna buczenia jest gdzie indziej i ludzie mieli pretensje, że zrobił im pompę, która zaraz padła. Problem jest w tym, że wspomaganie w naszych autach, jest delikatnie mówiąc, bardzo wrażliwe. Ja u siebie miałem walniętą przekładnie + buczenie jak na filmikach wyżej. Problem został ogarnięty, koszt prawie 2000zł (1200 magiel+ 600/700 pompa).

1. Regeneracja przekładni

2. Regeneracja-Wzmocnienie pompy - wyżej omawiany zakład wybebesza pompę w czasie regeneracji i wrzuca mocniejsze części, potem diagnostyka na stanowisku testowym

3. Płukanka całego układu przy wyjętej pompie i zbiorniczku

4. Test przewodu wysokiego ciśnienia (pompa-przekładnia), który często zapycha się w miejscu spiralki

5. Wymiana lub demontaż zaworu zwrotnego w maglu (zbędny bajer, do niczego nie potrzebny, a powodujący awarie)

6. Czyszczenie zbiornika wyrównawczego płynu

7. Test układu na pompie testowej

8. Montaż regenerowanej pompy

9. Test i odpowietrzenie

Nie musicie mi ufać, ale ludzie, nie tylko z Polski, ale i z Europy, przyjeżdżają do Pana Wiesława z problemami układu wspomagania w przeróżnych samochodach. Sam byłem świadkiem co ludzie mówią o tym człowieku. Magik po prostu...

Nie jest to żadna reklama czy coś, koleś nie jest moim znajomym, ale przechodziłem przez wiele przygód z pompami i nie sądzę aby ktoś miał takie pojęcie jak on. Z tego co czytałem o nim to szkolił się w fabrykach pomp we Włoszech, zaczynał od regeneracji i importu używanych pomp z Belgii i Niemiec.

Jak chcecie mieć spokój to dzwońcie i się umawiajcie, jak Wam szkoda czasu i pieniędzy na podróż to oszczędzajcie kupując 5 pomp i 3 magle :P Byłem świadkiem takiej akcji w Cryslerze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

5. Wymiana lub demontaż zaworu zwrotnego w maglu (zbędny bajer, do niczego nie potrzebny, a powodujący awarie)

a Ty to jakiś inżynier, konstruktor albo inny geniusz skoro wiesz lepiej ?

4. Test przewodu wysokiego ciśnienia (pompa-przekładnia), który często zapycha się w miejscu spiralki

gdyby się zapchał to byś nie miał wspomagania a kie jeden wie co by się stało z układem, po za tym co za syf masz w układzie skoro się zapycha ?

BTW: magiel nie wyje, nie trzeszczy

Edytowane przez marcin4x4
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mów co miałem w samochodzie :) i magiel i pompa poszły w odstawkę... układ widziałem na własne oczy i wiem co mówię

magiel zwalony i pociągnęła za sobą pompe i cały układ uświniła, a co do przewodu to nie do zera, zmniejsza się prześwit, pompa ma ciężej, zaciera się, mogą pójść opiłki, leci magiel, lecą kolejne opiłki i tak w kółko, jak nie zrobi się porządnie to błędne koło...

Już syfu nie mam, wsio zrobione.

PS. tak jestem inżynierem i pracuję w KS Engeenering od niedawna :)

Edytowane przez Guns88
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatecznie przyczyną była jazda bez płynu w układzie wspomagania i nie było smarowania. Mam wycieki z maglownicy około 50ml na 500-600km, na razie jeżdżę i dolewa czeka mnie wymiana maglownicy, mechanik zalecił maglownice od exeo z systemem servotronic.
Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...