Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Szarpanie dławienie na zimnym ...


przemek1259

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, od pewnego czasu pojawił się problem w mojej B6, jak silnik jest zimny (dopiero co przełączy się na LPG) to podczas ruszania, zmieniania biegów, szarpie, dławi silnik... Jak osiągnie temperaturę 90 stopni to już jest wszystko ok. Na benzynie ten problem nie występuje.

Co jest nie tak i co ewentualnie zmienić?


?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być wiele, począwszy od źle ustawionego gazu po nieszczelności w układzie podciśnienia. Wcześniej tego problemu nie było ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

przyczyn może być wiele, począwszy od źle ustawionego gazu po nieszczelności w układzie podciśnienia. Wcześniej tego problemu nie było ?

nie, problem pojawił się w sumie z dnia na dzień. filtry gazu lub świece mogą być przyczyną?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij właśnie od sprawdzenia tych świec i filtrów , chociaż nie wiem czy filtry coś mają do tego. A jeszcze jak byś napisał jaką masz instalacje to było by fajnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zacznij właśnie od sprawdzenia tych świec i filtrów , chociaż nie wiem czy filtry coś mają do tego. A jeszcze jak byś napisał jaką masz instalacje to było by fajnie.

STAG 4

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

STAG 4

A wtryski i reduktor? :)

hehe :D nie wiem szczerze musiałbym zobaczyć w papiery. Ale według mnie nic to nie ma do tego, bo na ciepłym jest wszystko ok. Tylko na zimnym wariuje. Sprawdzę jutro świece... Możliwe że się sam rozregulował ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mało prawdopodobne. No chyba, że coś było grzebane ^^. Możesz sprawdzić te świeczki. Aczkolwiek śmierdzi mi tutaj reduktorem :P.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Raczej mało prawdopodobne. No chyba, że coś było grzebane ^^. Możesz sprawdzić te świeczki. Aczkolwiek śmierdzi mi tutaj reduktorem :P.

reduktor może dawać takie objawy?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie opiszesz dokładnie jaką masz instalację i jak długo jest zamontowana w aucie to raczej wszystkie opinie będą wróżbami. Podłączałeś się pod sterowniki ? Co ostatnio robiłeś przy aucie? Im więcej szczegółów tym lepiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak nie opiszesz dokładnie jaką masz instalację i jak długo jest zamontowana w aucie to raczej wszystkie opinie będą wróżbami. Podłączałeś się pod sterowniki ? Co ostatnio robiłeś przy aucie? Im więcej szczegółów tym lepiej.

instalacja ma około 1.5 roku. Nic nie robiłem i nigdzie się nie podłączałem, po prostu jeździłem, nic poza tym. No i lałem LPG :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Do sprawdzenia czujnik temperatury reduktora,bez podpięcia kompa ciężko cokolwiek powiedzieć

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim przypadku trzeba jechać do gazownika, żeby podłączył kompa i zobaczył, co tam się dzieję samemu nic się nie poradzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podepnij Vaga i w bloku 033 sprawdz co się dziele z dawką paliwa gdy się przełączy na gaz. Dobrze by było byś najpierw zresetował kompa ECU (wystarczy skasować błędy w sterowniku benzyny nawet gdy ich nie ma) by wyzerować korekty długie w bloku 032 i potem właśnie zrób test co dzieje się z dawką. Z objawów wynika właśnie że silnik w fazie nagrzewania silnika dostaje za duża dawkę paliwa przez co jest zalewany i duszony. Jeżeli szarpie Ci nadal na ciepłym silniku podczas jazdy to najprawdopodobniej masz uszkodzone świece lub jeśli nie one to cewki ale prędzej świece. Jeśli natomiast dzieje się to tylko w fazie nagrzewania silnika to albo wtryski gazowe już się kleją przez co zanim się dobrze nagrzeją to leją paliwem stąd te objawy lub reduktor masz uszkodzony i daje gaz z podciśnieniem przez przepustnicę do dolotu....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zmień na początek świece. Kiedy wymieniałeś je ostatni raz? Wiesz, że przy gazie 15,000 na komplecie to maks? Ja dla spokoju zmieniam co 10,ooo. To najprostsze rozwiązanie na początek, jeśli przy montazu gazu nie zakładałeś nowych lub przejechałeś ponad 15tys na komplecie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

panowie podpinam się mam taki sam problem jak kolega tyle że u mnie od początku instalacji występował ten problem ! od pierwszego dnia kiedy wyjechałem, gazownik bawił sie ustawiał, nic. przyczepiał się do odmy i przepustnicy, ogarnalem to... problem dalej ten sam, ostatnio slyszalem ze mam za slaby reduktor (ALASKA) no i wtryski mogą być kiepskie (HANA) ktos napisał mi że ALASKA do 2.0 przy 131 KM nie wyrobi. chce to wyeliminować bo problem jest tragicznie uprzykrzający jazde

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

http://www.directupload.net/file/d/4311/6fa64tr9_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4311/9yzhef9b_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4311/k2iz5tli_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4311/yz5ys2io_jpg.htm

http://www.directupload.net/file/d/4311/6lc5nqnd_jpg.htm


odswieżam !


odświeżam ! znalazłem trochę czasu, zainstalowałem vaga no i przeskanowałem dziada icon_smile.gif
wyskoczyły 2 następujące błędy:

16804 - Rząd cylindrów 1, system katalizatora działanie nieskuteczne. za mała skuteczność Dolna wartość skrajna przekroczona


17698 - Czujnik G83 temperatury płynu chłodzącego (wyjście z chłodnicy) za duża wartość sygnału


(w ostatnim logu wyskoczyły również błędy odnoście zamka centralnego tj. nie odryglowuje drzwi, nie zabezpiecza itp - tego nie licze bo to elektryka która została już zrobiona i wszystko się domyka, ot co błędy zostały)

czy może mieć to wpływ na moje problemy z gazem ? w koncu to czujnik temperatury który wariuje.

nie bede dalej opowiadać swojej amatorszczyzny :D

liczę na drobne podpowiedzi pozdrawiam !

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym postawił na klejące się wtryski,reduktor jeżeli jest alaska to go wyrzuć bo jest za słaby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym postawił na klejące się wtryski,reduktor jeżeli jest alaska to go wyrzuć bo jest za słaby.

no mam alaske i juz od nie jednej osoby słyszę że jest to za słaby reduktor który obsłuży maxymalnie silnik 1.6 ..

wtryski hana cold

kurde no ale to gazownik powinien wiedziec ze w tym samochodzie ten reduktor bedzie za slaby i to on ponosi odpowiedzialnosc wiec mysle że powinien mi to trzasnąć na gwarancji jeżeli ta teza się potwierdzi.

narazie skasowałem te błędy i jeżdże na benzynie przez 2 dni. jezeli po nastepnym skanie bledy sie nie pojawią, to wiadomo ze to wina gazu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...