Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Avant CAGA, heble S5 345/330, zawias Eibach Bilstein B12, 176KM


Tomasz Krajewski

Rekomendowane odpowiedzi

16 minut temu, Gibons napisał:

trzeba wypiac weza z niej i zapetlic i wtedy zobaczysz czy ubywa plynu. Jezeli nie tzn ze gdzies w srodku jest nieszczelna skoro na zewnatrz nie ma wycieku. Kup male miedziane kolanko do wody za 2zl i zepnij weze. Ja tak zrobilem ;)

Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

7 minut temu, Tomasz Krajewski napisał:

Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie? 

Nic się nie stanie. Ja jeździłem 2dni tak i tak zdiagnozowałem że to to. Płynu przestało ubywać. Wymieniłem chłodniczkę i był spokój. Jak coś to mam taką do caga tanio sprzedam. Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu będzie widać w zbiorniczku lub czy nie jest płyn tłusty.

Edytowane przez Gibons
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ok, doczytałem. Faktycznie, poza dłuższym grzaniem kabiny nic się nie stanie. 

8 godzin temu, Gibons napisał:

Sprawdź też czy nie masz zapowietrzonego układu będzie widać w zbiorniczku lub czy nie jest płyn tłusty.

Płyn tłusty nie jest. Ale nie jest też czysty. Leję ten G12. Na fotach, w necie, to nieraz te zbiorniczki aż w oczy łupią tym kolorem, jak np. tutaj:

055d24af845a95de6d8d6cfc054ccfa3.jpg

A u mnie jest to duuużo bardziej szare. Widać zabarwienie na różowo, ale daleko to od tego zdjęcia. 

A jak sprawdzić, czy układ jest zapowietrzony po zbiorniczku?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 godzinę temu, Tomasz Krajewski napisał:

Ok, doczytałem. Faktycznie, poza dłuższym grzaniem kabiny nic się nie stanie. 

Płyn tłusty nie jest. Ale nie jest też czysty. Leję ten G12. Na fotach, w necie, to nieraz te zbiorniczki aż w oczy łupią tym kolorem, jak np. tutaj:

055d24af845a95de6d8d6cfc054ccfa3.jpg

A u mnie jest to duuużo bardziej szare. Widać zabarwienie na różowo, ale daleko to od tego zdjęcia. 

A jak sprawdzić, czy układ jest zapowietrzony po zbiorniczku?

Widać czy bąble idą

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Odnośnie uślizgiwania kół przy maks skręcie na parkingach podziemnych to norma. Konsultowałem z kolegą z forum i ma to samo. U mojego szanownego taty w a6 c6 q też występuje to zjawisko.

Ps. Odnośnie tego przyspieszenia i wrażeń z jazdy to masz rację, ale dochodzą jeszcze straty i opory. I tak kiedyś przez to prawie dostałem baty od kumpla z a4 b8 limo (CAGA) multitronic po chipie. Na papierze powinienem go zawstydzić bez mrugnięcia, ale jak widać straty na wale plus masa plus szersze i cięższe koło zniwelowały te różnice

Quattro to torsen i u mnie powyżej 3 biegu zabiera sporo wigoru

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

13 godzin temu, Gibons napisał:

Widać czy bąble idą

Bąbli na szczęście nie ma. Jutro zrobię obejście chłodnicy spalin. Dzięki za nowy trop :)

6 godzin temu, bodas napisał:

Odnośnie uślizgiwania kół przy maks skręcie na parkingach podziemnych to norma

Ok, powiedzmy, że się przyzwyczaję ;)

6 godzin temu, bodas napisał:

Odnośnie tego przyspieszenia i wrażeń z jazdy to masz rację, ale dochodzą jeszcze straty i opory. I tak kiedyś przez to prawie dostałem baty od kumpla z a4 b8 limo (CAGA) multitronic po chipie. Na papierze powinienem go zawstydzić bez mrugnięcia, ale jak widać straty na wale plus masa plus szersze i cięższe koło zniwelowały te różnice

Dzięki za szczere info i potwierdzenie moich przypuszczeń 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 20.11.2017 o 22:21, Tomasz Krajewski napisał:

Znaczy wypiąć chłodniczkę spalin tak? I puścić obieg bez niej? A ona nie musi chłodzić? Będzie ok bez niej? Chyba od czegoś jest nie? 

Niektórzy zamiast wymienić jeżdżą na zaślepionej chłodnicy przez dłuższy czas... nie wiem jak to się ma przy dpf. Jak kilka dni w ramach testu będziesz jeździł nic się nie stanie. Kolejny mądry wymysł ekologiczny :facepalm: 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 4.11.2017 o 22:12, czarek76 napisał:

Dzięki za linka. Filtr przyjechał, założony, siedzi "w miarę". Rozumiem, że tą oryginalną kratkę trzeba sobie gdzieś schować, bo nie da się jednego i drugiego jednocześnie. 

Pierwszy zakup na ali. Działa :)

IMG_20171124_102552.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sobota sobotą, rzeźbić trzeba. 

Poległem na temacie pominięcia chłodnicy spalin. Jakkolwiek wąż nr 2 ze zdjęcia zszedł dosyć łatwo, to nie mogłem ściągnąć węża nr 1. W ogóle to dobre węże chce połączyć? ;)

IMG_20171125_142301.jpg

Oczywiście zapomniałem spuścić ciśnienie z układu przez odkręcenie korka, więc jak wypiąłem węża to wszystko zalałem płynem chłodniczym :facepalm:

Ale nie o tym chciałem. Uzupełniając płyn zauważyłem, że mój zbiorniczek na płyn jest mało przeźroczysty. Tak jakby był mega brudny od środka. W zasadzie stojąc przed autem nie widać poziomu, trzeba spojrzeć z boku. Też tak macie? 

IMG_20171125_142139.jpgIMG_20171125_142144.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

2 godziny temu, Tomasz Krajewski napisał:

Też tak macie? 

Nie. U mnie widać normalnie z każdej strony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ostatnio same problemy wrzucam. Nie samym serwisem Audi żyje. Fotka zlotowa ;)

24129850_2100901066823317_7982894081502609382_n.jpg

23915895_2100900730156684_280183460879973011_n.jpg

Edytowane przez Tomasz Krajewski
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...