Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 1.8TQ] Uosiekwagen: ColorMFA, Avus 3 18", Hella Intemo, 345mm S4, HEL...


uosiek

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć Wam,

Audi A4 jest kolejnym moim autem, liczonym na to, że zostanie u mnie na dłużej - głównie przez trwały silnik 1.8T i solidne blachy.

Moje wcześniejsze auta szybko rdzewiały, byłem też zmęczony hasłami "W tym modelu są dwa rodzaje silników - te przed wymianą pierścieni i po".

Byłem zmęczony zużytymi silnikami gdzie zużycie oleju wynosiło od 0.4/1000km do 1l/30km (ten sam silnik, zależy czy trasa czy miasto).

Szukałem auta, które wytrzyma 5 lat oraz około 100kkm, wymagania co do wyposażenia miałem raczej mało szczegółowe: A4B6, 1.8T, manual, tempomat, klima.

Bardziej zależy mi na stanie blach i silnika.

Resztę przecież można podokładać :radocha:

Szukałem, szukałem i znalazłem :)

We wtorek wieczorem szybki telefon czy ogłoszenie wciąż aktualne, w środę o 6 rano ruszamy po auto, kierunek: Inowrocław i szare A4 kombi od użytkownika @eltom.

Podeprę się ogłoszeniem:

 


http://a4-klub.pl/index.php?/topic/357223-na-sprzedaz-a4-avant-18t-quattro-bfb-6-biegowy/

Cytuj
Na sprzedaż A4 użytkownika eltom. W związku z tym, że auto widziałem, jeździłem nim to wiem w jakim jest stanie - dlatego też wystawiam to ogłoszenie, bo warto ;)
Jest to 1.8T BFB, 163KM, Quattro.
Samochód jest w 100% bezwypadkowy.
Auto było mierzone miernikiem lakieru i okazuje się, że na wszystkich elementach jest fabryczny lakier.
Nie ma żadnych obłamanych dokładek zderzaka, wiszących osłon itp. Wszystko na swoim miejscu.
 
Z mankamentów - lakier podnosi się na lewym przednim błotniku, bo niestety to standardowy mankament w B6 (pianka pod błotnikiem powoduje rdzę).
Na rancie dachu nad głową kierowcy jest zaprawka, bo był obity od kamienia.
Reszta auta jest zdrowa.
Niestety na myjni zginęła dysza spryskiwacza tylnej szyby - jeżeli kolega zdąży to oczywiście dokupi przy okazji w ASO.
Standardowo pęknięta jest klamka podłokietnika, ale znajduje się w aucie.
 
Co do silnika - napinacz łańcucha jest idealnie cichy, więc można śmiało odpalić go na zimno i nic nie rzęzi.
Zawieszenie jest cichutkie, przekładnia kierownicza nie daje żadnych oznak stuków itp.
Silnik nie bierze oleju (!)
Turbina nie świszczy i zbiera się bardzo dobrze.
Środek nie był prany, a silnik nie był myty, więc proszę nie komentować że auta w Radomiu ładniej wyglądają.
 
Auto nie jest wystawione na żadnym portalu aukcyjnym!
Stan auta jest naprawdę przyzwoity i eltom by chciał żeby zostało sprzedane dla kogoś z Klubu.
Do auta jest pełna książkę serwisową i można odbyć wizytę w ASO.
Jeśli chcecie jakieś dodatkowe zdjęcia, proszę o info - zostaną wysłane na maila.
 
 
Uwaga!
Jeśli stan rzeczywisty nie będzie się zgadzał z opisem w ogłoszeniu, to Tomek zwraca kasę za paliwo!

Tutaj pomogę sobie galerią zdjęć od eltoma: http://www.fotosik.pl/u/quadmaster/album/2321838

Wyposażenie:

  • 1.8T/163 BFB
  • Długa skrzynia 6 manual
  • Quattro
  • 2x Elektryczne szyby
  • Elektryczne lusterka
  • nie-FIS zegary (radio + temperatura + zasięg na baku)
  • Tempomat
  • Dwustrefowa automatyczna klimatyzacja
  • 2x Grzane fotele
  • Fotele sportowe w materiałowej tapicerce
  • Gałka biegów S-Line :shock:
  • Aluminiowe wykończenie deski rozdzielczej
  • Radio Audi Concert
  • Zestaw głośników z subwooferem
  • Hak holowniczy
  • Zwykłe światła mijania (H7)

Kody wyposażenia:

  • E0A 7A0 4UF 6XD 5SL 5RU
  • 1KP J1L 1LT 1BE
  • 3FA 5TD 7X0 4R5
  • F0A 8GR 0G1 0YL 0JG
  • T0L 3NZ 8JH U1A X1D 1N1
  • 2PV 8Q1 9X3 8Z5 D7G
  • 7Q0 C2F 7K0 4X3 VJ1 6R2
  • 3L3 4KC 3Y0 4K4 5D1
  • 1SA 0GG Q1D 4GH

