DANDYS 0 Opublikowano 20 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2016 (edytowane) Cześć , zobaczyłem ostatnio ze silnik jest mokry od strony filtra powietrza.Nie idzie tego zlokalizować , może miał ktoś podobna sytuacje i pod powie gdzie dokladniej może mieć przeciek ? myślałem na uszczelka pod głowicą , płynu nie ubywa , nic nie bulgocze . Zostało jedynie z pod pokrywy zaworów ,Skąd jeszcze może jeszcze cieknać? Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez DANDYS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozunia13 0 Opublikowano 24 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2016 Miska olejowa gorna. Jest to najgorszy wyciek w tym silniku. Ew przewod od turbiny. Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 27 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 (edytowane) Wczoraj wymieniłem uszczelki na pokrywach zaworów , troche pomogło ale jeszcze troche miska olejowa jest zalana , wygladą na to jakby z śrub miski ciekło , a pod tą górną ciężko wymienić uszczelke ? We wtorek będe dalej szukał Edytowane 27 Marca 2016 przez DANDYS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozunia13 0 Opublikowano 27 Marca 2016 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2016 Niestety ale gorna miska to przeklenstwo tego silnika. U mnie zakonczylo sie demontazem calego silnika. Wiem, ze podciagaja tez silnik do gory a sanki opuszczaja w dol ale nie wyobrazam sobie jak mozna pompe oleju dobrze poskladac w takiej pozycji. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 28 Marca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2016 (edytowane) a byś mi jeszcze powiedział czy tylko sanki odkręcam rozrusznik alternator , i miska górna wyjdzie czy trzeba coś przy rozrzadzie odkrecać ? pozdrawiam a i jak wyciagne tą pompe oleju to musze pozniej coś ustawiać ? pompe względem wału ? Edytowane 28 Marca 2016 przez DANDYS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kozunia13 0 Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2016 Pompa jest na osobnym pasku. Niestety ale gorna miska jest polaczona z oslona walu z przodu. Rozrusznik i z tego co pamietam musisz tez skrzynie odkrecic i sprzeglo. Nie pompy oleju nie trzeba uatawiac. Ona jest na lancuchu i wystarczy ja zalozyc tylko. Ja rozwazyl bym wyjecie silnika z karoseri jest o wiele prosciej Tak to wygladalo u mnie. Sprzeglo zostaje. Skrzynie trzeba odpiac Wysłane z mojego LG-V490 przy użyciu Tapatalka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) mam do wymiany rozrząd i za jednym zamachem zrobię wyciek i wtedy wyciągnę cały przód i chyba bedzie juz lepszy dostęp ? I pod górną miskę dawałeś uszczelkę czy paste ? I wymieniłem uszczelki pod pokrywami głowicy i góra już sucha . Teraz potrzebuje porady mam do wymiany rozrząd i mam zamiar kupić Komplet INA http://allegro.pl/ina-rozrzad-pompa-audi-a4-b5-b6-a6-c5-2-5-tdi-i5647008802.html jest jeszcze Rauville http://allegro.pl/rozrzad-pompa-audi-a4-a6-a8-passat-b5-2-5-tdi-v6-i5251364208.htmlale jakoś bardziej przekonanie do INA Dużo osób chwali sobie firme INA. Długich tras nie robię tyle co do szkoły . Wiec przy takim eksplatowaniu po służy. kozunia13 Dzięki za pomoc Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez DANDYS Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonso 1 Opublikowano 17 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 17 Kwietnia 2016 (edytowane) Rozrząd bez znaczenia Ruville czy Ina pewnie i tak będzie prawie to samo. Przy okazji zadbaj o sprawdzenie szczotek w alternatorze i stan pasków wielorowkowych oraz rolek i napinaczy od nich bo mogą narobić problemów w razie zerwania/zatarcia łożysk. Ważne jest też by wlać czysty(najlepiej nowy) płyn chłodniczy, bo drobinki piasku mogą rozwalić wirnik pompy a wtedy wiadomo... Sam teraz będę wymieniał to wszystko więc powodzenia kolego. Edytowane 17 Kwietnia 2016 przez alonso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 No okey. A jakiej firmy kupujesz rozrzad? Jeszcze myślałem nad podzespolach INA a pasek contitecha Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alonso 1 Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 18 Kwietnia 2016 Może być- to sprawdzone części. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kk71 0 Opublikowano 7 Czerwca 2016 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2016 Czy da się wyjąć silnik bez kanału lub bez podnośnika? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DANDYS 0 Opublikowano 17 Czerwca 2016 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Czerwca 2016 zrobiłem wszystko bez wyciagania silnika kk71 - napewno sie da ale ryzyko , jakoś do belki pasami , najlepiej pozyczyć żurawia albo wyciagarke linową , Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się