Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zaproponowany przez gazownika zestaw do 1.8T - wasze opinie i uwagi


stanley

Rekomendowane odpowiedzi

10 minut temu, ELLIOTT napisał:

1.8 trubo gdzie większość jeździ na dobrym koksie

Poniosło Cie troszkę,większość to ma 1.8t+lpg na stocku. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

27 minut temu, ELLIOTT napisał:

Nie ma jak to porównywać 1.8 trubo gdzie większość jeździ na dobrym koksie do wolnossaka. Śmiech i dziękuję za uwagę.

Lepiej wstaw przecinki, bo nie wiadomo o co chodziło w tym zdaniu.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

17 godzin temu, pila24 napisał:

Poniosło Cie troszkę,większość to ma 1.8t+lpg na stocku. 

Chyba tylko na tym forum pseudo rarytasy. Większość jest po stage 1(nawet nie wiedząc, że ma jakiegoś gotowca wgranego przed sprzedażą auta), mniejszość stage 2. Obserwując grupy fb(jakość softu pomijam) potwierdza to o czym piszę. Na dzień dzisiejszy, ciężko o lepszy reduktor niż magic 3. Każdy szanujący się gazownik w temacie, potwierdzi moje słowa(mowa oczywiście o praktyce). Rozumiem, bronisz graty które sam posiadasz. Kiedyś, jak nie było mocnej konkurencji,  AC to było coś.

17 godzin temu, erchi napisał:

Lepiej wstaw przecinki, bo nie wiadomo o co chodziło w tym zdaniu.

Danke.

Edytowane przez ELLIOTT
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Godzinę temu, dacha22 napisał:

Czyli podsumowując jaki zestaw polecacie na obecny czas? :)

Napisałem privat.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, ELLIOTT napisał:

Napisałem privat.

Pisz na forum albo do mnie też na priv :).

Dzięki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chłopaki na szybko potrzebuję co by dobrze podeszło do Aurisa 1.6 130km i na co zwrócić uwagę w tym silniku 

Edytowane przez grubcio1980
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

cześć przyszedł czas na wymianę reduktora coś polecacie ? co się teraz montuje, auto ma jakieś 240KM obecnie siedzi Magic 3 BIG, był KME Gold a jeszcze wczesniej AC01 red.

Ogólnie zadowolony byłem z Magic 3 Big ale starość go dopadła i puszcza podciśnieniem.

Wtryski mam Yeti plus i zasilanie z dwóch stron.

Edytowane przez QuikSilver
błąd
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 minut temu, QuikSilver napisał(a):

a jeszcze wczesniej AC01 red.

Dawał radę przy tej mocy? Jak tak to u jacusia poniżej 300 zł teraz kosztuje.

Ja mam około 200 KM i też mam czerwony AC01 i wczoraj go testowałem z podpiętym interfejsem i trzyma ciśnienie jak nowy a przejechał 130 k km.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

3 godziny temu, pelonek1 napisał(a):

Dawał radę przy tej mocy? Jak tak to u jacusia poniżej 300 zł teraz kosztuje.

Ja mam około 200 KM i też mam czerwony AC01 i wczoraj go testowałem z podpiętym interfejsem i trzyma ciśnienie jak nowy a przejechał 130 k km.

dawał rade w serii 170KM i przy stage 1 na 200KM późnij zaczął sadzić bąki podciśnieniem i wyleciał, następnie wsadziłem tego KME Golda i był przy stage 2, ale zaczął się zapowietrzać jak mocno pocisnąłem i auto gasło jak się zatrzymywałem i wyleciał :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...