Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi


stanley

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Emejcz napisał:

Nic nie cytowałem to po pierwsze.

W takim razie czytaj ze zrozumieniem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pojeździj i zobaczysz ja zawsze robię +\- 10km mniej lub więcej i nie ma to znaczenia na jakiej stacji tankuję czy jest gorąco czy zimno i czy jest klimatyzacja w aucie uruchomiona czy nie. Jak Ci się po 1000km nic nie zmieni to jedź i niech regulują instalację w czasie jazdy.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam.Nabylem  A4  2004r z silnikiem benzynowym 1,8 T 190km i z racji troche ten silnik lyka paliwa chce zalozyc gaz.Na jakich podzespolach zlozyc taka instalacje.Nadmienie ze w przyszlosci pewnie troche moc zwieksze programowo wiec instalacja powinna miec jakis tam zapas.Z tego co czytalem to polecany gazownik to Silesia Cars  Katowice oraz GZW Zbroslawice gdzie proponowali mi lekkie podniesienie mocy przed zalozeniem gazu za ok 1000zl.Na dniach dopytam co i jak.Jak rowniez przedstawie jakie podzespoly w/w firmy proponuja.Mieszkam niedaleko Katowic dlatego te dwie firmy biore pod uwage(moze jakies inne sugestie?)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tutaj kilka postów wyżej ktoś zakładał w Silesia Cars to poszukaj i zapytaj na PW ale nie widziałem zadowolenia.

Wejdź sobie na lpg-forum i tam masz polecane zakłady LPG w swojej okolicy.

Masz link do polecanych na Śląsku.

https://lpg-forum.pl/slaskie-t17776.html

 

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

dla szukających zakładu w okolicach Katowic - z czystym sumieniem mogę polecić Silesia Cars - Katowice, ul. Dobrego urobku 5

Z opinią trochę czekałem żeby być obiektywnym, ale po kolei.

Mija prawie 2 lata od montażu, założony zestaw (z zapasem pod mody) : Stag Qbox / reduktor ACR- 01 250 / wtryski barracuda 130NL / zbiornik 72l, zrobione na przewodach 8mm, oczywiście wtryski pojedynczo, wlew pełny pod klapką, zdjęty kolektor.
Całość za 3300zł (cena na koniec września 2017)

Do tej pory przejechane 25 tyś km i ZERO problemów. Podejrzewałem wcześniej, że gdzieś dali ciała z montażem bo jakiś miesiąc po, zaczął mi pomalutku uciekać płyn chłodniczy ale okazało się niedawno, że to chłodnica kończy swój żywot.

Temp. przełączenia 36 lub 38st C nie pamiętam, tak jak robią standardowo (chociaż wstępnie chciałem wyższą). Samo przejście niezauważalne, w ciepłe dni tak jak teraz nie przejadę nawet kilometra, w zimę przy -20C niewiele więcej ->1.8t grzeje się naprawdę szybko.

Spadek mocy niezauważalny. Instalacja prawie niewidoczna pod maską.

Średnie spalanie, przy dynamicznej jeździe, w poniżej 12 litrów (20%miasto, 80% trasa, w godzinach szczytu), ostatnio kurs trasą E75 nad morze, ponad 700km - Chorzów -> Dąbki, przy prędkości do 200km/h około 14 litrów.

Standardowo, przy codziennej eksploatacji na baku robię ok 550km. Przy spokojnej jeździe można i 700km ale to nuda ;) Na pusto wchodzi 61-63 litry gazu.

Na razie tylko przeglądy co 10tyś km i wymiana filtrów. P.s. za każdym razem sprawdzają też mapę.

Generalnie nie ma się do czego przyczepić. Polecam =]

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Takie same spalanie miałem w BEX-ie po programie ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Poproszę o opinie na temat dobranego zestawu gazu do a4 b6 1.8T bex

4. 
sterownik STAG Q-BOX basic (możliwością dotrysku BP)
wtryskiwacze AC W 02 (żywotność  około 150 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)
5. 
sterownik STAG Q-BOX plus, lub STAG Q-NEXT (z autoadapracją OBD, możliwością dotrysku BP, czujnikiem zmierzchowym w centralce oraz możliwością łączenia się ze smartfonem)
wtryskiwacze AC W 02 (żywotność  około 150 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)
 6. 
sterownik STAG Q-BOX plus, lub STAG Q-NEXT (z autoadapracją OBD, możliwością dotrysku BP, czujnikiem zmierzchowym w centralce oraz możliwością łączenia się ze smartfonem)
wtryskiwacze  AC W03 (pojedyncze, żywotność  około 150 tys. km w cyklu miejskim do 200 tys. km w cyklu pozamiejskim)
reduktor AC R 01BFC (do 250KM)

