Skocz do zawartości
IGNOROWANY

klima nabita ale nie działa wtf ?


szkodnik1

Rekomendowane odpowiedzi

A po co ma ściągać. Niech podejdzie do serwisu gdzie mają tester elektrozaworów. Sprawdza sprzeglo i elektrozawór za parę złoty. Swoją drogą często padają elektrozawory i sporo ich powymianialem

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam i chciałbym podyskutować dalej :D

Po wymianie sprężarki klima dalej nie chłodzi.

sam układ jest już sprawny. tzn sprężarka ze sprzegłem 100 % sprawna bo wymieniona. czujnik wysokieo ciśnienia tak samo, po wyłączeniu przycisku econ wentylator zaskakuje sprężarka zaczyna pompować rurki od klimatyzacji pod maską jedna ciepła a druga zimna co potwierdza ze układ pracuje a temperatura z nawiewów rośnie do okolo 30 stopni .
Czynnik był dobijany wczoraj więc powinien być. Teoretycznie sterownik działa slychać ze klapki sie przesuwają itp zmienia się natężenie nawiewu rano gdy temperatura na dworzu jest niska klimatronik doprowadza temperature do tej wskazanej na wyświetlaczu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdejmij schowek posazera i odkrec silniczek od lewej klapy temperatury ale zostaw go podlaczonego pod kostke zeby nie wywalilo bledu, z tego co pamietam to chyba rozowy. Odpal auto zalacz klime ustaw na LO i recznie przestaw klape raz w jedna a potem w druga, bedziesz wiedzial czy klima chodzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Podłącze się pod temat.

Mam problem z klimą, kompresor się kręci (sprzęgło nie jest zerwane - obraca się całe koło razem ze śrubą wkręconą w oś), wentylatory sprawne i się kręcą, VCDS nie pokazuje żadnych błędów, ECON się nie świeci, czynnik jest, silniczki klap po adaptacji są OK.

Kombinuje już na wszystkie sposoby i tak po podpięciu VCDSa w blokach pomiarowych mam tak że:

MVB001/1 na zawór N280 idzie prąd 0,640A do 0,652A (nie sprawdzałem miernikiem przy samym elektrozaworze, nie mam kanału i ciężko się tam dostać)

MVB001/2 zawór N280 jest 66 - 70%

MVB001/3 czujnik G65 pokazuje 21 - 23%

MVB001/4 ciśnienie w układzie 5 - 6 bar

MVB012/3 zawsze pokazuje 0

MVB012/4 waha się od 5,0 do 1,0 Nm

Nie ważne czy stoję czy jadę wartości oscylują tak jak podałem. Tutaj link do logów MVB 001/009/012 podczas krótkiej przejażdżki http://vaglog.pl/log_279798.html

Czy ktoś coś może pomóc w tym temacie, miał może podobną sytuację?

Jak objawia się uwalony elektrozawór? Czy da się go wymienić samego czy cały kompresor do wymiany? Obstawiam że to jego wina ale może się mylę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...