Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B5 Quattro Jak obniżyć bez gwintu


SleazeB5

Rekomendowane odpowiedzi

Witam chciałbym sie dopytać o zawiasy bo mam troszke koze :) A chodzi mi o zawieszenie 1Ba i 1Be i jakie ceny są 1Be w ASO (B5 Q) czy miał ktoś na sprężynach -4cm i może sie wypowiedzieć jak sie tym jeździło i jak to wyglądało :) I czy amorki wytrzymają czy poprostu klękną po jakimś czasie i jak to sie trzymało na zakrętach itp. Bo więcej niż -4 na te zawiasy chyba nie wejdzie. Dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak ja zmieniłem w b5 w q sedan z 1ba na 1be i odczucia według mnie na plus tzn jest dużo twardszy (dla mnie ok) w zakrętach czuje się pewniej, bo nie pływa tak jak na 1ba, Jeśli chodzi o wygląd to szału nie ma tzn widać różnice gołym okiem bo poszedł w dół względem 1ba Ale gwint to to nie jest

A jeśli chodzi o cenę to 3 stowki dałem tutaj na forum za amorki i sprężyny wszystko w bdb stanie

Edytowane przez Q Daro
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem Ci tak ja zmieniłem w b5 w q sedan z 1ba na 1be i odczucia według mnie na plus tzn jest dużo twardszy (dla mnie ok) w zakrętach czuje się pewniej, bo nie pływa tak jak na 1ba, Jeśli chodzi o wygląd to szału nie ma tzn widać różnice gołym okiem bo poszedł w dół względem 1ba Ale gwint to to nie jest

A jeśli chodzi o cenę to 3 stowki dałem tutaj na forum za amorki i sprężyny wszystko w bdb stanie

Okej dzięki :) O taką odpowiedź mi chodziło :) Pomyśle nad gwintem AP :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...