Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Rozwiazanie problemu oleju 2.0 ALT (Zdrowy motor)


dybsonek

Rekomendowane odpowiedzi

znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wszystkie oleje u mnie zero różnicy pol litra na tysiąc jeśli jakiś olej ma pomóc to only liquid molly 10w40 mos2 - na razie nie spala :P

W ogóle wątek bezsensu bo wyżej jest temat gdzie wałkowane to było od 4 lat :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ostatni wpis w tym temacie odemnie spalanie utrzymuję się 0,2 l/1000km pozdrawiam

rzeczywiście problem rozwiązany :facepalm:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany.

Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cieszcie się i tak że nie pękają wam głowice czy bloki :grin: ewentualnie nie lecą kolektory z plastikowymi wkładami :facepalm: dolewka oleju to jest najmniejszy problem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma ideałów :) Ja na razie w szoku. Ponad 5tyś zrobiłem i może koło 0,5litra dolałem :) Czyli uszczelką pod pokrywą zaworów musiało sporo lecieć :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wymiana uszczelniaczy zaworowych i zalany motul 10W40. Może za wcześnie żeby się cieszyć, ale przejechane 500 km. Ubytek oleju zero.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze

Są jakieś wieści od znajomego?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

znajomy robił u mechanika silnik alt i ponoć wystarczyło zmienić pierscienie na tłokach nie na te servisowe (audi) śmieci tylko od dodge, więcej będę wiedział na dniach ponoć zero brania oleju w co sam nie wierzę jak nie zobaczę i jak sam u siebie nie sprawdze

Są jakieś wieści od znajomego?

Też jestem ciekawy, ale to chyba nic nie zmienia, że alcik będzie wcinać olej :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany.

Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc...

Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jeśli komuś brał 1l/1000km a po modach bierze 0.2l/1000km to w sumie można stwierdzić, że jak na silnik ALT to problem został rozwiązany. Żeby to był silnik choćby TDI to faktycznie, wtedy nie można byłoby powiedzieć, że problem został rozwiązany.

Przestudiowałem chyba całe forum o tym cholernym pobieraniu oleju przez ten dziwny silnik i czytałem o przypadkach gdzie po 30 000 km od nowości samochód zaczął brać już olej... Mi bierze 1l/1500 km i nie przejmuję się tym zbytnio, robię raczej standardowe przebiegi, głównie miasto, teraz trasa już mniej, bardziej irytuje mnie fakt, że na ciepłym ma mniejszą moc...

Witaj sprawdź kierownicę powietrza, u mnie było podobnie. http://a4-klub.pl/index.php?/topic/222174-kierownica-powietrza/

Kierownica nie reaguje na dawanie gazu, w żadnym zakresie obrotów, pewnie membrana pęknięta, ale nie wiem czyu nie lepiej kupić całego kolektora ssącego ze sprawną kierownicą, próbowałem "otworzyć" kierownice na stałe blokując ją śrubą, ale niestety brak różnicy w reagowaniu auta na gaz

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździłem, dolewałem, poczytałem. Zrobiłem jak pisaliście i doradzaliście. Kumpel dobry mechanik kiedy zaproponowałem takie naprawy trochę mnie wyśmiał i powiedział że To gra nie warta świeczki bo problem i tak wróci. ALCIK TAK MA.

Dolewać i jeździć. No takie życie. Do d*py ale autko zajefajne. Pozdro.

Dodam tylko że ja śmigam na Castrol EDGE 5W-30.

Średnio dolewam jakieś 0.5 na 1000.

Edytowane przez damianoFCB
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

nie tylko w Twoim, wczesniej koledzy robili to samo :) temat przerabiany 1000000 razy

jak brał takbierze

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

W przypadku ALT to chyba tylko zakup całej kraty oleju i do bagażnika... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: Ja się cieszyłem, że mi bierze 1l na 1600 km, jezdzę teraz głównie po mieście, temperatura wysoka, bo idzie lato i dolewam teraz 2 razy częściej... Co zrobić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam w moim przypadku zostały wymienione uszczelniacze zaworów uszczelka pod pokrywą zaworów i nic. Wpierdala olej jak wcześniej. Wymieniłem tez wąż podciśnienia który był połączony z trujnikiem. Czekam tez na nowy trójnik ale czuje ze to nic nie pomoże ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?

W przypadku ALT to chyba tylko zakup całej kraty oleju i do bagażnika... :facepalm::facepalm::facepalm::facepalm: Ja się cieszyłem, że mi bierze 1l na 1600 km, jezdzę teraz głównie po mieście, temperatura wysoka, bo idzie lato i dolewam teraz 2 razy częściej... Co zrobić...

trrzeba trzymać ten poziom oleju min. na 3/4 bagnetu, mniej weźmie.. sprawdzone, kiedy jest mniej niz polowa to potrafi wyczyścić wszystko, bagnet suchy.

na castrolu 1L=1000KM a teraz na motulu jak narazie mniej dolewki, mogę oscylować tak teraz że bierze 1L = 1500KM

powiem coś jak wleje całą butle :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...