Do ogarnięcia:

  • Wycięcie przedniej szyby, ogarnięcie odprysku po kamieniu o którym było wspominane w ogłoszeniu
  • Ogarnięcie przedniego lewego błotnika - wybrzusza się lakier na rancie
  • Baranek na całą podłogę

Na razie mogę potwierdzić, że auto na prawdę nie bierze oleju :)

 

06.06.2016, Przebieg 259214
Rozrząd komplet (INA/Contitech, pompa wody ASO)
Tarcze (Zimmerman), Klocki (TRW) przód
Olej motul 5w40 505.01
Filtr Oleju Mann
Filtr Paliwa
Filtr Kabinowy
Filtr powietrza
Filtr przeciwpyłkowy
Czyszczenie zacisków przód, tył.
Wymiana płynu hamulcowego.
Uszczelka pokrywy chłodnicy
4x Opony Goodyear EfficientGrip 205/55/16

 

Gdzieś po drodze dołożony FIS.

07.10.2016, przebieg 268919
Olej motul 5w40 505.01
Filtr Oleju Mann
Filtr Kabinowy
Wymiana mechanizmu podnoszenia szyby kierowcy
Ozonowanie klimatyzacji
Czyszczenie kostki airbaga fotela kierowcy.

4x Goodyear Ultragrip 9 205/55/16

Do zrobienia:

Płukanie układu wspomagania kierownicy
Króciec tył pokrywy głowicy - chłodniczy cieknie, 0.5/10kkm
Wahacze proste dolne L+P
Tuleje bananów L+P
Łączniki stabilizatora przód
Poduszka silnika P
Plecionka wydechu


Obydwie naprawy wykonywane w Auto-Serwis "LUBOŃ" na wyścigowej we Wrocławiu.

Edytowane przez uosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No gratuluję zakupu i wątku! To najprzyjemniej jeżdżące autko jakie w życiu miałem. Niech się sprawuje :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki eltom, naprawdę fajne te audi :) Naprawdę fajnie się nim płynie w trasach na południe europy i jakoś tak i auto i człowiek się nie męczy.

Dziennik pokładowy 270600km, 6.10.2016:

- Wymiana świec na NGK PFR6Q (dokręcane dymamometrycznym na 28Nm)

- Założone spryskiwacze mgiełkowe szyby przedniej.

- Wymiana ramienia wycieraczki po prawej stronie - wreszcie wycieraczka jest dociskana do szyby.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziennik pokładowy 283 tysiące:
- Przegląd duży (Motul specific 5w40, filtr oleju Mahle, filtr powietrza węglowy Mahle, filtr paliwa Mahle, filtr powietrza Mahle)
- Poduszka silnika SWAG 30936689
- 2 wahacze proste TRW
- Łączniki stabilizatora przód
- Odboje amortyzatorów tył Monroe
- Wymiana podnośnika szyby (szyba kierowcy)
- Montaż czujników samopoziomowania świateł.

W międzyczasie przetarłem lewy tył o bandę na parkingu piętrowym - porysowane drzwi, błotnik i wgniecione nadkole.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Trochę tutaj się pozmieniało od ostatniego postu:

  1. Wpadła nowa przednia szyba (Pilkington, napylona warstwa chroniąca przed ciepłem ze słońca)
  2. Chiptuning Stage-1 wykonany w VAG-Tune (wykres)
  3. Przyjechał wyświetlacz komputera pokładowego ColorMFA, ale najpierw kupię drugie zegary do samochodu, żeby mieć fallback
  4. Wjechały BiXenony na bazie Helli Intemo z palnikami D4S od @Gwerty 
  5. Zmieniarka Bluetooth Yatour BTA (Na telefonie pracuje Android Auto i wszystko co potrzebne do jazdy mam w postaci poleceń głosowych)
  6. Wpadł moduł pod kierownicę z końcówką Q i odpowiednią taśmą :)
  7. W związku z upgradem hamulców na 345mm zakupiłem tarcze, klocki (Ferrodo) oraz osłony, zaciski wraz z jarzmami pojechały do @Dev na regenerację. Na montaż czekają również przewody hamulcowe w stalowym oplocie (HEL Performance) oraz nowa pompa hamulcowa TRW
  8. No i żeby hamulce się zmieściły, wymieniam felgi 16" na 18" AVUS 3 po pełnej regeneracji: Wytrawianie chemiczne, prostowanie, malowanie proszkowe kolorem i klarem. Za całość odpowiada Klinika Felg. Na to opony zimowe Nokian WR D3.

Kilka zdjęć :D

ALBUM

D4ryvm2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj normalnie był dzień dziecka, oprócz felg przyszła jeszcze paczka od@dev :-) 345mm na przód z Audi S4 B6.485f7f036cd05999e76d90228db78862.jpg37f272135e99e140286304de6396dc28.jpg

Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byłem wczoraj w Poznaniu w http://www.xenon-serwis.pl, żeby naprawić usterkę prawego światła bixenon.
W ciągu 2.5 dnia trzy przetwornice nie były w stanie zasilić żarówki D4S.