Innych opcji nie ma co przytaczać (wersje bardzo oszczędnościowe). Auta nie planuję jakoś wielce wzmacniać, max 220KM, ale to i tak za dłuższy czas, ale rezerwę mocy instalacji lepiej mieć. Gazownik zakładał mi gaz w dwóch poprzednich autach i 6 moim znajomym i zawsze wszystko było super założone i bez problemu śmigało. (Hangar Garage ul. Lechicka Poznań - mogę śmiało polecić)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przecież te warianty różnią się dodatkowymi funkcjami sterownika, które są zbędne. Jak taki za***isty gazownik to sam powinien doradzić Ci optymalną opcję. Podstawa to montaż i strojenie, a nie wykorzystywanie autoadaptacji, która więcej szkodzi niż pomaga.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja bym brał zwykłego staga q box , wtryskiwacze barracuda 130 montowane pojedynczo i reduktor magic 3 big on jest chyba do 350 km i spokój , najważniejsze jest znaleźć kogoś kto potrafi ustawić gaz w czasie jazdy a nie taki który patrzy na mapkę ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie taka instalacja pod 250 koni jaki koszt? Pisałem do Silesia cars to wycenili ponad 4300 wtryski ecopower i kme gold gt. Już nie wspomnę że napisali "bfb nie jest zakuty jak bex więc proponują zrobić tylko stage 1 na 210ps" ?za 3500 mogą mi zrobić do 210ps z dolewka benzyny powyżej 5krpm. Jak tu czytam to chyba te ceny bez montażu podajecie.

Edytowane przez wafel135
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3500 to jeszcze taka względna cena do turbo ale 4300 to już cena jak do aut z bezpośrednim wtryskiem...

Te niższe ceny to są właśnie gazowników co potrafią założyć instalację i na tym się kończy. ?

Ktoś tu nie dawno zakładał w Silesia Cars i nie był zbytnio zadowolony.

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

24 minuty temu, k232 napisał:

3500 to jeszcze taka względna cena do turbo ale 4300 to już cena jak do aut z bezpośrednim wtryskiem...

Te niższe ceny to są właśnie gazowników co potrafią założyć instalację i na tym się kończy. ?

Ktoś tu nie dawno zakładał w Silesia Cars i nie był zbytnio zadowolony.

Napisałem też do davanti to tak jak piszesz koło 3500 z zapasem.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak ja zakładałem, koszt kształtował się w granicy 2600-2800. Sam chyba dałem 2750 z racji dopłaty do zbiornika 72 litry.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 minuty temu, erchi napisał:

Jak ja zakładałem, koszt kształtował się w granicy 2600-2800. Sam chyba dałem 2750 z racji dopłaty do zbiornika 72 litry.

Mowa o instalacji pod 250 koni?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mowa o Q-Box, barracudach 130, reduktorze KME Gold i reszcie pod BEX-a.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Zakładał ktoś może zamiennie wtryski EKO POWER zamiast Keihin do instalacji Prins? Podobo powery są do 60km na cylinder.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie jakie są wasze zdania odnośnie sterowników samo-adaptacyjnych ?

Mówię to o sterownikach które podłącza się pod sterownik silnika i same dostrajają instalację.

Wart pieniążków ? Czy tylko chwyt marketingowy ?

https://allegro.pl/oferta/komputer-stag-4-q-box-plus-sterownik-centrala-7068471960?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=_mtrzcj_czesci_pla_czesci-samochodowe&ev_adgr=Części+samochodowe&gclid=EAIaIQobChMIreXzmo2v5AIVguR3Ch17dQA9EAQYAiABEgJ3CPD_BwE

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Stroisz raz, a porządnie na afr czy tam korekty sondy i spokój. Z tego co się dowiadywałem to te autoadaptacje się nie sprawdzają.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 1.09.2019 o 12:35, przem8 napisał:

Stroisz raz, a porządnie na afr czy tam korekty sondy i spokój. Z tego co się dowiadywałem to te autoadaptacje się nie sprawdzają.

Ja wiem czy to AFR takie cudowne rozwiązanie? Swoje auto na AFR różni specjaliści próbowali ustawić ok. 10 razy, i ciągle coś nie tak. Co z tego, że auto nie szarpało i nic z tych rzeczy ale ciągle, błąd mieszanki, za bogato na zimnym, za ubogo na gorącym i ciągle w kółko tak samo, pojechałem już chwilę temu do gazownika, który nie stroi aut w czasie jazdy tylko robi to na postoju i wszystkie problemy poszły świat, przypadek?

Edytowane przez k232
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...