Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 Mingblau AVF'ant TDI by kamil-vag (Continued by kosik25)


kamil-vag

Rekomendowane odpowiedzi

Dnia 29.01.2017 o 19:39, kufel26 napisał:

I jak uszcelka korka coś pomogła? Bo podobnie mi cieknie olej spod korka

Wysłane z mojego LG-D855 przy użyciu Tapatalka
 

Też wymieniłem uszczelke,korek dużo ciaśniej się zakręca wiec powinno byc szczelnie a koszt 7zł w ASO.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 2.6 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

W dniu 30.12.2016 o 17:04, kamil-vag napisał:

 

30.12.2016r

 

Dziś w końcu zebrałem się za wymianę uszczelnienia korka wlewu oleju :P Zawsze pokrywa była spocona wokół nakładki gumowej korka i mnie to wkurzało :P

  • 038115315 - Uszczelka

Widać, że nowa uszczelka jest zrobiona z całkiem innej mieszanki gumy... Może teraz będzie spełniać swoją funkcję właściwie.

Pomogła wymiana samej uszczelki?

Bo z doświadczenia wiem że to sprężyna dociskająca się wyrabia i trzeba cały korek wymienić...

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie pomogło.Teraz przy korku suucho i przy zakręceniu korka trzeba mocniej docisnąć żeby udało się zakręcić a wcześniej żadnego oporu nie było :)

Edytowane przez lukas551
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@kufel26 @lukas551 @Tajfun211 W sumie od montażu nie zaglądałem pod pokrywę. Dziś w związku z Waszymi pytaniami postanowiłem sam z ciekawości zobaczyć jak jest ;) I jest super. Pokrywa silnika i pokrywa zaworów suchutkie, tylko trochę kurzu :P W gumie też nie ma żadnego oleju.  Także niecałe 10 zł zrobiło dobrą robotę :)

WP_20170216_13_27_53_Pro.jpg

WP_20170216_13_30_13_Pro.jpg

WP_20170216_13_30_30_Pro.jpg

WP_20170216_13_30_37_Pro.jpg

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zostawiam sobie sledzika w bardzo ciekawym temacie :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@albert224 Mam tak sucho, od kiedy tylko kupiłem auto... wymieniałem zaraz po zakupie wszystkie uszczelnienia i EGR był czyszczony razem z kolektorem (jest foto na 1 stronie) ;) Nienawidzę, jak mi gdzieś coś cieknie :P Oleju od wymiany do wymiany nie dolewam, więc może tu jest przyczyna takiego stanu... 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ze nie dolewasz oleju, wcale jeszcze nie oznacza, ze go nie ubywa. :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stan też kontroluje, także bez obaw [emoji6] Swoją drogą chętnie bym EGR zaślepił,czy w przypadku zaślepki z 3 otworkami też wali błędem ? Zawsze by trochę ograniczył ten dopływ spalin...

20.02.2017r

Przez zimę postanowiłem uzbierać kilka drobiazgów:
  • Zestaw naprawczy włącznika świateł, przyciski szyb na podmiankę, zestaw naprawczy otwierania podłokietnika

_DSC0275.JPG

  • 8E0953521D - Manetka tempomatu 

_DSC0276.JPG

  • 8E0953549N - Moduł pod tempomat i M-F

_DSC0278.JPG

Także lekkie odświeżenie wnętrza i tempomat...

Zamówiłem też od chińczyka zmieniarkę cyfrową - no i myśląc, jak zmieniać te MP3 jadąc ręcznie - postanowiłem dołożyć też kierownicę MF - ale oryginalną jaka szła do B6 - jakoś mi ta z B7 itd do tego wnętrza nie pasuje... co było ORI to niech będzie ORI...  Na razie kompletuje graty.

Kierownicę mam zamiar obszyć pół gładko - pół perforowaną - coś takiego jak ta kierownica: Klik tak, by pasowało do wnętrza s-line i nawiązywało trochę do wcześniejszej kiery...

Tylko chcę sobie zrobić w białej nici, to samo w przyszłości z mieszkiem i nakładką ręcznego :) Myślę, że biała nic pasuje do srebrnych dekorów... Tu jest takie zdjęcie: Klik Co sądzicie ? 

W przyszłym miesiącu kolejna wymiana oleju i filtrów, myślę nad dodaniem do oleju Archoil 9100 , stosowaliście może ? 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest i kolejna porcja części:

  • 8E0953541D - Taśma Airbag'a 12 pin

_DSC0279.JPG

  • 61340390F - Moduł Multi-Funkcji

_DSC0283.JPG

  • 8Z0971589E - Wiązka Multi-Funkcji 

_DSC0280.JPG

  • Poduszka Multi-Funkcyjna (Niestety symbolu nie ma)

_DSC0281.JPG

Zostaje kierownica... nadal nie mogę się zdecydować jaką nicią obszyć :P Biała, Czerwona czy czarna jak w ORI... 

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Białą :)

A orientujesz się może Kamil jakie graty bym potrzebował do mojej. Mam tempomat kolorowy FIS, navi ale nie mam sterowania z kierownicy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luki19862121 Poczytaj ten temat: https://a4-klub.pl/topic/14538-wymiana-modułu-kierownicy-pod-tempomat-kierownicę-multifunkcyjną/.