Problem został rozwiązany przez wymianę okablowania świateł mijania na grubsze (bo się grzały) i zmianę polaryzacji przetwornicy.
Dodatkowo: Wymiana masy poliuretanowej ze szczeliwem na gumę butylową oraz zamiast blaszek wyciętych niewiadomo z czego weszły osłony rodem z oryginalnych przetwornic więc całość wyszła bardziej fabrycznie :)

 

Z planów na najbliższy kwartał:

  • Kompletuję części pod PDC P+T oraz TPMS.
  • Wymiana zegarów na ColorMFA, leży w domu tylko drugie zegary by się przydały na zapas jakby jednak urządzenie nie było warte zachodu.
  • Dokończenie tematu swapu hamulców na 345mm z S4 (części leżą w domu)
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

12 godzin temu, Lukasz_mk2 napisał:

ile takie colorMFA kosztuje bo nie mogę tego znaleźć na ich stronie??

$235 PayPalem z przesyłką EMS

Właśnie trwa 10 runda zapisów po urządzenie:
https://www.drive2.ru/o/b/484761483620647268/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

345mm z przodu wylądowały :D Do tego mały serwis zimowy: olej, filtr oleju, filtr kabinowy, filtr paliwa. Wszystko Mann/Knecht. Aha, dodatkowo wymieniłem termostat na ori - teraz 90*C na silniku mam po przejechaniu 1.5 kilometra.

Dodatkowo, kończę zbierać graty pod montaż TPMS oraz PDC. Jak mi zostanie jakaś górka po zimowej turystyce to kupuję drugie zegary by zamontować colorMFA.

 

 

00000IMG_00000_BURST20180117132458224_COVER2.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wpadł nowy DV, stary już sapał strasznie.
W szufladzie czeka czujnik sprzęgła, stary przy swapie hamulców odmówił dalszej posługi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jest tłusto 345. Tył też robiłeś? Czy nie? Na zakrętach jak hamowanie?

Co z tym ColorMFA ? Kiedy montujesz ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 2.02.2018 o 18:40, Gac3k napisał:
Jest tłusto 345. Tył też robiłeś? Czy nie? Na zakrętach jak hamowanie?

Co z tym ColorMFA ? Kiedy montujesz ?

Na razie jest samo 345 z przodu, tyłu jeszcze nie ruszyłem. Czekam na trochę wolnej gotówki.

Dzięki pomocnej ręce kolegi @muzin udało się kupić idealnego dawcę na swap licznika (900N, czyli benzyna z 2004) i kolega Ćwiara zamontował ColorMFA w nowych zegarach :-)

Całość prezentuje się tak:

 


Wysłane z mojego ONEPLUS A3003 przy użyciu Tapatalka
 

 

Edytowane przez uosiek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To u Ciebie w aucie Grzesiek to montowal... [emoji2][emoji106]
Powiem Ci,jest przekozak ten colorMFA![emoji7][emoji108]
Gratki moda i decyzji o jego zalozeniu! [emoji122][emoji6]

Wysłane z Galaxy S8+

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

8 godzin temu, RobsonSNC napisał:

To u Ciebie w aucie Grzesiek to montowal... emoji2.pngemoji106.png
Powiem Ci,jest przekozak ten colorMFA!emoji7.pngemoji108.png
Gratki moda i decyzji o jego zalozeniu! emoji122.pngemoji6.png

Wysłane z Galaxy S8+
 

Tak, u mnie! :D
Niestety, nie posiadam narzędzi żeby lutować na rastrze 1.25mm
Wrzuciłem sobie na dolny panel wyświetlanie temp wody, temp oleju, temp powietrza w dolocie i wartości doładowania.
Na górze mam temperaturę i zasięg na baku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@uosiek pięknie lecisz z modami :D

Od razu zapytam. Jak się sprawuje poduszka silnika SWAG? Muszę wymienić u siebie i niby nie polecają zamienników. Aczkolwiek widzę już drugą osobę, która włożyła SWAGA. Kwestia jak się sprawuje? Nie czuć drgań/mrowienia silnika?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

30 minut temu, jolley napisał:

Od razu zapytam. Jak się sprawuje poduszka silnika SWAG? Muszę wymienić u siebie i niby nie polecają zamienników. Aczkolwiek widzę już drugą osobę, która włożyła SWAGA. Kwestia jak się sprawuje? Nie czuć drgań/mrowienia silnika?

Wiesz co, nie czuję że jest nie-ori albo też nie mam dobrego porównania bo wcześniejsza była już rozwalona.

Z mojego doświadczenia, przy takich częściach wolałbym montować ori jeśli różnica cen to mniej niż dodatkowe 200% ceny zamiennika. Audi ma większe wymagania co do jakości produktu i kontroli tej jakości.
Nieudany egzemplarz może napsuć trochę krwi ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...