Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.5TDI V6 swap na 2.5TDI AEL R5?


Bartholomeo

Rekomendowane odpowiedzi

Witam was serdecznie. Wpadłem na taki pomysł aby kupić full wypasioną audi a4 b5 2.5 tdi v6 150km po lifcie i zrobić swapa na 2.5 tdi R5 AEL 140km od audi a6 c4 teraz pytanie czy jest to realne? Na alledrogo zauważyłem że można kompletny silnik kupić od 1400zł tylko czy komputer pokładowy nadal będzie pokazywał spalanie itd :D?

Czekam na waszą odpowiedź.

Pozdrawiam :)

Edytowane przez Bartholomeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Silnik R5 nie wejdzie do karoserii b5 bo jest za długi jedyny słuszny pomysł i bez większej rzeźby to silnik 1,9tdi awx lub avf koszta trochę większe ale wszystko pasi nawet manualna skrzynie z 2,5 v6

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Myślałem że jak ludzie uporali się wsadzić do a4 b5 4.2 to 2.5 r5 bez problemu :D

Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania :D

Edytowane przez Bartholomeo
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Włóż afna i przykoksuj, w internecie można znaleźć materiały na ten temat. Ludziska swapowali 2.5tdi v6 na afna, awxa, avfa nawet w A8 D2 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania

Dlaczego nie masz do PD zaufania?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli kupisz zadbany silnik PD to nie ma o co się bać. Tylko nie warto oszczędzać na silniku. Też wolałbym AWX niż AFN ale do jednego i drugiego mam duży szacunek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam AFN już spory czas i jestem bardzo zadowolony. Mój tata ma AWX w a6 c5 i 6 lat nic mu się nie dzieje tylko rzeczy eksploatacyjne. Po prostu konstrukcja na pompie rotacyjnej bardziej do mnie przemawia :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach


Myślałem że jak ludzie uporali się wsadzić do a4 b5 4.2 to 2.5 r5 bez problemu
problem z długością bloku. v8 ma długość zbliżoną do r4 :)

Bardziej myślałem o silniku na pompie rotacyjnym bo do PD nie mam zaufania

ojciec swapował AFN do liftowej c5 bo jest fanem VP. Ja bym szedł w awxa bez chwili zawahania. Co kto lubi :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja uważam że silnik afn to zmodyfikowane 1,9d z z lat 90 a awx o całkiem nowa konstrukcja bardziej współczesna i rozwojowa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli silnik nie da rady wejść?

Nie da rady wsadzić r5 bo jest 5 garów w jednym rzędzie. A v8 wiadomo, dwa rządki po 4 gary...

Jak nie ufasz PDkom to zawsze możesz zrobić hybryde, dół silniika AWX/ASZ a góra od VP. Będziesz mógł wtedy podnieść znacząco moc bez obawy o korbo-asfalt :).

No chyba że miałbyś wolene 15k PLN i chciał wsadzić z nowszej gamy 3.0TDi, np. takie CDUC :kox:

Edytowane przez C4NC3R
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czyli nie ma żadnych nadziei?

to zalezy jak bardzo chcesz ingerowac w konstrukcje auta. jak dobrze poszukasz to znajdziesz w internetach projekt 2.2t w budzie b5 ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...