Ale jak masz tempomat to już Ci odchodzi moduł, resztę musisz raczej dokupić, czyli to co pod moim wpisem  "Jest i kolejna porcja części: "

Ja się obszukałem sporo, ale znalazłem tanio, bo poduchę mf z wiązkami za 90 zł a moduł multifunkcji za 50 zł i taśmę od kolegi @rafi10612 za 55 zł. Kiera + Obszycie wyjdzie mnie 200 zł - czyli 400 zł za multifunkcję. - w takiej cenie kiery z poduchą od B7 itd nie kupiłbym... 

Tempomat i moduł "N" osobny temat bo już kupiłem dawno...

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kompletacja Multi-Funkcji praktycznie na finiszu, dziś dotarła kierownica po obszyciu i nowa wiązka airbag, bo jednak ta co przyszła z poduchą nie pasuje do gniazda 12 pin - zawijaka Airbag'u.

_DSC0280.JPG _DSC0281.JPG _DSC0282.JPG _DSC0283.JPG_DSC0284.JPG 

A tu mistrzowie drugiego planu ^^

_DSC0279.JPG

Kierownicę obszywała mi firma Autoleder - http://autoleder.hol.es/ - naprawdę kierownica wygląda ładnie i cena za obszycie 150 zł to też nie jest dużo ;) Także od siebie polecam.

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

05.03.17r

Włącznik po przeszczepie, skorzystałem z instrukcji na forum od kolegi @tom4275 z tego posta: https://a4-klub.pl/topic/281818-zestaw-naprawczy-włącznika-świateł/?do=findComment&comment=4521351

Także udało się sprawnie i bezinwazyjnie, w razie czego mam na zapas stary do regeneracji :P

_DSC0287.JPG _DSC0290.JPG

Dodatkowo postanowiłem zdemontować panel klimy, radia, wizytownika, kubka i ESP i podesłać do użytkownika @_radek_ na regenerację ;) Nie wszystko jest zdarte, ale lepiej jak już będzie zrobiona całość...

_DSC0285.JPG

06.03.17r

Zamknięcie podłokietnika też udało się uratować:

_DSC0285.JPG _DSC0286.JPG _DSC0288.JPG

 

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kamil a jak zdjąć górną cześć podłokietnika? Też mam złamane zamykanie nowe leży ale nie chce na siłę tego rwać.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Otwierasz podłokietnik, na klapie od spodu jest plastik pomiędzy ten plastik a materiał lub skórę zależy co masz wkładasz jakąś plastikową łyżkę do tapicerek i kolejno po obwodzie podważasz krok po kroku aż do zdjęcia całości.

Do takich zabaw polecam kupić zestaw plastikowych łyżek. Ja osobiście używam takiego zestawu za 20zł z marketu Jula.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię u siebie przymiarkę do kierownicy z multifunkcją i widzę że zmieniałeś kierownicę 3-ramienną na 4-ramienną z multi. Jak się kręci kółkiem po przesiadce? Mam u siebie 3-ramienną i już się do niej przyzwyczaiłem dlatego pytam jak się jeździ po zmianie.

 

PS. Fajne autko i widać że masz dobre podejście do niego :)

 

Edytowane przez MaTeo85
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@luki19862121 Wbrew pozorom to nie jest trudne. zobacz sobie ten filmik: https://www.youtube.com/watch?v=P6X_jwJ_8mk

2 godziny temu, MaTeo85 napisał:

Robię u siebie przymiarkę do kierownicy z multifunkcją i widzę że zmieniałeś kierownicę 3-ramienną na 4-ramienną z multi. Jak się kręci kółkiem po przesiadce? Mam u siebie 3-ramienną i już się do niej przyzwyczaiłem dlatego pytam jak się jeździ po zmianie.

Mateusz, powiem Ci, że chyba najbardziej jest odczuwalny fakt nowej skóry a nie innej kierownicy... Dopóki ta nowa skóra się trochę nie przytrze, to jest strasznie śliska :P Dobrze, że jest ten perfor na bokach. Właśnie szkoda, że nie robili s-line w MF dla B6, próbowałem już szukać czy nie da rady przerobić tej od zmiany biegów na użycie do sterowania radiem, ale pisali mi, że nie :/

Zamontowałem tego chińczyka z ali i muszę powiedzieć, że działa naprawdę dobrze w połączeniu z MF i jakość dźwięku też jest dobra. Kable wpuściłem sobie do schowka. 80 zł to niewiele, a pozwala wydłużyć przydatność ORI radia :)

WP_20170302_13_05_26_Pro.jpg

 
2 godziny temu, MaTeo85 napisał:

PS. Fajne autko i widać że masz dobre podejście do niego :)

Staram się je przywrócić do przyzwoitego stanu :) Lubię jak wszystko jest zrobione dobrze. Mechanicznie jak na razie odpukać jest super, trochę kasy włożone, ale efekty widać... Czeka mnie niedługo tylko wymiana filtrów i oleju ;) Mechanicznie ogarnięte, teraz trochę renowacji wnętrza a na koniec wezmę się za zewnątrz... strasznie mnie ciągnie na lotkę i listwy s-line, ale to muszę 1000 zł odłożyć na boku :P Dla jednych to dużo, dla innych mało... muszę się niestety wstrzymać i robić to wszystko etapami.

Edytowane przez kamil-vag
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...